וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיניים: ספרד חתמה את ההכנות למונדיאל עם 0:1 דחוק על טוניסיה

לה רוחה ניצחה בניסוי הכלים האחרון שלה, אם כי הייתה רחוקה מלהרשים בקרסנודאר. אספס (84) כבש. הטוניסאים יכולים להיות מעודדים מיכולתם. אמבפה הציל את צרפת ב-1:1 מול ארצות הברית

יאגו אספס נבחרת ספרד. GettyImages
דאג לסגור את ההכנות ברגל ימין. יאגו אספס/GettyImages

חמישה ימים לפני פתיחת המונדיאל, נבחרות ספרד וטוניסיה כבר נמצאות ברוסיה וערכו הערב (שבת) בקרסנודאר את משחק ההכנה האחרון שלהן לפני גביע העולם. לה רוחה ממש לא הרשימה ובמחצית הראשונה הנבחרת של נביל מעלול הייתה מסוכנת יותר, אבל השליטה המוחלטת של הספרדים אחרי ההפסקה אפשרה להם למצוא בסופו של דבר את הרשת ולחזור לנצח, אחרי ה-1:1 מול שוויץ. שניים מהמחליפים הרבים שהכניס ג'ולן לופטגי הביאו לו בסופו של דבר את השער המיוחל, כאשר דייגו קוסטה בישל ליאגו אספס (84). משמעות התוצאה היא שספרד מגיעה לגביע העולם עם מאזן נקי מהפסדים במשך שנתיים, מאז הודחה מיורו 2016 עם הפסד לאיטליה. מנגד, הטוניסאים הפסידו לראשונה מאז נכנעו מול מרוקו במרץ 2017 אבל בהחלט יכולים להיות מעודדים מהיכולת שלהם מול אחת המועמדות הבכירות להניף את גביע העולם.

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה חוגג. רויטרס
אמבפה חוגג את השוויון/רויטרס

גם נבחרת צרפת סיימה את ההכנות שלה למונדיאל, כאשר סיימה ב-1:1 די מאכזב מול ארצות הברית באצטדיון בליון. נבחרת הדגלים והפסים, שלא הצליחה להעפיל לטורניר ברוסיה, עלתה ליתרון על סף הירידה להפסקה אחרי טעות גדולה מאוד של ג'יבריל סידיבה, שהסתבך עם הרחקה פשוטה ואפשר לג'וליאן גרין לכבוש שער מפתיע. הצרפתים הצליחו להימנע מהפסד דווקא בסיום ההכנה, אחרי שלושה ניצחונות רצופים, בזכות שער של קיליאן אמבפה (78). רפאל וראן שותף לראשונה מאז גמר ליגת האלופות ושיחק 90 דקות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

המשחק טרם החל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully