וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשרונאלדו אחד מטיל צל על כל ספרד: כריסטיאנו סוף סוף הגיע למונדיאל

אחרי שלושה מונדיאלים פושרים ועם חבורה שלא שווה יותר מדי בלעדיו, אלוף אירופה המכהן הפך את לה רוחה הגדולה לשחקנית משנה בהצגה הפרטית שלו. אורן יוסיפוביץ על הופעת פתיחה מושלמת

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

הבחור בתמונה למטה התרגש כשג'רארד פיקה נצמד לרונאלדו, קל וחומר כשהפיל אותו ארצה. הוא, הימני בתמונה, הוא שמיקם במו ידיו את מצלמת השער שהיתה מאחורי דה חאה. אף אחד לא מדבר עליו היום, פרט לאתר ישראלי אחד; קרדיט הוא לא יקבל. הוא, מבחינתו, רק רצה ששוט אחד - לפחות אחד - מהמצלמה שהוא בעצמו הניח, יגיע לכל הטלוויזיות בעולם. 87 דקות זה לא קרה, כך אמר, 87 דקות בהן הביט באכזבה במוניטור שהונח על השולחן שלפניו. ואז, ואז פיקה נצמד לרונאלדו.

טעות.

עוד בנושא:

רונאלדו כבש שלושער, פורטוגל סחטה 3:3 ענק מספרד
רונאלדו חגג, פיקה עקץ: "הוא אוהב ליפול על הדשא

אורן יוסיפוביץ.
87 דקות של המתנה השתלמו

כי רונאלדו, מעבר לכל הגנטיקה והחריצות והדיוק והקלאץ' - הוא גאון בתחומו. וגאונים יודעים למצוא דרך. כמו למשל שמצא את הדרך אל רגלו של נאצ'ו בדקה הרביעית. את שלושת שעריו עד כה במונדיאל - גולים זניחים הבקיע בדקות 80 (איראן, 2006), 87 (צפון קוריאה, 2010) ושוב 80 (גאנה, 2014). הגביע העולמי לא היה המגרש הביתי שלו, וזה בלשון המעטה. אבל כמו שהרגיש את פיקה, הרגיש את נאצ'ו, ואת כל ספרד. הוא מעולם לא כבש מולם - אפילו שבחצי גמר היורו זה הגיע לדו-קרב פנדלים, הוא נרשם כבועט חמישי ולא זכה לראות את תורו - אבל זו ספרד של אחרי זעזוע. בהמשך תתאושש, אבל ההתחלה שברירית, והוא ניצל את זה. גול רביעי במונדיאלים - אחד לכל טורניר - ובכלל, שמונה טורנירים גדולים רצופים עם גול.

"שער יפהפה של רונאלדו מבעיטה חופשית", כתבו בלייב החבר'ה מרשת FOX. אוי, אמריקאים, אתם לא מבינים בכדורגל, הא? זה פנדל.

אה, ואם כבר:

ואז, גם את דויד דה חאה כריסטיאנו ניצל, עם פאשלה משוגעת. וכשבשלושת המשחקים האירופיים הרשמיים האחרונים שלו - קלאב אנד קאנטרי - כריסטיאנו נהנה מטעויות שוער מטורפות של דה חאה, קריוס ואורלייך, אתה כבר לא יודע מה הגיוני ומה לא.

אבל ספרד חזרה, שטפה את המגרש, הראתה אופי - לחזור פעמיים מפיגור, ולהפוך עם טיל מלא פאסון של נאצ'ו, דון דרייפר של השיגורים. אבל גאון, כבר אמרנו, ימצא דרך. הרגיש את פיקה, נפל, והבחור בתמונה, הימני, הפך דרוך.

שחקן נבחרת ספרד דויד דה חאה מאוכזב. רויטרס
עזר לרונאלדו עם טעות קשה מאוד. דויד דה חאה/רויטרס

בעידן לופטגי ספגה נבחרת ספרד שלושה שערים רשמיים בעשרה משחקי מוקדמות, ביחד (אחד מבחורי ארץ הקודש). בעידן היירו, ספגה לה רוחה שלושער מרונאלדו אחד.

זה אומר הרבה על ספרד, אבל עליה כמעט לא דיברו אתמול אחרי המשחק. אולי קצת, בספרד. וזו הגדולה של רונאלדו - לקחת את אחת הנבחרות הטובות בעולם ולהעלים אותה לגמרי. להפוך אותה לשחקנית משנה בהצגה הפרטית שלו. זה היה משחק חשוב אבל לא קריטי, שתי הנבחרות הללו יעפילו לשלב הבא, זה מחזור ראשון בשלב הבתים, זה בכלל נגמר בתיקו, ושוב, ספרד הראתה אופי, זה לא שהפסידה, דייגו קוסטה נכנס לעניינים, השער השני תוכנת מחשב, הגולאסו של נאצ'ו, ועדיין:

מדברים באמת רק על דבר אחד. וזו לא מרוקו, או אוסאסונה, או רעננה (סליחה) - אבל מה לעשות, רונאלדו אחד מטיל צל גם על כל ספרד.

וכך, ב-90 דקות, הכפיל כריסטיאנו את מכסת שעריו בגביע העולם. משלושה לשישה. מיחס המרת איומים-גולים של 4% הוא רשם אתמול ל-75%. משלושה טורנירים מהם נעדר, הפעם התחיל… טוב, לא נלך על החרוז הקלישאתי הזה. אבל באמת מרגיש כאילו כריסטיאנו מבין שני דברים:

1. מסביבו נמצאים לוחמים, אבל במחלקת הסגירה הוא די לבד. הרוב, אם לא הכול, עליו. ואתמול זה הכי עליו - לסחוט פנדל ולהמיר אותו פנימה, לנצל טעות שוער, ולסחוט עבירה מחוץ לרחבה ולדפוק מסמר נועל. הוא פתח (דקה 4) והוא סגר (דקה 88). בכל ההיסטוריה ספגה ספרד שלושה שערים מפורטוגל, במשחקים תחרותיים (בלי ידידות) - אחד ב-2004, אחד ב-1984 ואחד ב-1934. אתמול בערב לח בסוצ'י, רונאלדו שכפל לא רק את ההיסטוריה שלו.

2. אם כבר היסטוריה, גם רונאלדו עומד לסיים את תפקידו. במונדיאלים סופרים עד ארבע, ובהבא, בקטאר, אם וכאשר, הוא יהיה בן 37 ותשעה חודשים, רבעון מגיל 38. למרות המבנה הפסיכוטי, סגנון החיים הספורטיבי והרעב הבלתי נגמר, סביר להניח שגם אם ימשיך להופיע, הוא יהיה קצת אחר, מעבר לשיא, רחמנא לצלן. הוא כבר הפך לשחקן המבוגר ביותר שכובש שלושער במונדיאל, וגם השעון הביולוגי שלו, מתישהו, למרות היותו חיזר, יתחיל לתקתק אחורה. לא יהיה מופרע לחשוב שזה המונדיאל האחרון של רונאלדו, כפי שאנחנו מכירים אותו. אז הנה, הגיע הזמן לתת הצגה. אחרי 90 דקות ראשונות, אין תלונות.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
תהנו כמה שאתם יכולים מהמונדיאל/רויטרס

זה היה משחק מושלם שלו. 94% דיוק במסירה, ארבעה איומים, שלושה שערים. וסחיטת הפאול היתה הפעולה המבריקה מכולן.

הוא קם אחרי ההפלה של פיקה, וחצי איצטדיון כבר ידע מה הולך לקרות. רונאלדו ספג המון ביקורת על אחוזיו במצבים נייחים, אבל יש מצבים בהם גם המספרים נופלים קורבן. והרי אצל פורטוגל הזו, זו אחת הדרכים העיקריות להבקיע - ממנו, מכלום, בום, פנימה, ופתאום מה שכתבו FOX התאים. אכן גול יפהפה מבעיטה חופשית, רק שהם כתבו את זה 84 דקות כדורגל לפני כן. עד כדי כך גדול, רונאלדו הזה, כשירצה - יגרום לטעויות להפוך למציאות.

"שלי!", שאג הבחור מימין כשהמוניטור סוף סוף שידר את הזווית הרצויה. "זו המצלמה שלי!". שלו. ככה זה כריסטיאנו רונאלדו - אחרי שכבש כל פרט סטטיסטי בעולם ומחוץ לו, הוא התחיל גם לסייע לגברים שלא רואים בסטטיסטיקה.

וכל זה ביום שהתחיל עם עסקת טיעון של 18 מיליון יורו ומאסר בכאילו, על 14 מיליון יורו שלפי הדיווחים העלים. גאון, כבר אמרנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully