וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין חתם על חוזה עתק בטוטנהאם עד יוני 2024: "שמח להישאר"

קפטן נבחרת אנגליה האריך את חוזהו תמורת הכפלת שכרו ל-200 אלף ליש"ט לשבוע, כך שהוא ירוויח בסך הכול 90 מיליון ליש"ט בשש השנים הקרובות: "מחכה לראות את האוהדים בעונה הבאה"

עריכה: תומר לוי

טוטנהאם שברה היום (שישי) את שיאי השכר שלה עם הענקת חוזה עתק לכוכב הקבוצה הארי קיין. קפטן נבחרת אנגליה חתם על חוזה חדש לשש שנים תמורת שכר כפול של 200 אלף ליש"ט לשבוע, כך שהוא ירוויח בסך הכול 90 מיליון ליש"ט עד סיום החוזה ביוני 2024.

עוד בנושא:
ליברפול סגרה את עסקת נביל פקיר, רומא עם רכש שלישי הקיץ
אנגליה ניצחה 0:2 את קוסטה ריקה במשחק הכנה למונדיאל
גם בלגיה מוכנה למונדיאל, אדן הזאר: "יש לנו דור זהב"

החלוץ בן ה-24 כבש העונה 30 שערי ליגה, הפך למלך השערים של טוטנהאם בעידן הפרמיירליג וסייע לתרנגולים לסיים במקום השלישי ולהשיג את הכרטיס לליגת האלופות. קיין סיים את 2017 כמבקיע המצטיין בכדורגל האירופי עם 56 שערים במדי הקבוצה והנבחרת, ושבר על הדרך את שיאו של אלן שירר עם 39 שערי פרמיירליג בשנה קלנדרית.

במסר לאוהדים מהמחנה של נבחרת אנגליה, אמר קיין: "זה הרגע חתמתי על חוזה חדש ואני שמח על כך. אני לא יכול לחכות לראות אתכם באצטדיון בעונה הבאה".

הארכת החוזה של קיין מגיעה כחודש לאחר שהמאמן מאוריסיו פוצ'טינו חתם על חוזה לחמש שנים נוספות. היעד הבא מבחינת דניאל לוי ואנשיו: הארכת חוזהו של הקשר הדני כריסטיאן אריקסן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully