וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר שוב כבש, נבחרת ברזיל הביסה 0:3 את אוסטריה בהכנה למונדיאל

הסלסאו נהנו במשחק האחרון לפני ההמראה לרוסיה: ז'סוס (36) כבש מנבדל, ניימאר (63) סיפק מבצע נהדר והשתווה לרומאריו עם 55 שערים, וקוטיניו (69) הוסיף אחרי אסיסט של פירמינו

גבריאל ז'סוס (מימין) שחקן נבחרת ברזיל עם קאסמירו, ניימאר. רויטרס
המריאו לרוסיה עם עוד ניצחון מרשים. גבריאל ז'סוס חוגג עם קאסמירו וניימאר/רויטרס

שבוע לפני משחקה הראשון במונדיאל 2018, נבחרת ברזיל סיימה הערב (ראשון) את תקופת ההכנה שלה עם ניצחון נוסף, הפעם 0:3 על אוסטריה באצטדיון על שם ארנסט האפל בווינה. הסלסאו ימריאו לרוסיה עם מאזן של ארבעה ניצחונות במשחקי ההכנה ב-2018 ורצף של חמישה משחקים ללא ספיגה, כשמעל הכול יכול טיטה להיות מעודד מהחזרה המהירה של ניימאר לכושר מצוין.

הכוכב הגדול של הסלסאו תוקל בחריפות על ידי האוסטרים בכמה מקרים, אבל הצליח להתאושש וכמו נגד קרואטיה גם סיפק שער נהדר שהעלה את מאזנו ל-55 שערים בינלאומיים - במקום השלישי יחד עם רומאריו בכובשי כל הזמנים (רק פלה עם 77 ורונאלדו עם 66 מקדימים אותו). עוד לפני הביצוע המלוטש שלו, היה זה גבריאל ז'סוס שהגיע ל-10 שערים במדי הנבחרת, ועל הקינוח היה חתום פיליפה קוטיניו, הטוב על המגרש, שהגיע גם הוא ל-10 שערים בינלאומיים. ברזיל לא רק מוכנה למונדיאל, אלא נראית כמועמדת מספר 1 לזכייה.

ברזיל, שמציגה הפרש שערים מדהים של 5:47 בעידן טיטה, תחל את דרכה בבית ה' של הגביע העולמי עם משחק מול שוויץ ביום ראשון הבא ברוסטוב. חמישה ימים לאחר מכן היא תפגוש את קוסטה ריקה בסנט פטרסבורג וב-27 ביוני תשחק מול סרביה באצטדיון ספרטק במוסקבה.

מהלך המשחק

המשחק טרם החל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully