וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטניסלב צ'רצ'סוב: "מקווים שנשנה את דעת הקהל"

מאמן רוסיה אופטימי לקראת משחק הפתיחה של גביע העולם 2018 מול ערב הסעודית: "התאמנו טוב מאוד בימים האחרונים והשחקנים נראים רעננים". אוסמה חווסאווי: "רוצים לעלות" (ה', 18:00, כאן 11)

מחזור 1הסתיים14/06/2018
רוסיה
  • גאזינסקי (12)
  • צ'רישב (43)
  • דזיובה (71)
0:5
    ערב הסעודית
    עריכה: מתן חדד

    רוסיה

    למרות הביקורת הקשה שספגה הנבחרת בתקופה האחרונה בשל התוצאות שלה במשחקי ההכנה, רוצה המארחת לפתוח את הטורניר בצורה טובה וגם קיבלה משחק פתיחה בהזמנה מול אחת הנבחרות החלשות בגביע העולם. הרוסים בילו את השבוע האחרון במחנה אימונים בנובוגורסק, הרחק מההמולה של גביע העולם במוסקבה. המאמן הרוסי סטניסלב צ'רצ'סוב אמר: "האימונים האחרונים שלנו הראו שאנחנו טריים מאוד. כולם צריכים להקשיב לביקורת, זה טבעי. אנחנו תחת אור הזרקורים וצריכים להגיב לזה בטבעיות. אני מרגיש נינוח עם זה. גם מחמאות זה סוג של ביקורת, נכון? אנחנו רוצים לשנות את הדעה הציבורית עלינו ונעבוד קשה כדי לעשות את זה".

    ערב הסעודית

    הירוקים ינסו לחולל הפתעה גדולה על מנת להראות לעולם כולו את ההתקדמות של הכדורגל המקומי בשנים האחרונות. סביר להניח שהסעודים יעלו במערך זהיר כדי לנסות לצלוח את פתיחת המשחק וההתלהבות הרוסית הצפויה. אוסמה חווסאווי אמר: "אנחנו שמחים מאוד שניתנה לנו ההזדמנות להיות חלק ממשחק הפתיחה של הטורניר החשוב ביותר בעולם. הראינו רמה גבוהה במשחקי ההכנה והמשחק מול גרמניה הוא עדות לכך. הנבחרת הסעודית היא חזקה מאוד באסיה והשאיפה שלנו היא לעלות שלב".

    סטניסלב צ'רצ'סוב מאמן נבחרת רוסיה. רויטרס
    מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. צ'רצ'סוב/רויטרס

    טריוויה

    * 1,432 ימים עברו מאז שמריו גצה כבש שער ניצחון שסידר לגרמניה 0:1 מול ארגנטינה בגמר 2014 ועד שרוסיה וערב הסעודית ייפגשו במשחק הפתיחה של גביע העולם הנוכחי.

    * שתי הנבחרות מגיעות למשחק במומנטום שלילי: רוסיה לא הצליחה לנצח בשבעת המשחקים האחרונים שלה, כולם משחקים לא רשמיים. ערב הסעודית הפסידה בשלושת משחקי ההכנה שלה מול איטליה, פרו וגרמניה.

    * רוסיה לא ניצחה במשחק בגביע העולם מאז 2002, בעוד הניצחון האחרון של הסעודים הגיע בארצות הברית 1994.

    * אף נבחרת מארחת לא הפסידה במשחק הפתיחה והמאזן של הקבוצות הביתיות עומד על שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו עבור המארחות. רוסיה שיחקה בעבר מול הנבחרת המארחת במשחק הפתיחה וסיימה ב-0:0 מול מקסיקו ב-1970.

    * ערב הסעודית היא הנבחרת האסייתית הראשונה שמשתתפת במשחק הפתיחה של גביע העולם.

    חואן אנטוניו פיצי מאמן ערב הסעודית. רויטרס
    פיצי במסיבת העיתונאים/רויטרס

    הרכבי הקבוצות

    שופט: נסטור פיטאנה (ארגנטינה)
    אצטדיון: לוז'ניקי (מוסקבה)
    קהל: 78011

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully