וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יצ'אריטו על פרשת הסרטון: "הנשים שהגיעו לא היו נערות ליווי"

חלוץ נבחרת מקסיקו החליט להגיב לסרטון שדלף בו נראו שחקני הנבחרת מבלים עם הנשים: "חשוב לי שאנשים ידעו את האמת. חגגנו את יום הולדתי. הנשים שהגיעו הן חברות של השחקנים"

רויטרס

לפני מספר ימים דלף לרשת סרטון של שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים עם מי שדווחו כחשפניות. הסרטון עורר סערה בעולם הכדורגל ובמקסיקו בפרט, וכעת נחשפים אודותיו פרטים נוספים. מסתבר שהמסיבה הייתה מסיבת יום ההולדת ה-30 של חלוץ ווסטהאם, חאבייר 'צ'יצ'אריטו' הרננדס. חלוץ האל טרי דיבר בראיון על המקרה והגן על חבריו לקבוצה, אך הוסיף שישתדל שדבר כזה לא יקרה פעם נוספת בעתיד. שחקני הנבחרת חגגו בליל ה-2 ביוני, אחרי ניצחון על סקוטלנד במקסיקו סיטי, את יום הולדתו של החלוץ. על פי הדיווחים, הם הזמינו לשם נערות ליויי, אך צ'יצ'אריטו טוען שהבחורות לא היו נערות ליווי אלא רק ידידות של מספר שחקנים שהגיעו לאירוע.

"רציתי לדבר על זה מאז שזה יצא החוצה מכיוון שחשוב לי שאנשים ידעו את האמת", אמר החלוץ, שהמשיך: "קיבלנו לילה חופשי ורצינו לחגוג. מספר שחקנים אירגנו בשבילי את המסיבה וכולם הזומנו. כולם הגיעו חוץ מחסוס קורונה, שאף התנצל על כך שלא יכול היה להגיע. אכלנו יחד ואחרי זה המון אנשים הגיעו, חברים של שחקנים ומקורבים נוספים. מעולם לא הזמנו נערות ליווי או משהו שדומה לזה, כולם הגיעו כי רצו לחגוג. אני מסכים שזה נראה רע, ואני חושב שזה לא צריך לקרות יותר בעתיד. כעת כולנו מתרכזים במונדיאל ובהצלחת הנבחרת".

עוד בנושא:

עדכונים חיים: דה חאה דורש התנצלות מראש ממשלת ספרד, דשאן משדר דאגה
ההתלבטות הגדולה של סמפאולי לקראת איסלנד: אגוארו או היגואין
ארבעה ימים למונדיאל: סוארס נעקץ כבר בנחיתה, נשיא צ'צ'ניה חגג עם סלאח

שחקן נבחרת מקסיקו הקטור הררה. AP
במקסיקו מעריכים שיחזור. הקטור הררה/AP

חברו לקבוצה של הרננדס, הקטור הררה, עזב כזכור ביום רביעי האחרון את מחנה הנבחרת כשהדיווחים טענו שהוא עזב בשל היחס המזלזל של ההתאחדות לשחקנים. דיווחים אחרים סיפרו שהעזיבה היא בשל בעיה אישית ומשפחתית עם אשתו של הררה, שנטל מאיו, שהכחישה את הדברים ואף הגיבה באינסטגרם: "אנשים מדברים בלי לדעת, אבל ברגע שהם יידעו, הם יהיו בשקט". בהודעת ההתאחדות נמסר שהררה קיבל זמן מחוץ למחנה עד יום חמישי, אך בכלי התקשורת מעריכים שהוא יחזור לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully