וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריצה קלה: נבחרת בלגיה גברה 0:3 על נבחרת מצרים במשחק הכנה

רומלו לוקאקו כבש מקרוב (27) והעלה את נבחרתו ליתרון, אדן הזאר הכפיל (38) ומרואן פלאיני קינח עם שער בתוספת הזמן. השדים האדומים רשמו ניצחון ראשון אי פעם על הפרעונים

שחקן נבחרת בלגיה אדן הזאר עם שחקן נבחרת מצרים טארק חאמד. רויטרס
ניצחון קליל. אדן הזאר בפעולה/רויטרס

ממשיכה לצבור ביטחון: נבחרת בלגיה גברה הערב (רביעי) 0:3 על נבחרת מצרים במשחק הכנה למונדיאל שהתקיים בבריסל. ללא מוחמד סלאח הפצוע, לפרעונים לא הייתה מספיק איכות בחלק הקדמי כדי לסכן את השדים האדומים, שהשיגו את ניצחונם הראשון אי פעם על נבחרת מצרים בזכות שערים של רומלו לוקאקו (27), אדן הזאר (38) ומרואן פלאיני (92). עבור המצרים, שלא ניצחו בכל תקופת ההכנה, היה זה משחק הכנה אחרון לפני המונדיאל. הבלגים יתמודדו ב-11.6 נגד קוסטה ריקה ויערכו ניסוי כלים סופי. הם ישמחו להמשיך את רצף המשחקים שלהם ללא ספיגה שעומד כרגע על ארבעה משחקים.

אחרי ה-0:0 המאכזב נגד פורטוגל במשחק הבית הקודם, בלגיה רצתה לצבור ביטחון על חשבון מצרים ושלטה במשחק ללא קושי. בדקה ה-27 אדן הזאר בעט ממרחק ונעצר, אבל רומלו לוקאקו הגיע ראשון לכדור החוזר ודחק אותו לרשת כדי לקבוע 0:1. הזאר עצמו קיבל כדור על מגש מיאניק קראסקו, שניצל טעות של אחמד פתחי, והעלה את הבלגים ל-0:2 בדקה ה-38. מרואן פלאיני המחליף הוסיף את השלישי בתוספת הזמן ובכך קבע את תוצאת המשחק.

מהלך המשחק

המשחק טרם החל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully