וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מונדיאל: אמבפה טוען ש"ברזיל, גרמניה וספרד קצת לפנינו"

החלוץ הצעיר של נבחרת צרפת בוחר את הפייבוריטיות לזכייה ומציין גם את בלגיה: "זה הזמן שלה". יפן היא הנבחרת ה-32 והאחרונה שנחתה ברוסיה, החתול אכילס מנסה לשחזר את ההצלחה של פול התמנון

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

21:45: ולדימיר פוטין וחברים בקונצרט גאלה

מימין: חואן קרלוס וארלה נשיא פנמה, ולדימיר פוטין נשיא רוסיה, ג'אני אינפנטינו נשיא פיפ"א, אבו מוראלס נשיא בוליביה בקונצרט לכבוד פתיחת המונדיאל. רויטרס
מימין: חואן קרלוס וארלה נשיא פנמה, ולדימיר פוטין נשיא רוסיה, ג'אני אינפנטינו נשיא פיפ"א, אבו מוראלס נשיא בוליביה בקונצרט לכבוד פתיחת המונדיאל/רויטרס

יום לפני המונדיאל, נשיא רוסיה פוטין אירח בקונצרט גאלה בכיכר האדומה במוסקבה, המוקדש לגביע העולמי, את נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו, נשיא פנמה חואן קרלוס וארלה שנבחרתו מופיע לראשונה במונדיאל, וגם את החבר אבו מוראלס נשיא בוליביה.

22:00: קיליאן אמבפה בוחר את הפייבוריטיות לזכייה

קיליאן אמבפה התייצב למסיבת העיתונאים היומית של נבחרת צרפת ודיבר על המונדיאל הראשון שלו: "רק לאחר מכן אבין מה אני חווה כאן, אין לי זמן כרגע לחשוב על כל זה אלא רק להתמקד במשחקים. אתן הכול למען הנבחרת. זה חלום להיות כאן. אני תמיד רוצה לנצח, להראות שאני טוב מהאחרים. אני כשיר במאה אחוז ושמח לשתף פעולה עם גריזמן ודמבלה. יש הרבה תנועה ומהירות בין שלושתינו. ברזיל, גרמניה וספרד הן שלוש נבחרות שכרגע נמצאות קצת לפנינו, ומיד אחריהן יש את בלגיה. עבורם זה הזמן. עם הדור הזה, אני חושב שזו ההזדמנות האחרונה שלהם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

21:30: אצטדיון לוז'ניקי מוכן למשחק הפתיחה

21:04 - נגן הנבל הרוסי מבצע את המנון מצרים

נגן הנבל הרוסי אלכסנדר בולדצ'וב מבצע את המנון מצרים בגרסת המוסיקה הקלאסית. לדברי בולדצ'וב הוא מתכוון להקליט בחודש הקרוב גרסאות קלאסיות של המנוני כל 32 המדינות המשתתפות במונדיאל

21:03: נבחרת יפן היא האחרונה לנחות ברוסיה: כל 32 הנבחרות הגיעו

18:02: קריאה לאזרחיות הרוסיות להימנע מקשרים אינטימיים

הפרלמנט הרוסי, "הדומא", יצא בקריאה לאזרחיות רוסיה לא לקיים קשרים אינטימיים עם אזרחי מדינות זרות במהלך המונדיאל. יו"ר הוועדה לענייני משפחה תמרה פלטנבה אמרה בשידור רדיו במוסקבה: "אני קוראת לרוסיות שלא לקיים יחסי מין עם אזרחי מדינות זרות בזמן המונדיאל. התנהלות שכזו תגדיל משמעותית את מספר המשפחות החד הוריות במדינה. גם אם יהיו נישואין לאזרחים של מדינות זרות, זה לא ייגמר טוב. ילדים צריכים להיוולד לגזע מסוים. אנחנו צריכים להביא לעולם ילדים רוסים. ערבוב בין גזעים לא מביא לדברים טובים".

אוהדי נבחרת רוסיה. AP
אוהדים רוסים/AP

15:50: החתול אכילס מנבא - ניצחון לרוסיה במשחק הפתיחה

אכילס החתול החירש, שמונה רשמית לחיה שתנסה לשחזר את הצלחתו של פול התמנון ולנבא את תוצאות משחקי המונדיאל, יצא לדרך היום והתבקש לנבא את תוצאת משחק הפתיחה בין רוסיה לערב הסעודית ובחר בנבחרת המארחת. יצליח לשחזר את טירוף פול התמנון ב-2010?

אכילס החתול מנבא את תוצאת המשחק בין רוסיה, ערב הסעודית מונדיאל 2018. רויטרס
אכילס החתול בוחר ברוסיה/רויטרס

15:03: נבחרת בלגיה עלתה על המטוס לרוסיה

דה בראונה להזאר: "תישאר קול"

קשר נבחרת בלגיה קווין דה בראונה מבקש מחברו לנבחרת אדן הזאר לשמור על קור רוח, לאור העובדה שהיריבות ינסו לשמור עליו באגרסיביות. הזאר הוחלף בצליעה במשחק האחרון של בלגיה מול קוסטה ריקה (1:4). "אם אתה טוב, ינסו לבעוט בך", אמר דה בראונה, "אתה צריך לדעת מה יבוא, ולנסות להישאר רגוע ככל האפשר. זה לא קל, אבל אתה חייב לנסות".

יוסאין בולט. GettyImages
עוכר ישראל. בולט/GettyImages

14:39: יוסאין בולט בעד ארגנטינה

יוסאין בולט, מי שנחשב לאצן הגדול בכל הזמנים ושיאן העולם ב-100 ו-200 מטר, מצהיר: "אני אוהד ארגנטינה, אני חושב שיש לנו סיכוי אם נשחק טוב, כי אז נוכל להעפיל לגמר, ואפילו לזכות. אני כבר מצפה בקוצר רוח לטורניר, אני חושב שזה יהיה אחד המונדיאלים הטובים אי פעם".

14:40: ההרכב המשוער של צרפת נחשף

דידייה דשאן תירגל באימון נבחרת צרפת את ההרכב שעל פי התקשורת הצרפתית צפוי לפתוח במשחק הפתיחה של הטריקולור נגד אוסטרליה ביום שבת. ההפתעות היו הכללתו של לוקאס הרננדז כמגן שמאלי, כשבעמדת המגן הימני צפוי לפתוח בנז'מן פבאר. גם עוסמאן דמבלה עשוי למצוא את מקומו ב-11 ולשתף פעולה בהתקפה יחד עם אנטואן גריזמן וקיליאן אמבפה, שנמצא בספק יחד עם ג'יבריל סידיבה וסמואל אומטיטי.

ההרכב המשוער: הוגו לוריס, בנז'מן פבאר, רפאל וראן, סמואל אומטיטי, לוקאס הרננדז, קורנטן טוליסו, אנגולו קאנטה, פול פוגבה, קיליאן אמבפה, עוסמאן דמבלה, אנטואן גריזמן.

7:35: נציגי פיפ"א ערכו בדיקת סמים לליאונל מסי

הפתעה באימון נבחרת ארגנטינה: נציגים של פיפ"א הגיעו במפתיע כדי לערוך בדיקת סמים לחמישה משחקני האלביסלסטה, כולל ליאונל מסי. ארבעת האחרים: פאולו דיבאלה, אדוארדו סלביו, מרקוס אקוניה, פרנקו ארמאני וניקולאס אוטאמנדי. עבור מסי, אגב, מדובר בבדיקת סמים רביעית בשלושת החודשים האחרונים.

אליסון: "ניימאר ישחק בלי שום חשש ממצבו הפיזי, הוא יהיה בשיאו"

7:00: זלאטן: "מונדיאל בלעדי לא שווה צפייה"

עוד כוכב שהגיע לרוסיה הוא זלאטן איברהימוביץ', הפעם, לשם שינוי, על תקן צופה, מה שכמובן לא מפריע לו לגנוב את ההצגה. "היה ברור שלא אהיה חלק מהסגל של נבחרת שבדיה לטורניר, אבל כמו שאני תמיד אומר: בלעדי, הגביע העולמי לא שווה צפייה. טורניר בלעדיי נראה ריק מתוכן. אני אומר את זה בשיא הכנות", ל-ESPN.

6:30: נבחרת סנגל נחתה

6:30: גם קולומביה כבר ברוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully