וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בהכנה למונדיאל: פולין תנעל את תקופת החימום, גליק התאושש

הבלם מפתיע בהתקדמות לאחר שנפצע בניסיון לבצע מספרת באימון, וייצא לרוסיה. פולין, עדיין בלעדיו, תסיים את תקופת ההכנות מול ליטא בוורשה (19:00). יפן תפגוש באינסברוק את פרגוואי

רויטרס

שלב החימום לקראת מונדיאל 2018 יגיע לסיומו מחר (שלישי) כאשר פולין ויפן תהיינה שתי הנבחרות האחרונות מבין 32 המשתתפות בגביע העולמי, שמקיימות משחקי הכנה. הפולנים ייפרדו מהאוהדים עם משחק מול ליטא בוורשה, אחרי שיריבתם לבית ח' תפגוש באינסברוק את פרגוואי.

רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין. רויטרס
חזרה אחרונה. רוברט לבנדובסקי באימון/רויטרס

פולין - ליטא (19:00)

"רק נס יאפשר לקמיל גליק להגיע למונדיאל", אמרו בנבחרת פולין בשבוע שעבר, כשנשיא ההתאחדות זביגנייב בונייק היה נחרץ יותר וצייץ: "קמיל לא ישחק במונדיאל". והנה, אחרי כמה ימים של שיקום מזורז בניס (בעזרת הצוות הרפואי של אנשי קבוצתו מונאקו) מאז הפציעה הביזארית בכתף בניסיון לבצע מספרת במשחק כדורשת באימון, לא רק שהבלם ייצא עם חבריו לרוסיה אלא "אולי אף יהיה כשיר למשחק הראשון", כך על פי הודעת מונאקו. יאן בדנארק ימשיך למלא את מקומו במרכז ההגנה במשחק האחרון בוורשה מול ליטא, ממנה נפרדה ב-0:0 במשחק ההכנה האחרון לפני יורו 2016. יום לאחר מכן, הנבחרת הפולנית תמריא לסוצ'י.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אדם נבאלקה מאמן נבחרת פולין. רויטרס
נהנה מהגשם של ורשה. המאמן אדם נבאלקה/רויטרס

יפן - פרגוואי (16:05)

לא כך ציפו היפנים שתיראה תקופת ההכנה שלהם. אחרי הפסדים זהים של 2:0 לגאנה ושוויץ, יפן תשתמש בפרגוואי כדי לדמות את קולומביה, יריבתה הראשונה במונדיאל ביום שלישי הבא. הנבחרת הדרום אמריקאית גברה על יפן בפנדלים בשמינית גמר מונדיאל 2010, אך לא כבשה מולה בארבעה מפגשים שנערכו עד כה. אקירה נישינו, שקיבל את תפקיד המאמן רק לפני חודשיים, ימשיך לנסות את שיטת שלושת הבלמים ולהסתמך על קייסוקה הונדה.

יויה אוסאקו שחקן נבחרת יפן. רויטרס
יפן תרים את עצמה? יויה אוסאקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully