וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסוט אוזיל פצוע בברכו ובספק למונדיאל, סאנה יחליפו?

קשרה של נבחרת גרמניה נפצע בהפסד לאוסטריה בשבת ולא התאמן בארבעת הימים האחרונים. אוזיל יחמיץ את משחק ההכנה האחרון מול סעודיה. קשרה של מנצ'סטר סיטי עשוי לחזור לסגל במקומו

מסוט אוזיל שחקן נבחרת גרמניה עם מאמנו יואכים לב. רויטרס
יחמיץ את המונדיאל? מסוט אוזיל עם יוגי לב/רויטרס

האם מסוט אוזיל יחמיץ את המונדיאל? בגרמניה מתפרסמים היום (רביעי) דיווחים לפיהם כוכב ארסנל ושחקן מפתח אצל אלופת העולם נמצא בספק לטורניר ברוסיה בעקבות הפציעה שספג בברכו במשחק ההכנה מול אוסטריה ביום שבת, משחק שבו גרמניה הפסידה 2:1 אך אוזיל כבש את השער היחיד.

לפי ה"בילד" הגרמני, אוזיל לא היה מסוגל להתאמן בארבעת הימים האחרונים בשל הכאבים בברך, שמצטרפים גם לכאבי גב מהם הוא סובל. נבחרת גרמניה תצא מחר ללברקוזן, שם תקיים את משחק ההכנה האחרון שלה מול ערב הסעודית ביום שישי, משחק שבו אוזיל בוודאות לא ישחק. את המונדיאל תתחיל אלופת העולם ב-17 ביוני מול מקסיקו, ב-23 ביוני תפגוש את שבדיה ובחלוף ארבעה ימים תסיים את משחקי בית ו' מול דרום קוריאה.

שחקן נבחרת גרמניה, לירוי סאנה. GettyImages
יחזור לסגל במקום אוזיל? לירוי סאנה/GettyImages

אגב, הפציעה של אוזיל עשויה להחזיר לנבחרת את לירוי סאנה, כוכבה הצעיר של מנצ'סטר סיטי. סאנה נופה ברגע האחרון באופן מפתיע מאוד על ידי יוגי לב, אך אם אוזיל לא ישחק, הוא ככל הנראה יזומן מחדש, גם בשל העובדה שהוא משחק בעמדה דומה.

בזמן שאוזיל נמצא במרוץ נגד הזמן כדי להיות כשיר למונדיאל, בתקשורת הגרמנית המשיכו למתוח עליו ביקורת בעקבות פגישתו (הגיע יחד עם אילקאי גונדואן והחלוץ הטורקי ג'נק טוסון) בלונדון עם רג'פ טאיפ ארדואן, נשיאה של טורקיה. ב"בילד" נכתב: "כולם מדברים, רק אחד שותק. אוזיל מתחמק מכל שאלה לגבי ארדואן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully