וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המונדיאל: שר הפנים הרוסי הורה למשטרה: לא להפיץ חדשות שליליות

במשטרה רוסיה מאשרים שקיבלו הוראה להעלים מידע שלילי מהתקשורת, חלוץ אנגליה רשפורד עדיין סובל מכאבים, טוני קרוס אופטימי, רונאלדו מטריף את סוצ'י, קסיאס הציג את הגביע

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

20:00: שר הפנים ביקש לא להפיץ ידיעות שליליות

שר הפנים הרוסי הורה לראשי המשטרה המקומית לא להפיץ בתקשורת דיווחים שליליים על הנעשה בטורניר, ובמקום זאת לדווח על הצלחות, כמו מקרי פשיעה שנפתרו - כך טוענים גורמים בכירים במשטרה. בעותק של הבקשה, שהגיע לסוכנות החדשות רויטרס, מפורטות ההוראות שאוסרות להפיץ מידע על חקירות לפני ה-25 ביולי. כידוע, הקרמלין מנסה להשתמש במונדיאל כאירוע חיובי לתדמיתה של רוסיה, ולשדר פתיחות וקדמה. קצין בכיר במשטרה אישר את הדברים ואמר לרויטרס: "יש בקשה רשמית מהשר לא לספק לתקשורת מידע שלילי ובמקום זה לדבר על פשעים שפוצחו, מעצרים וכו'".

משטרת רוסיה, הגביע העולמי, מונדיאל 2018. רויטרס
משטרת רוסיה בפעולה/רויטרס

17:00: איקר קסיאס הציג את הגביע העולמי לפני הטקס

איקר קסיאס שוער נבחרת ספרד לשעבר מציג את הגביע העולמי. רויטרס
איקר קסיאס שוער נבחרת ספרד לשעבר מציג את הגביע העולמי/רויטרס

16:45: פורסם ההרכב של נבחרת רוסיה

מאמן רוסיה סטניסלב צ'רצ'סוב פרסם את ההרכב לקראת המשחק מול ערב הסעודית. המתאזרח הברזילאי מריו פרננדס פותח בהגנה, רומן דזגוייב קיבל את המפתחות בקישור ופיודור סמולוב ינסה למצוא את הרשת בחוד.

16:10: שחקני נבחרת רוסיה הגיעו ללוז'ניקי

שחקני נבחרת רוסיה הגיעו לאצטדיון לוז'ניקי לקראת משחק הפתיחה מול נבחרת סעודיה ועלו על הדשא. כשעתיים לפני טרס הפתיחה הקהל מתחיל לזרום לאצטדיון

15:15 טירוף רונאלדו בסוצ'י

נבחרת פורטוגל הגיעה לסוצ'י לקראת המפגש מול נבחרת ספרד מחר (שישי, 21:00). בעיר ניכרת תכונה של אוהדים שמעוניינים לפגוש בכריסטיאנו רונאלדו.

14:35 קרוס: "האווירה אצלנו טובה מאוד"

קשר נבחרת גרמניה טוני קרוס התייחס במסיבת עיתונאים למצבה של אלופת העולם שלא הרשימה במשחקי ההכנה. לדברי קרוס: "האווירה בנבחרת טובה מאוד, נכון שמשחקי ההכנה לא היו הכי טובים אבל אנחנו רוצים להראות את הכוח האמתי שלנו בטורניר. מה שחשוב בטורניר מהסוג הזה הוא האמונה ביכולת של עצמך. אלו לא מילים ריקות. אם רוצים לזכות, האמונה בכך הכרחית".

קרוס המשחק בריאל מדריד נתבקש להתייחס לפרשת פיטוריו של ז'ולן לופטגי מנבחרת ספרד ואמר: "אני חושב שזה לא ישפיע יותר מדי על הספרדים. זה לא נעים לאבד מאמן יומיים לפני גביע העולם. אבל אני מכיר גם את פרננדו היירו. הוא מאמן מצוין".

טוני קרוס, שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
מי שלא מאמין, לא מנצח. טוני קרוס/רויטרס

11:35: צנזורה בטקס הפתיחה

הזמר רובי ויליאמס התייחס בראיון ל"ספורט אקספרס" הרוסי להופעתו הצפויה בטקס הפתיחה ואמר: "רציתי לשיר את השיר Party Like A Russian"" אבל ביקשו ממני בעדינות לא לעשות את זה. אז אני אשיר שירים אחרים". על ההעדפות האישיות שלו לקראת הטורניר אמר ויליאמס: "אוהדי רוסיה צריכים להתפלל לנס. כאוהד אנגליה אני אעשה בדיוק את אותו הדבר".

רובי וויליאמס. GettyImages
לחץ מתון. רובי וויליאמס/GettyImages

11:21: רשפורד שוב לא התאמן

שחקן נבחרת אנגליה החמיץ גם את יום האימונים השני בשל הפגיעה בברכו. עדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק הפתיחה של האנגלים.

שחקן נבחרת אנגליה מרכוס רשפורד. רויטרס
בספק. רשפורד/רויטרס

10:50: מוריניו מתחיל לעבוד

ז'וזה מוריניו, המפרשן את המונדיאל עבור רשת רוסית תמורת סכום עתק, פרסם את התחזית שלו למשחק הפתיחה. מאמן מנצ'סטר יונייטד חוזה שרוסיה תנצח את ערב הסעודית. מוריניו: "על הרוסים יוטל לחץ רב, כי כל העולם יצפה בהם במשחק הפתיחה של המונדיאל הביתי שלהם. יחד עם זאת, יש להם סיכוי מצוין לנצח את הסעודים. יש לנבחרת מחצי האי ערב כמה שחקנים מעולים אבל הם באים לרוסיה ממציאות אחרת. רוסיה צריכה לנצח".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
אופטימי לגבי רוסיה, לפחות במשחק מול סעודיה. מוריניו/רויטרס

10:45: ספ בלאטר פותח את הפצעים

נשיא פיפ"א לשעבר ספ בלאטר שהודח מתפקידו על רקע האשמות בשחיתות העניק ראיון לרשת הרוסית RT ונשאל על הטעות הגדולה שעשה במסגרת תפקידו. על כך השיב השוויצרי: "הבעיה שלי הייתה שסמכתי על אנשים שלא תמיד היו בצד שלי. בסופו של דבר אלו גם האנשים שבגדו בי בצורה הכי קשה. עכשיו אני צריך לחיות עם זה".

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. GettyImages
מכה על חטא. ספ בלאטר/GettyImages

10:30: מה מצפה לנו בטקס הפתיחה?

הטקס שייערך באצטדיון לוז'ניקי יציג לראווה כוכבים כגון רובי וויליאמס, זמרת האופרה הרוסיה איידה גריפולינה ושחקן העבר הברזילאי רונאלדו. "אני כל כך שמח וגאה להיות חלק מאירוע ייחודי כל כך", אמר וויליאמס. "מדובר בהגשמת חלום". הטקס ייצא לדרך ב-17:30, חצי שעה לפני שריקת הפתיחה.

10:00: בנבחרת צרפת יודעים איך להתלבש גם מחוץ למגרש

09:30: ברצלונה מאחלת בהצלחה לנציגיה בנבחרת ספרד

9:25: רוסיה מוכנה לרגע האמת

אלכסנדר סמדוב הגדיר את משחק הפתיחה מול ערב הסעודית כ"אירוע הגדול בחיינו. למדנו אותם היטב, אנחנו יודעים שהם אוהבים לשמור על הכדור ושמדובר ביריבה טכנית. יש לנו תכנית כיצד להצליח מולם".

שחקני נבחרת רוסיה חוגגים עם אלכסנדר סמדוב. AP
מוכנים ליום הגדול שלהם. סמדוב והחברים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully