וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: אמבפה נטש את אימון צרפת, סלאח ממשיך בשיקום

צפו בעדיל ראמי פוצע את החלוץ, אך על פי הדיווחים הוא יהיה כשיר למשחק הפתיחה. כוכב נבחרת מצרים עובד על הכתף הפגועה, וגם: נקבע השופט למשחק הראשון, חגיגת יום ההולדת של קוטיניו באימון ברזיל וסרטון מרגש של גריזמן. חדשות המונדיאל

מערכת וואלה!

נקבע השופט למשחק הפתיחה של המונדיאל בין רוסיה לסעודיה

אמבפה נפצע ונטש את האימון

עדיל ראמי פצע באימון נבחרת צרפת את חלוץ פריס סן ז'רמן, שפונה מכר הדשא. למרות הדאגה וחורשת השמועות השליליות, "ל'אקיפ" דיווח בהמשך הערב כי אמבפה בסדר ושיהיה כשיר למשחק הפתיחה של הטריקולור, מול אוסטרליה ביום שבת.

צפו ברגע הפציעה של אמבפה

כשעתיים לאחר מכן צייץ אמבפה: "אני בסדר, זו רק מכה, תודה על התמיכה"

נבחרת אנגליה נחתה ברוסיה

מוחמד סלאח בגרוזני, ממשיך לעבוד על הכתף הפגועה

נבחרת גרמניה נחתה

וגם דרום קוריאה

פלה לא יגיע לטקס הפתיחה

אכזבה נרשמה ברוסיה לאחר שנודע כי פלה לא יגיע ככל הנראה לטקס הפתיחה. סגן נשיא ההתאחדות הברזילאית פרננדו סארני אמר ל"ספורט אקספרס" הרוסי: "פלה היה צריך לנחות ברוסיה ביום ראשון בערב, אבל נשאר בברזיל כיוון שחש ברע. הוא אמר לי שהוא יקבל החלטה סופית במהלך יום שלישי, אך להערכתי הוא יישאר בבית. טקס הפתיחה ייערך בלעדיו".

עיסאם אל חדרי, השוער בן ה-45 של מצרים, מרגיש כמו בבית בבירת צ'צניה

חלוץ נבחרת רוסיה נגד התקשורת

ארטיום דזיובה יצא למתקפה חזיתית נגד התקשורת בארצו, זאת בשל הביקורת הקשה שסופגת הנבחרת של סטניסלב צ'צרצ'סוב. דזיובה פנה היום לעיתונאים ואמר: "אני רואה טלוויזיה והרושם שמתקבל שאנשי התקשורת הם האויבים של השחקנים. הטורניר עוד לא החל ואתם מתנהגים איתנו בצרוה אגרסיבית. מיליונים יחזיקו לנו אצבעות ואנחנו לא קורעים פה את התחת משך זמן רב בשביל להיכשל. אז בבקשה, תנו לנו קצת כבוד ורק אחרי סיום הטורניר תסיקו מסקנות".

ספרד מעודדת, צרפת עוקבת

בשורה מעודדת לספרד: דני קרבאחל ערך היום אימון מלא עם הנבחרת, ונראה כי בלם ריאל מדריד, שנפצע בגמר ליגת האלופות, יהיה כשיר למשחק הפתיחה מול פורטוגל בשישי בערב, אבל לא בטוח שלופטגי יבחר לשתפו. מנגד, דיווח ב"ל'אקיפ": סמואל אומטיטי וג'יבריל סידיבה לא התאמנו אתמול עם נבחרת צרפת בגלל בעיות בברכיים.

קוטיניו חגג יום הולדת, השתוללות במחנה נבחרת ברזיל

הספר מבוגוטה שיעשה לכם תספורת מסי

הארי קיין מצפה לנבחרת "אמיצה" ו"אגרסיבית"

קפטן נבחרת אנגליה הארי קיין יודע שהנבחרת שלו מגיעה לכל טורניר גדול עם ציפיות ומתאכזבת מהר, ולכן מצהיר: "המטרה היא להיות אגרסיביים ואמיצים בכל דקה, רוצים להגיע לטורניר הזה בראש מורם. יהיו רגעים קשים, עליות וירידות, לפעים הצלחה בטורניר היא לא להפסיד ולהיות פאסיביים, אבל עבורנו, זה לשחק כדורגל התקפי. המטרה היא לנצח במשחק הראשון, אחר בשני, ולהיות בגישה הנכונה והנדרשת בגביע העולמי".

שחקן נבחרת אנגליה הארי קיין. רויטרס
אופטימי, משום מה. קיין/רויטרס

מאמן בלגיה: הפציעה של אדן הזאר לא רצינית

מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס מתעקש ש"אין מה לדאוג" מהפציעה של אדן הזאר, אחרי שהקשר צלע אתמול החוצה במהלך הניצחון 1:4 על קוסטה ריקה. הזאר הוחלף בדקה ה-70, אבל המאמן בטוח שהוא יהיה כשיר למשחק ביום שני נגד פנמה. "אדן בסדר, היו לו קצת כאבים, אבל אין מה לדאוג", אמר המאמן, "נהניתי מאוד מההופעה שלו ול קוסטה ריקה, הוא היה קסום. החלפתי אותו רק כי הוא קיבל מכה".

אדן הזאר, נבחרת בלגיה. רויטרס
קוסם. הזאר/רויטרס

העיתונאי האפריקאי שחשף את השחיתות: חייבים שינוי

העיתונאי הגנאי שתיעד שורה ארוכה של בכירים בכדורגל האפריקאי מקבלים שוחד טוען שהענף חייב להתנקות ביבשת על מנת להתקדם. אנאס ארמיאוו אנאס פרסם סרט תיעודי שבו נראים 77 אנשי כדורגל - וביניהם מנהלים, שופטים ויו"ר ההתאחדות הגנאית - שלכאורה מקבלים כסף בשוחד. הסרט עורר סערה, פיפ"א פתחה בחקירה, והיו"ר הגנאי התפטר. "אפריקה הייתה מצליחה הרבה יותר אם הכדורגל לא היה מאפשר לאנשים האלה לנהל את המשחק", אמר, "אם יש אנשים שמחליטים את תוצאות המשחקים, אם שופטים מכריעים משחקים בשביל כסף, אין עתיד למשחק פה".

העיתונאי הגנאי אנאס. רויטרס
מעדיף שפניו לא יתפרסמו בפומבי בימים אלה. העיתונאי הגנאי/רויטרס

11 הרוגים בתאונה בנהר באחת הערים המארחות במונדיאל

11 אנשים נהרגו בשיט בנהר כשהסירה שלהם התנגשה בסירה אחרת בעיר וולגוגראד (לשעבר סטאלינגראד), שמארחת מספר משחקים במונדיאל. אתמול (שני) בלילה התקבל דיווח על התאונה בנהר, במרחק קילומטר מהגדה. על הסירה היו 16 אנשים, כולם רוסים. חמישה פצועים פונו לבית החולים. נעדר אחד נמצא מת למחרת, חקירה נפתחה. וולגוגראד תארח מספר משחקים בסיבוב המוקדם, ביניהם של נבחרות אנגליה, טוניסיה, ניגריה, איסלנד, סעודיה, מצרים, יפן ופולין. המשחק הראשון בעיר יהיה ב-18 ביוני, בין אנגליה לטוניסיה.

תאונה בנהר ברוסיה, וולגוגראד. רויטרס
טרגדיה ברוסיה. הנהר בוולגוגראד/רויטרס

סרטון של אנטואן גריזמן כילד מבקש חתימה משחקני צרפת

בדיוק לפני 20 שנה צרפת חגגה את אירוח המונדיאל שבסיומו זכתה בטורניר, וכעת במדינה מפרסמים סרטון מרגש של אנטואן גריזמן הילד (בן 7) שמגיע למחנה הנבחרת לפני הטורניר ומבקש חתימות מאליליו. האם כעת גריזמן יסגור מעגל?

מוחמד סלאח עדיין בספק למשחק הפתיחה

חלוץ נבחרת מצרים מוחמד סלאח עדיין בספק למשחק הראשון של נבחרתו בטורניר מול אורוגוואי ביום שישי בעיר יקיטנבורג. סלאח, שנפצע בגמר האלופות ופרק את הכתף, לקח חלק באימון, אבל מנהל הנבחרת המצרית אהאב לחיטה טוען שמוקדם מדי לקבוע. "מצבו משתפר בהדרגה", אמר, "עם זאת, אי אפשר לומר בוודאות שהוא ישחק במשחק הראשון, אבל אנחנו בהחלט מקווים". מצרים בבית גם עם רוסיה וערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully