וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבארס: "סוארס חלש? גם לפלה היו ימים לא טובים". קופר: "סלאח ישחק מול רוסיה"

מאמן נבחרת אורוגוואי הגן על הכוכב שלו שהרבה להחמיץ בניצחון הדרמטי 0:1. מנגד, מאמן הפרעונים הסביר את ההחלטה להשאיר את סלאח על הספסל: "היו לנו ספקות לגבי הכשירות שלו". וגם: מבוכה בוועדה המארגנת

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

המשחק השני בבית א' של המונדיאל בין אורוגוואי למצרים הוכרע בצורה הכי דרמטית שרק אפשר: השוער המצרי מוחמד אל-שנאווי היה מצוין, הדף פעם אחר פעם כדורים מסוכנים של לואיס סוארס ואדינסון קבאני אבל נכנע בדקה ה-90 לחוסה חימנס שנעץ בנגיחה את הכדור בתוך הרשת וקבע 0:1 לאורוגוואי. כוכב מצרים, מוחמד סלאח, שלא התאושש מהפציעה בגמר ליגת האלופות נאלץ לחזות בהפסד מן הספסל. עבור אורוגוואי זה היה ניצחון ראשון במשחק פתיחה של מונדיאל מאז 1970, אז ניצחו את ישראל.

עוד בנושא
בדקה ה-90: אורוגוואי ניצחה 0:1 את מצרים, סלאח נותר על הספסל
מי נגד מי: הזווית הפוליטית של פורטוגל נגד ספרד - המדור של אורן נהרי במונדיאל
כריסטיאנו רונאלדו קרוב לחתום על הסכם פשרה עם רשויות המס בספרד

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים עם חוסה חימנס. רויטרס
שחקני אורוגוואי חוגגים ניצחון דרמטי/רויטרס

תגובות

מאמן אורגוואי אוסקר טבארס נשמע מרוצה למדי בסיום ואמר: "העיקר שלקחנו שלוש נקודות. אמרו לי שלא ניצחנו משחק פתיחה מאז 1970. ובכן, השארנו את המסורת הזאת מאחור. יש לנו את כל הרצון להמשיך את ההצלחה שלנו וכמובן שיש עוד דברים לשפר. מצרים הראתה שהיא יריבה מאוד רצינית. הם הקשו עלינו מאוד את החיים במרכז המגרש. כולם דיברו על סלאח, אבל היה להם משחק מעולה גם בלעדיו. זה רק מוכיח שבכדורגל חשוב המשחק הקבוצתי ולא יכולת אישית של כוכב כזה או אחר". על היכולת הלא משכנעת של לואיס סוארס ואדינסון קבאני אמר המאמן: "נכון שהיו דברים שלא הלכו מבחינת שניהם היום. אבל ליריבה שלנו היום היה שוער טוב מאוד. חוץ מזה גם לפלה, מראדונה ומסי יש ימים פחות טובים".

מאמן מצרים הקטור קופר התייחס להחלטה להשאיר את מוחמד סלאח. לדבריו: "אתמול היינו משוכנעים שהכול בסדר. אבל בסוף האימון בדקנו אותו שוב והתעוררו ספקות. היה לנו חשש שהוא ייפצע שוב ולכן החלטנו לא לסכן אותו. מול רוסיה הוא קרוב לוודאי ישחק". על המשחק עצמו אמר המאמן הארגנטינאי: "עשינו את מה שיכולנו. אמנם לא היינו טובים בחלק הקדמי אבל ההגנה פעלה טוב. אני מאוד שמח על המאמץ הקבוצתי של השחקנים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוסקר טבארס, מאמן אורוגוואי. רויטרס
"השארנו את המסורת מאחור". אוסקר טבארס/רויטרס

מספרים

*שערו של חוסה חימנס היה השישי שלו במדי הנבחרת. לא מעט בשביל שחקן הגנה.

*זו גם הפעם הראשונה בהיסטוריה ששחקן שלובש את החולצה מס' 2 כובש שער לזכות אורוגוואי במונדיאל

*שערו של חימנס היה גם שער הניצחון המאוחר ביותר של אורוגוואי בגביע העולמי מאז שער הניצחון של דניאל פונסקה לרשת דרום קוריאה במונדיאל שנערך ב-1990 באיטליה.

* אוסקר טבראס בן ה-71 הוא המאמן הכי מנוסה במונדיאל הנוכחי. זהו הטורניר הרביעי שלו (הקודמים היו ב-1990, 2010, ו-2014).

*הבישול של קרלוס סאנצ'ס היום הוא ה-15 שלו במדי נבחרת אורוגוואי.

*מצרים עדיין ללא ניצחון במונדיאל. המאזן של הפרעונים בהיסטוריה של הגביע העולמי עומד כעת על שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

*מוחמד סלאח חוגג היום יום הולדת 26. טוב, חוגג זו מילה גדולה מדי.

*מבוכה נרשמה בוועדה המארגנת בשל הקרחות שנראו ביציעי האצטדיון ביקטרנבורג. על פי הנתונים הרשמיים, המוזרים משהו, כ-5,000 רוכשי כרטיסים לא התייצבו למשחק ולא התייצבו אליו. יושב ראש הוועדה המארגנת אלכסיי סורוקין התייחס לדברים ואמר: "אין לנו שום קשיים. יכול להיות שמזג האוויר הרתיע חלק מהצופים".

מאמן נבחרת מצרים, הקטור קופר. רויטרס
מול רוסיה כנראה שסלאח יעמוד לרשותו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully