וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארגנטינה: מנואל לאנסיני קרע את הרצועה ויחמיץ את המונדיאל

טרגדיה ספורטיבית לקשר ההתקפי, שנחשב לאחד מחביביו של חורחה סמאפולי והיה אמור לפתוח במשחק הפתיחה נגד איסלנד בעוד שמונה ימים. ארגנטינה עדיין לא פרסמה מי יחליף אותו בסגל

עריכת וידאו:ניר חן

קשר נבחרת ארגנטינה, מנואל לאנסיני, נפצע באימון הבוקר (שישי) של האלבילסטה באופן חמור ויחמיץ את מונדיאל 2018. שחקנה של ווסטהאם האנגלית סובל מקרע ברצועה הצולבת, ייעדר כחצי שנה וכמובן לא יעמוד לרשותו של חורחה סמפאולי.

הקשר ההתקפי בן ה-25 נחשב לאחד מהשחקנים החביבים על סמפאולי ופתח בשניים משלושת משחקי ההכנה האחרונים של ארגנטינה. ההערכות היו שהוא יהיה חלק מה-11 של האלביסלסטה במשחק הראשון שלהם במונדיאל, נגד איסלנד ב-16 ביוני במוסקבה.

עוד בנושא:
ארגנטינה עשויה לשחק נגד ישראל בנובמבר "בכל מקום חוץ מישראל"
סערת ביטול המשחק של ארגנטינה בישראל: כל העדכונים

לאנסיני שרשם 4 הופעות בנבחרת ארגנטינה וכבש שער אחד, חווה עונה מצוינת מבחינה אישית בווסטהאם, עם 5 שערים ו-7 בישולים. זו הפעם השנייה שקורה לו משהו בסגנון הזה; במשחק הכנה לריו 2016, נגד קולומביה, הוא גם נפצע בברך והחמיץ את המשחקים האולימפיים.

ארגנטינה עדיין לא הודיעה מי יהיה המחליף שלו. על הנבחרות הוטל להגיש לפיפ"א את הרשימה הסופית עד ה-4 ביוני, אבל לכל אחת מהן מותר לבצע שינוי אחד בגלל פציעה עד שריקת הפתיחה של הטורניר. ההערכות במדינה הדרום אמריקאית הן שהמחליף שלו יהיה גידו פיסארו או דייגו פרוטי.

מנואל לאנסיני שחקן נבחרת ארגנטינה באימון. רויטרס
יחמיץ גם את פתיחת העונה באנגליה. לאנסיני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully