וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל - שוויץ: מרסלו יהיה הקפטן, טיטה: "ניימאר לא בכשירות מלאה"

המגן קיבל את המינוי לפחות למשחק הראשון (א', 21:00, כאן 11): "הכבוד הכי גדול שיכולתי לחלום עליו, אני לא בטראומה מ-2014". ליכטשטיינר: "אי אפשר לנטרל את ניימאר במשך 90 דקות"

מחזור 1הסתיים17/06/2018
ברזיל
  • קוטיניו (20)
1:1
  • (50) זובר
שוויץ
ניר חן, שניר דבוש

ברזיל

שיאנית הזכיות עם חמישה גביעי עולם והמועמדת המובילה לזכייה על פי סוכנויות ההימורים, הפסידה רק פעם אחת ב-21 משחקים מאז מינויו של טיטה (הפרש שערים 5:47). לראשונה זה שנתיים, המאמן ימשיך עם ההרכב מהמשחק הקודם, בו ניצחה ברזיל בצורה משכנעת 0:3 את אוסטריה. פיליפה קוטיניו יהיה בשלישיית הקישור ולפניו וויליאן, ניימאר וגבריאל ז'סוס, שינסו לרשום משחק 12 ללא הפסד. מדובר באותו הרכב עליו בנו בסלסאו כבר לפני כמה חודשים, פרט לדני אלבס הפצוע שנעדר מהטורניר ואת מקומו תפס דנילו. טיטה רצה להוריד את האינטנסיביות באימון האחרון, אבל השחקנים התעקשו להמשיך בקצב גבוה וכולם מצפים להסתערות מהרגע הראשון.

ברזיל הודיעה רשמית כי מרסלו ישמש כקפטן במשחק הפתיחה, אך לא ברור אם לאחר מכן טיטה לא ימשיך עם הרוטציה הקבועה של הסרט. המגן אמר במסיבת העיתונאים: "להיות קפטן הסלסאו במשחק בגביע העולם זה הכבוד הכי גדול שיכולתי לחלום עליו. אני קפטן שלישי של ריאל מאז גיל 24, קפטן שני מאז גיל 26. היום אני כבר בן 30 ומספיק מנוסה. אעביר את המנהיגות שלי לשאר חבריי לנבחרת. טיטה שינה את פני הנבחרת. לא אגיד את שבחו של אדם בפניו, כולם מודעים לאיכויות שלו. יש לנו מטרה אחת בגביע העולמי הזה, ואם זה יהיה רצון האל, גם נשיג אותה. אין לי טראומה בגלל מה שקרה ב-2014. אני אוהב אתגרים חדשים והמונדיאל הזה הוא אתגר חדש עבורי. גם לא להיפצע כדי להשתתף בו זה אתגר, החיים מלאי אתגרים".

טיטה התייחס לניימאר וטען: "הוא לא כשיר ב-100 אחוז, אבל אנחנו סומכים עליו. הנבחרת שלי חזקה, תחרותית, עם איכויות אישיות וסגנון משחק מגובש. אנחנו אחת הנבחרות שמתחרות על התואר. בכל משחק אני רוצה שברזיל שלי תהיה חזקה יותר טקטית מהמשחק הקודם. לפני כל משחק אני הולך לכנסייה. זה חשוב לי כאדם להיות בקשר רוחני עם אלוהים".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל עם פיליפה לואיס. רויטרס
הציג את הפריזורה החדשה. ניימאר באימון לצד פיליפה לואיס/רויטרס

שוויץ

המדורגת שישית בדירוג פיפ"א מקווה להדהים את העולם כמו שעשתה לספרד בפתיחת מונדיאל 2010. ולדימיר פטקוביץ' חסר את אדמיר מחמיד הפצוע ומתלבט בחוד בין האריס ספרוביץ' לברל אמבולו. רומן בורקי זוכה לעדיפות בין הקורות על פני יאן זומר.

מאמן שוויץ ולדימיר פטקוביץ' אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו לא כאן כדי לעשות משחק יפה או משהו נגד ברזיל, אלא כדי לנצח בו". הקפטן שטפן ליכשטיינר קיבל את משימת ניימאר והתבקש להוציא אותו מהמשחק בעיקר מבחינה פסיכולוגית, אך אמר: "אני חושב שמבחינה מעשית זה בלתי אפשרי לנטרל את ניימאר למשך 90 דקות, הוא כנראה השחקן הטוב והשלם ביותר בעמדה שלו בעולם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שטפן ליכשטיינר קפטן נבחרת שוויץ. רויטרס
משימה אישית. שטפן ליכטשטיינר במסיבת העיתונאים/רויטרס

טריוויה

* ברזיל ניצחה 16 מ-18 משחקי הפתיחה האחרונים שלה במונדיאלים וסיימה עוד שניים בתיקו. ההפסד האחרון שלה במשחק ראשון בגביע העולמי היה 3:1 לספרד ב-1934.

* הפעם האחרונה שברזיל הפסידה בשלב הבתים הייתה במונדיאל 1998, אז נורבגיה גברה עליה 1:2. מאז היא ניצחה 10 וסיימה עוד שניים ב-0:0 (פורטוגל 2010 ומקסיקו 2014)

* שוויץ ניצחה בשני משחקי הפתיחה האחרונים שלה (ספרד ואקוודור) והפעם האחרונה שהפסידה הייתה 5:0 לגרמניה ב-1966.

* רק ארבעה שחקנים שרדו מההרכב הברזילאי שהובס 7:1 בידי גרמניה בחצי גמר 2014: מרסלו, פרננדיניו, וויליאן ופאוליניו.

* ארבעה משחקני ברזיל: אליסון, קאסמירו, פיליפה קוטיניו וניימאר הפסידו לשוויץ בשלב הבתים של המונדיאל עד גיל 17 לפני תשע שנים 1:0. ברזיל הודחה אז בשלב הראשון בניגריה, בעוד שוויץ דהרה לזכייה היסטורית עם האריס ספרוביץ' כמלך שערי הטורניר וגם ריקרדו רודריגס וגרניט ג'אקה היו בהרכב.

* שוויץ לא ספגה יותר משני שערים במשחק אחד בתקופתו של ולדימיר פטקוביץ' (35 משחקים)

* שלושה מפגשי עבר ביו בין השתיים, עם ניצחון לכל אחת: 2:2 במונדיאל 1950, 1:2 לברזיל במשחק ידידות ב-2006 ו-0:1 לשוויץ במפגש הידידות האחרון ב-2013 משער עצמי של דני אלבס.

מרסלו שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
קיבל את הסרט. מרסלו/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: ססאר ראמוס (מקסיקו)
אצטדיון: רוסטוב ארנה (רוסטוב)
קהל: 43109

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully