וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הענק BWIN חתמה על שיתוף פעולה עם "טוקאבוט" הישראלית

במסגרת שיתוף הפעולה תתאפשר כבר במונדיאל הקרוב צפייה במשחקים בשילוב הצגת סטטיסטיקות, תחרויות, מבצעים ושאלות טריוויה מעולם הכדורגל: "מספקים את חווית המשתמש הטובה ביותר"

יניב לוין, אילן לייזגולד. יחסי ציבור,
עושים מונדיאל. יניב לוין ואילן לייזגולד/יחסי ציבור

שיתוף פעולה בעולם התוכן יוצא לדרך: חברת הענק BWIN חתמה על שיתוף פעולה עם טוקאבוט הישראלית שייצא לדרך כבר בתקופת המונדיאל ברוסיה. טוקאבוט הישראלית פיתחה מערכת ליצירת מעורבות ואינטראקטיביות בין אוהדי ספורט, לפני משחקים ובמהלכם על בסיס נתונים סטטיסטיים בהתייחס לקבוצות המתמודדות ושאלות טריוויה. מדובר במערכת ייחודית ליצירת תוכן דינמי בזמן אמת כתגובה לאירועים שקורים במגרש ומחוצה לו. הטכנולוגיה מאפשרת לחברת Bwin ולחברות בעלות עניין בתחום הספורט, לייצר שיווק דינמי אינטראקטיבי שמגיב לאירועים המתרחשים במגרש ומייצר קמפיינים אינטראקטיבים,

המערכת של טוקאבוט מתממשקת למסנג'ר של פייסבוק בתהליך רישום פשוט וקצר. המוצר המשותף לטוקאבוט וBWIN יהווה פלטפורמה נוספת לחברת הימורי הספורט לייצר חוויה נוספת עבור לקוחותיה ולהגדיל את סל ההימורים שלהם כחלק מחוויית הצפייה והתגובות במהלך משחקי המונדיאל.

מנכ"ל טוקאבוט יניב לוין התייחס לדברים ואמר: "אנו נרגשים מאוד משיתוף הפעלה עם מובילת שוק BWIN ולהעניק ללקוחות שלהם את חוויית טוקאבוט שישדרג את חווית הצפייה של האוהדים וכתוצאה מזה תוכל לייצר הזדמנויות עסקיות חדשות. אנו מאמינים שהיכולת לייצר אינטראקציה עם האוהדים בזמן אמת, בקונטקסט הנכון ועם התכנים הנכונים היכן שהאוהדים מבלים את מרבית זמנם הם העתיד של החוויה ההוליסטית של חובבי הספורט".

בהתייחסו להשקה, אמר שי שגב, סגן מנהל התפעול הראשי של Bwin: "אנו מחויבים למיצוי הטכנולוגיות המתקדמות והחדישות ביותר כדי לספק ללקוחותינו את חווית המשתמש הטובה ביותר ואת חוויית המשחק זמינה בכל מקום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully