וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "אנחנו חבורה של שחקנים טובים, יש לנו דור זהב"

בנבחרת בלגיה הציפיות לקראת המונדיאל בשמיים. הזאר: "אנחנו יודעים מי אנחנו, חבורה של שחקנים שיודעים להופיע במשחקים גדולים. אבל גם לאנגליה היה דור זהב והיא לא זכתה בכלום"

רויטרס

"אנחנו יודעים מי אנחנו. אנחנו חבורה של כדורגלנים טובים, שרגילים למשחקים גדולים באנגליה, איטליה וספרד, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. אני מרגיש שהאוהדים, העיתונאים, שכל בלגיה רק רוצה לזכות במשהו".

כך אמר אתמול (חמישי) אדן הזאר, שמתכונן עם חבריו לפתיחת המונדיאל. בלגיה תגיע לטורניר ברוסיה עם סוללת כוכבים מרשימה, כזו שמחזיקה בפוטנציאל ללכת עד הסוף. רומלו לוקאקו, דריס מרטנס, קווין דה בראונה, טובי אלדרווירלד, טיבו קורטואה וזה רק על קצה המזלג. לשדים האדומים יש שחקנים מהצמרת העולמית בכל חולייה, למעשה בכל עמדה.

"יש לנו דור זהב, אבל דור הזהב שהיה לאנגליה לפני 10-15 שנה לא זכה בכלום למשל", הוסיף הזאר אחרי שהתבקש להשוות על ידי עיתונאים אנגלים, "האם נוכל להיות שונים מהם? אולי, נראה. מי תהיה פייבוריטית במשחק נגד אנגליה? אני חושב שבניגוד לעבר, עכשיו הסיכויים הם 50-50".

בלגיה תשחק בבית ז', בו היא תפגוש את פנמה, טוניסיה ולבסוף את אנגליה. בסגל של רוברטו מרטינס יש 11 שחקנים מהפרמיירליג ורבים יפגשו את חבריהם לקבוצות באותה התמודדות.

שחקני נבחרת בלגיה, יאן ורטונגן, אדן הזאר, מרואן פלאיני, דדריק בויאטה. רויטרס
סוללת כוכבים. הזאר והחבר'ה באימון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully