וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוקו - איראן: אריות האטלס יישארו בלתי מנוצחים? "לא באנו כתיירים"

הנבחרת של רנאר לא הפסידה ב-18 המשחקים האחרונים, הקפטן בנעטיה קיבל ברכה מהמלך והבטיח: "מחויבים להביא כבוד למדינה". קיירוש בונה על עזרה מ"האלים של הכדורגל" (ו', 18:00, כאן11)

מחזור 1הסתיים15/06/2018
מרוקו
    0
    • (90, גול עצמי) בוהאדוז
    איראן
    צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

    מרוקו

    20 שנה אחרי הההשתפות הקודמת שלה, מרוקו חוזרת לגביע העולמי ומקווה להמשיך את התקופה המדהימה שלה, הכוללת יותר משנה ללא הפסד (14 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו). המאמן הרווה רנאר יצר תלכיד הגנתי מצוין בהנהגת מהדי בנעטיה מיובנטוס, כשבחלק הקדמי יש לו כישרונות כמו חכים זייש, יונס בלהנדה ואמין האריט. למרות שרשם הופעה אחת בלבד העונה בנומנסיה מהליגה הספרדית השנייה, מוניר מוחמדי ימשיך לקבל עדיפות כשוער הראשון על פני יאסין בונו שרשם עונה טובה במדי ג'ירונה מהליגה הבכירה.

    הקפטן בנעטיה, שקיבל אתמול ברכה מהמלך מוחמד השישי, הבהיר: "לא באנו לרוסיה כתיירים, כל אחד מאיתנו חלם על הרגע הזה. זו תחושה יוצאת דופן לייצג את המדינה שלך בגביע העולמי. אני זוכר את הדמעות של שחקני הנבחרת בסיום שלב הבתים ב-1998, זה היה רגע אדיר של תסכול. אנחנו מחויבים להביא כבוד למדינה שלנו".

    קפטן נבחרת מרוקו מהדי בנעטיה עם מאמנו הרווה רנאר. רויטרס
    מהדי בנעטיה במסיבת העיתונאים עם הרווה רנאר/רויטרס

    איראן

    הנבחרת של קרלוס קיירוש מודעת לעובדה שסיכוייה בבית ב' קלושים, אבל היא תנסה להפתיע ולרשום ניצחון שני בלבד בגביע העולמי. איראן ספגה רק שני שערים ב-10 משחקי המוקדמות, אך קרטעה במשחקי ההכנה ותחסר בסנט פטרסבורג את הקשר המורחק סעיד אזאטולהי. מהדי טארמי ואשקן דז'אגה עדיין בספק למשחק, וקיירוש שיסיים קדנציה בת שבע שנים בנבחרת לאחר המונדיאל, יסתמך על הקפטן מסעוד שוג'אי והכוכב עלירזה ג'הנבאחש, מלך שערי הליגה ההולנדית במדי אלקמאר.

    "יש לנו שחקנים מנוסים, אנחנו אוהבים את הלחץ וננסה לעשות הכול כדי לנצח את המשחק הראשון שלנו", אמר קיירוש לעיתונאים. "אני חייב להודות שמרוקו פייבוריטית, אבל לא נסבול אמירות שאנחנו לא מסוגלים לנצח. אנחנו כאן להילחם, אני מצפה שהאלים של הכדורגל יהיו לצדנו".

    sheen-shitof

    פתרון עוצמתי לכאב

    טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

    בשיתוף Solio
    קרלוס קיירוש מאמן נבחרת איראן. רויטרס
    קרלוס קיירוש נרגש/רויטרס

    טריוויה

    * זהו מפגש היסטורי בין שתי הנבחרות, שלא שיחקו זו מול זו אפילו במשחק ידידות.

    * איראן סיימה בתיקו את שני משחקי המונדיאל שלה מול יריבות אפריקאיות (1:1 עם אנגולה ב-2006 ו-0:0 עם ניגריה ב-2014) בעוד מרוקו הפסידה בפעם היחידה שפגשה יריבה מאסיה (2:1 לערב הסעודית ב-1994).

    * מרוקו היא הנבחרת היחידה שהעפילה למונדיאל בלי לספוג אפילו שער אחד במוקדמות.

    * מרוקו הגיעה לרוסיה אחרי 18 משחקים ללא הפסד. רק ספרד (20) ובלגיה (19) מחזיקות במאזן טוב יותר מבין 32 המדינות המשתתפות.

    * איראן מופיעה במונדיאל בפעם החמישית בתולדותיה ומעולם לא עברה את שלב הבתים. המאזן שלה ב-12 משחקים עד כה: ניצחון אחד (1:2 על ארה"ב במונדיאל 98'), שלוש תוצאות תיקו ושמונה הפסדים.

    שחקני נבחרת מרוקו באימון. רויטרס
    שחקני נבחרת מרוקו באימון/רויטרס

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ג'ונייט צ'אקיר (טורקיה)
    אצטדיון: קרסטובסקי (סנט פטרסבורג)
    קהל: 62548
    html error

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully