וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפנטינו: "שופטים יוכלו לבטל משחקים במונדיאל במקרה של גזענות"

נשיא פיפ"א התבטא בתקיפות נגד התופעה שמאיימת על המונדיאל ברוסיה: "יש לנו נהלים ברורים, שופטים יוכלו להפסיק משחקים וננקוט סנקציות חמורות". על מערכת ה-VAR: "בחנו אותה שנתיים"

נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו, הגרלת המונדיאל. GettyImages
מתכוון להילחם בכל הכח נגד גזענות במונדיאל. אינפנטינו/GettyImages

שבוע בלבד נותר לפתיחת מונדיאל 2018 ברוסיה ואחת הדאגות העיקריות של פיפ"א לקראת הטורניר הזה היא תופעות הגזענות שמאיימות להעיב על המשחקים, לאור מקרי העבר במדינה.

ג'יאני אינפנטינו, הנשיא החדש של פיפ"א, ממש לא מתכוון להבליג על תופעות של גזענות אם יהיו ואמר בנושא: "יש לנו נהלים ברורים במקרה של תופעות גזענות, כולל שלושה צעדים שהשופטים יכולים לעשות במקרה כזה - לעצור את המשחק, להשעות אותו או אפילו לבטל משחק שיהיו בו קריאות גזעניות. יש לנו מערכת שנועדה לעקוב אחרי מקרים כאלו וסנקציות ברורות אם משהו קורה. כמובן שאנחנו מקווים שלא יקרה שום דבר, אך כולם הוזהרו שאם זה יקרה, יהיו לכך השלכות חמורות מאוד".

המונדיאל ברוסיה יהיה הראשון שבו תוכנס לשימוש מערכת ה-VAR שמאפשרת לשופטים לצפות באירועים שנויים במחלוקת. אינפנטינו אמר על כך: "הכדורגל מוכן להצגה של ה-VAR, אנחנו בחנו אותו במהלך השנתיים האחרונות. אנחנו משוכנעים שיש לו יתרונות שיועילו לכדורגל. זה לא יפתור את כל המקרים, אבל זה מאוד יעזור לשופטים שתמיד תהיה להם את זכות ההחלטה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully