וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: דייגו מראדונה ביצע תנועה גזענית לעבר דרום קוריאנים

כתבים שנכחו במשחק של ארגנטינה "נדהמו" מהתנהגותו של כוכב העבר, שגם עישן סיגר בניגוד להוראות ואפילו הצית שמועות על שימוש בסמים. נשיא ברזיל לשעבר יפרשן את משחקי הסלסאו מהכלא

רויטרס

19:30: מראדונה מסתבך במוסקבה

שחקן העבר של ארגנטינה נכח במשחק שלה מול איסלנד, והיה במוקד כמה שערוריות. החמורה מכולן: הוא הואשם על ידי מספר כתבים שהיו באצטדיונים כי ביצע תנועה גזענית לעבר אוהדים דרום קוריאנים. "האוהדים צעקו לעברו 'דייגו' והוא השיב בחיוך ונופף בידו. ואז הוא שם את האצבעות מצידי העיניים שלו ומשך, בתנועה גזענית ברורה. כל מי שראה את זה נדהם", כתבה ג'קי אוטלי מה-BBC.

אם זה לא מספיק, מראדונה גם עישן להנאתו סיגר ביציע למרות הוראות מפורשות נגד עישון ברחבי האצטדיון. בנוסף, רגע מסוים שנקלט בעדשות המצלמה הצית שמועה לגבי חזרה של מראדונה להרגלים רעים וישנים של שימוש בקוקאין. בסך הכול עוד יום בחייו של הדמות הצבעונית.

מראדונה והסיגר

חשוד מאוד...

הבשורה על התנועה הגזענית שלו

14:00: הכנסת אורחים מוסקבאית

תושבים של בניין מגורים במוסקבה השליכו מן הקומה השנייה אל הרחוב אוהד של נבחרת ניגריה שנכנס לבניין כשהוא שיכור. התושבים זעמו על התנהגותו של האוהד בן ה-26 והחליטו לנקום בו. האוהד אושפז בבית חולים עם חבלות קלות ברגליים.

12:30: נשיא ברזיל יפרשן את המשחק שלה מהכלא

זו לא בדיחה: נשיא ברזיל לשעבר לולה דה סילבה המרצה עונש מאסר ממושך בגין מעשי שחיתות יפרשן את המשחקים של הסלסאו מהכלא עבור תחנת טלוויזיה מקומית. על פי הודעה של תחנת הטלוויזיה לולה ישלח את ההערות שלו על המשחקים לאולפנים ואלו יוקראו לצופים בשידור חי. הבכורה של דה סילבה בתור פרשן צפויה מחר (יום ראשון) במפגש בין ברזיל לשוויץ.

לאחר שהתבצר יחד עם תומכיו, נשיא ברזיל לשעבר נכנס לכלא לרצות 12 שנות מאסר. רויטרס
יפרשן מהכלא. לולה דה סילבה/רויטרס

זו לא בדיחה: נשיא ברזיל לשעבר לולה דה סילבה המרצה עונש מאסר ממושך בגין מעשי שחיתות יפרשן את המשחקים של הסלסאו מן הכלא עבור תחנת טלוויזיה מקומית. על פי הודעה של תחנת הטלוויזיה לולה ישלח את ההערות שלו על המשחקים לאולפנים ואלו יוקראו לצופים בשידור חי. הבכורה של דה סילבה בתור פרשן צפויה מחר (יום ראשון) במפגש בין ברזיל לשוויץ.

11:30: כך ראו בבית ספר באורוגוואי את הגול של חימנס

10:15: הפיזיותרפיסט של מרוקו מתבזה

במהלך המשחק של נבחרת מרוקו מול אירן, נורדין אמרבאט קשר המרוקאים ספג מכה בראשו והיה חשד אף לזעזוע מוח. פיזיותרפיסט הנבחרת, שכנראה נלחץ מאוד בעקבות התקרית הקודמת בין סרחיו ראמוס ללוריס קאריוס, החל לסתור לו באגרסיביות. מה נגיד לכם, זה לא נראה הכי מקצועי שבעולם.

רופא מרוקו.
הטיפול המוזר באמרבאט

9:15 עזיז בוהדוז: "אני אידיוט"

כובש השער העצמי של מרוקו במשחק נגד איראן, עזיז בוהדוז, שוחח עם עיתונאים לאחר המשחק והכריז בפשטות: "אני אידיוט, מזל שהחברים שלי תומכים בי".

המחאה נגד האיסור לכניסת נשים לאצטדיונים באיראן צוברת תאוצה

08:30: מעריצי מסי מזכירים לרונאלדו מי עדיין הכי טוב

08:55: אוהד של נבחרת גרמניה הגיע לרוסיה על טרקטור שמחוברת אליו חבית של בירה

08:30 מה דעתכם על ההשוואה בין אוהדות של רוסיה לאלו של ערב הסעודית

08:00: הפיאסקו של ערב הסעודית יעלה לשחקנים ביוקר

חשבתי שהחמישייה שספגה סעודיה מול רוסיה במשחק הפתיחה תעבור בשלום? ממש לא. עדל עזאט, נשיא ההתאחדות של ערב הסעודית התראיין לאחר המשחק והודיע שבעקבות "ההשפלה של הנסיך הסעודי מוחמד בין סלמאן, מספר שחקנים יספגו עונשים".

עזאט גם נקב בשמות ואמר: "השוער עבדאללה אל-מאיוף, החלוץ מוחמד אל-סחלאווי והמגן עומאר חווסאווי ייענשו". מהות העונש טרם פורסמה, אך אנחנו לא היינו רוצים להיות במקומם.

הנסיך מוחמד בין סלמן. רויטרס
השחקנים ישלמו על הביזוי שלו. הנסיך מוחמד עם אינפנטינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully