וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו היירו: "לא אשנה ביומיים את העבודה שנעשתה פה במשך שנים"

מאמן ספרד קיים מסיבת עיתונאים ראשונה מאז מינויו והגיב לסערה היומית: "אנחנו צריכים לקבל את מה שקרה וללכת הלאה. אני רוצה להודות לג'ולן לופטגי". וגם: פיקה שואב השראה ממישיגן 1989

עריכה: מתן חדד

בלם ריאל מדריד ונבחרת ספרד לשעבר פרננדו היירו ערך היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן לה רוחה, כמה שעות בלבד לאחר ההודעה על פיטוריו של ג'ולן לופטגי. היירו הגיע למסיבת העיתונאים עם לואיס רוביאלס, שמשמש כנשיא ההתאחדות הספרדית. ספרד תפתח את אליפות העולם במפגש מול פורטוגל במסגרת בית ב' כבר ביום שישי הקרוב.

אגב, עוד נציג של נבחרת ספרד שהתייחס באופן מקורי לפיטורים של לופטגי היה ג'רארד פיקה שצייץ על מכללת מישיגן שזכתה באליפות המכללות ב-1989 אחרי שמאמנה פוטר.

עוד בנושא:
לופטגי פוטר, פרננדו היירו מונה למחליפו
שליחנו לרוסיה מדווח על הסערה במחנה הספרדי

היירו אמר: "בואו נעשה את זה מהר, אנחנו צריכים להתאמן. אני רוצה להביע את הערצתי והרגשות שלי כלפי ג'ולן על העבודה שעשה בשנתיים האחרונות, אני רוצה לאחל לו רק טוב לגבי העתיד. זה אתגר נחמד, מרגש. הנסיבות הן מה שהן ואני מקבל עליי את האחריות הזו ולוקח אותה עליי. אתה לא יכול לשנות ביומיים את מה שנעשה במשך כל כך הרבה שנים של עבודה. אנחנו יודעים שהמשחק הראשון קרוב ואנחנו צריכים להיות אינטליגנטיים ולדבוק במה שנעשה לפני כן. אין זמן לשנות משהו גם ככה. אנחנו צריכים לקבל את מה שקרה ביומיים האלה, אבל זה לא משנה את המטרה שלנו להתחרות על גביע העולם. אנחנו יודעים שיש לנו הזדמנות נהדרת ואנחנו מתרכזים רק בזה. אני חושב רק על המשחק מול פורטוגל ואז על המשחק הבא ואז על זה שאחריו. אנחנו רק חושבים על להצליח בגביע העולם. אנחנו יודעים שהאוהדים וכולם במדינה מתרגשים מאוד, כמו כולנו וזו האחריות שלנו להצליח פה".

הציוץ של פיקה

פרננדו היירו מאמן נבחרת ספרד עם נשיא ההתאחדות לואיס רוביאלס. AP
היירו ורוביאלס/AP

היירו נשאל האם הוא מרגיש נבגד על ידי לופטגי, שניהל מו"מ עם ריאל מדריד בזמן שהוא תחת חוזה בנבחרת, ואמר: "אנחנו נטעה אם נחשוב על העבר ולא על העתיד. יש לי מצפון נקי ומכאן אנחנו ננסה להתמודד רק עם האתגר שעומד לפנינו. זה היה יום לא קל עבור כולם, אבל אנחנו הולכים עם אמונה רבה למשימה שעומדת לפנינו ושלמענה אנחנו משחקים. אף אחד לא מפקפק במחויבות של השחקנים או במה שהם יכולים לתת". היירו נשאל איך הגיב כשקיבל את הבשורה ואמר: "כשהנשיא סיפר לי על האפשרות, יכולתי לסרב, יכולתי לעזוב או לקבל את התפקיד. אני יודע שיש קבוצה של שחקנים, צוות מקצועי, התאחדות וכל הכדורגל הספרדי וזה הרגע לקבל את ההחלטה הזו. ידעתי מה האחריות שמוטלת עליי ולא יכולתי לסרב. אין לנו זמן לרחם על עצמנו עכשיו או לחשוב על כל מיני דברים. המטרה שלנו היא להילחם על הגביע והתכוננו לרגע הזה במשך שנתיים. אנחנו צריכים להראות בגרות".

היירו המשיך ואמר: "הנשיא נתן את חוות הדעת שלו לגבי כל מה שקרה ואנחנו צריכים להיות חיוביים. הדעות שלנו לגבי מה שקרה לא שוות כלום עכשיו, אנחנו צריכים להפוך דף, לחשוב על מה שאנחנו מייצגים וזה את הכדורגל הספרדי. אנחנו לא יכולים להמשיך לחשוב על דברים אחרים. אני רוצה שהקבוצה שלי תשחק טוב, תתחרה טוב, עם איכות, תחזיק הרבה בכדור ותכבוש שניים או שלושה שערים יותר מהיריבה". בלם העבר נשאל לגבי הניסיון שלו ואמר: "יש לי רק שנה אחת של ניסיון מאוביידו, שנה נוספת כעוזר מאמן ועוד 30 שנה סביב הכדורגל".

לופטגי ענה בקצרה לשאלות שנשאל בשדה התעופה ואמר: "אני עצוב מאוד. יש לנו נבחרת מצוינת ובואו נקווה שנוכל לזכות בגביע העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully