וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת-אוסטרליה: דמבלה יועדף על פני למאר, וראן יפתח לצד אומטיטי

דידייה דשאן גיבש את ההרכב לקראת המשחק נגד הסוקרוז (שבת, 13:00, כאן11). דמבלה, אמבפה וגריזמן ישחקו בחלק הקדמי. אוסטרליה שחולמת על הפתעה, צפויה לפתוח עם נאבוט בחוד

מחזור 1הסתיים16/06/2018
צרפת
  • גריזמן (58, פנדל)
  • בליך (81, גול עצמי)
1:2
  • (62, פנדל) ידינאק
אוסטרליה
עריכה: מתן חדד

צרפת:

כל הסגל של דידייה דשאן בריא ושלם ולמאמן של פיינליסטית יורו 2016 יש "כאב ראש בריא" - לבחור הרכב של 11 שחקנים מתוך רשימה בלתי נגמרת של כוכבים. עוסמאן דמבלה צפוי לקבל עדיפות על פני תומא למאר בחלק הקדמי ורפאל וראן יפתח לצד סמואל אומטיטי במרכז ההגנה. קורנטן טוליסו ימשיך להיות מועדף על פני בלס מטוידי, מה שיפנה לפול פוגבה את העמדה האהובה עליו - אמצע-שמאל במרכז המגרש.

אוסטרליה:

הסוקרוז עלו למונדיאל אחרי סיבובי פלייאוף מתישים ולמרות החיסרון האיכותי מול צרפת הגדולה, דבר אחד בטוח: הם ילחמו עד טיפת הדם האחרונה. הנבחרת של ברט ואן מרוויק נראתה טוב במשחקי ההכנה ואנדרו נאבוט שבתחילה תוכנן להיות החלוץ השני או השלישי, צפוי לפתוח. ארון מוי המצוין מהאדרספילד יהיה האיש שיצטרך לעצור את את מרכז השדה של הטריקולור.

הרכבי הקבוצות

שופט: אנדרס קוניה (אורוגוואי)
אצטדיון: קאזאן ארנה (קאזאן)
קהל: 41279
שחקן נבחרת צרפת, פול פוגבה. רויטרס
יתופקד בעמדה המועדפת עליו. פוגבה/רויטרס

טריוויה

* המאזן בארבעת המשחקים בין הנבחרות: 2 ניצחונות לצרפת, 1 לאוסטרליה ותוצאת תיקו אחת. המפגש האחרון הסתיים ב-0:6 לטריקולור במשחק ידידות ב-2013.

* 7 שחקנים מהסגל של אוסטרליה משחקים באנגליה, אבל 5 מהם עושים זאת בליגת המשנה.

* צרפת ניצחה רק ב-3 מתוך 12 המשחקים האחרונים שלה בשלב הבתים במונדיאל. המאזן ב-9 המשחקים האחרים לא מחמיא: 5 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים.

* אוסטרליה ניצחה רק במשחק אחד מ-9 האחרונים שלה במונדיאל. 1:2 על סרביה בדרום אפריקה ב-2010. טים קייהיל שכבש אז את הראשון, מופיע בסגל גם בטורניר הנוכחי.

מאמן נבחרת אוסטרליה, ברט ואן מרווייק. רויטרס
אנדרדוג מובהק. ואן מרווייק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully