וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ההתאחדות הארגנטינאית תומך בסמפאולי: "מאמין בחפותו"

על רקע הדיווח לפיו מאמן הנבחרת הטריד מינית את אחת מעובדות ההתאחדות, קלאודיו טאפיה הצהיר: "מדובר בשקרים שלא קיימים, יש לנו מערכת יחסים נהדרת ואני יודע איזה מין אדם הוא"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסי מודיע על החרמת התקשורת לפני כשנה וחצי בעקבות הדיווח על לאבצי

סערה במחנה של נבחרת ארגנטינה. העיתונאי גבריאל אנז'ו פרסם אתמול (שבת) בתכנית הרדיו שלו, שהמאמן חורחה סמפאולי הטריד לכאורה טבחית שעובדת בחברת הקייטרינג שמשמשת את ההתאחדות לכדורגל של ארגנטינה. לפי אנז'ו, הטבחית רצתה להתלונן במשטרה, אבל בהתאחדות הפעילו עליה לחץ גדול כדי שתיסוג.

אנז'ו הוא אותו עיתונאי שלפני כשנתיים טען שאסקיאל לאבצי נזרק מסגל הנבחרת לפני משחק נגד קולומביה בגלל שהוא נתפס מעשן מריחואנה, ולא בגלל פציעה - כפי שנטען. אחרי המשחק, ליאונל מסי הכריז שהוא והשחקנים החליטו להחרים את התקשורת המקומית ולא לדבר יותר עם עיתונאים.

נשיא ההתאחדות קלאודיו טאפיה תמך במאמן הלאומי ואמר: "אני מאמין בחפותו. יש לי מערכת יחסים נהדרת עם סמפאולי ואני יודע איזה מין אדם הוא. מדובר בשקרים שלא קיימים".

עוד בנושא:

ארגנטינה עשויה לשחק נגד ישראל "בכל מקום חוץ מבישראל"
אנסו פרס החליף את מנואל לאנסיני הפצוע בסגל של ארגנטינה

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. AP
ברוכים הבאים לרוסיה. מסי אחרי הנחיתה/AP

בינתיים האלביסלסטה נחתו הלילה (בין שבת לראשון) בנמל התעופה ז'וקובסקי במוסקבה, אחרי טיסה קצרה מברצלונה אותה העבירו באופן סמלי למדי, במטוס הפרטי של להקת הרולינג סטונס. כיאה לכוכבי רוק, האלביסלסטה ומסי התקבלו בהתלהבות רבה ברוסיה. רחובות מוסקבה כבר קושטו בפורטרטים של הפרעוש, ובקרבת העיירה ברוניצי, בה הנבחרת תשתכן במהלך הגביע העולמי, נתלו שלטים לכבודו. ב"אולה" נכתב: "אם הרולינס סטונס היא אגדת רוק אנד רול, נבחרת ארגנטינה היא אגדת רוק אנד גול".

הקפטן חבייר מסצ'ראנו אמר ל"גרדיאן" אחרי הנחיתה ש"כולנו מקווים שלליאונל מסי יופיע למונדיאל הזה בגרסה הטובה ביותר שלו. הוא נותן השראה לכולנו, וכל הנבחרת תלויה בו. ברור שהוא קובע איך ניראה. נקווה שכולם בנבחרת יוכלו לעמוד בסטנדרטים שלו".

כמובן שאמש ארגנטינה אמורה הייתה לערוך באצטדיון טדי את משחק ההכנה האחרון שלה לפני משחק הפתיחה מול איסלנד, במשחק שבוטל. המאמן חורחה סמפאולי החליט לערוך לשחקנים אימון נוסף, לא מתוכנן, אמש לפני ההמראה מברצלונה. במהלך האימון תורגלו חבייר מסצ'ראנו ואנחל די מריה במרכז הקישור, כשקון אגוארו מתורגל כחלוץ מרכזי.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, נוחת ברוסיה, נבחרת ברזיל, פלייר. AP
"אם הרולינג סטונס היא אגדת רוק אנד רול, ארגנטינה היא אגדת רוק אנד גול"/AP

ארגנטינה מגיעה למלון

רוסיה כבר בשגעת מסי

ברצועת עזה מהללים: "תודה מיסי" (הטעות במקור)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully