וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק מונדיאל: פקרמן רוקד באוטובוס, גריזמן מובך על ידי עיתונאי

מאמן קולומביה הפתיע את שחקניו, כתב ספרדי השתמש בגוגל טרנסלייט כדי להקשות על כוכב נבחרת צרפת, מתחזה למוחמד סלאח גרם להתגודדות בבירת רוסיה, וגם: שחקני אנגליה לא מצליחים להתנתק מהריאליטי "מפרץ האהבה"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

חוסה פקרמן, מאמנה בן ה-68 של קולומביה, קופץ ושר עם שחקניו באוטובוס

הכפיל של מוחמד סלאח גורם לבלבול ברחובות מוסקבה

אוהדים מצרים ואנגלים שהסתובבו אמש ברחובות מוסקבה הופתעו להיתקל במתחזה למוחמד סלאח, שהתהלך לו לבוש בחולצה של ליברפול וחמוש ברעמת שיער זהה לזו של שחקן העונה בפרמיירליג. עשרות אנשים התגודדו סביבו עד שהבינו שלא מדובר בסלאח המקורי, כמובן.

העיתונאי שגרם לגריזמן להתפתל בזכות גוגל טרנסלייט

הכתבים שהגיעו אמש למסיבת העיתונאים של אנטואן גריזמן ציפו לשמוע על החלטתו אם להישאר באתלטיקו מדריד או לעבור לברצלונה, אך למרבה האכזבה החלוץ דחה עוד קצת את ההודעה וביקש מהעיתונאים לשאול שאלות אך ורק בצרפתית, ככל הנראה כדי להימנע משאלות על עתידו. לצערו הרב, כתב ספרדי שהסתנן למסיבת העיתונאים דיבר על הפיל שבחדר בדרך מקורית למדי: הוא פשוט תרגם את השאלה שלו מספרדית לצרפתית באמצעות גוגל טרנסלייט. כמה פשוט, ככה מחוכם.

שחקני אנגליה דרשו ערוצי טלוויזיה בריטיים בחדרים כדי לצפות בריאליטי האהוב עליהם

כנראה שמה שבאמת מטריד את שחקני נבחרת אנגליה בימים אלה זה לא איך סוף סוף ירשמו טורניר מוצלח לשם שינוי, אלא איך שהותם ברוסיה לא תגרום להם לפספס את הדרמות הטלוויזיוניות שמתרחשות בבריטניה. ב'דיילי מייל' דיווחו כי שחקני הנבחרת דרשו לקבל בחדרים בהם הם משתכנים ארבעה ערוצי טלוויזיה בריטיים, אחד מהם הערוץ שמשדר סביב השעון את תוכנית הריאליטי מפרץ האהבה. את הערוץ הספציפי הזה, אגב, דרשו כמעט כל שחקני הנבחרת.

מפרץ האהבה, הגרסה הבריטית. צילום מסך
שחקני אנגליה לא מוכנים לפספס דקה. מפרץ האהבה, הגרסה הבריטית/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully