וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטה ריקה - סרביה: איבנוביץ' יהפוך לשיאן ההופעות, קרסטאיץ: "מגיע לו"

בית ה': הקפטן יפתח במשחק בסמארה (א', 15:00, כאן11) וירשום את משחקו ה-104 במדי הנבחרת, מיטרוביץ' ישמור על מקומו בחוד. גונסאלס, בלם קוסטה ריקה: "רוצים לכתוב פרק חדש"

מחזור 1הסתיים17/06/2018
קוסטה ריקה
    0
    • (56) קולארוב
    סרביה
    רויטרס

    קוסטה ריקה

    הסינדרלה של 2014, שהגיעה עד לרבע הגמר ונעצרה רק על ידי הולנד בפנדלים, מגיעה עם הרכב כמעט זהה ומקווה לשמור במשחק הראשון שלה בבית ה' בסמארה מחר (ראשון, 15:00, כאן11) על המאזן נטול ההפסדים מהטורניר הקודם. קיילור נבאס, שוער ריאל מדריד שעשה את הפריצה הגדולה במונדיאל בברזיל וספג רק פעמיים בחמישה משחקים, מוביל את קוסטה ריקה, שביצעה חילוף בסגל עם זימונו של קנר גוטיירס במקום רונאלד מטאריטה הפצוע.

    "הסיפור שלנו מתחיל מחר", אמר המאמן אוסקר ראמירס, שלא היה על הקווים במונדיאל הקודם והיה שחקן במונדיאל 90'. "זו תקופה אחרת, מונדיאל 2014 נגמר. האינטנסיביות היא המפתח מול סרביה, זו קבוצה עם שחקנים איכותיים ורובם גם פיזיים מאוד. בתחילת המשחק נראה איך נתמודד איתם. הם יפעילו עלינו לחץ ונצטרף לעבור את 20 הדקות הראשונות בצורה רגועה". גם הבלם ג'אנקרלו גונסאלס הסכים: "המונדיאל הקודם הוא היסטוריה עתיקה. אנחנו רוצים לכתוב פרק חדש בשבילנו, בשביל קוסטה ריקה".

    ג'אנקרלו גונסאלס שחקן נבחרת קוסטה ריקה עם מאמנו אוסקר ראמירס. רויטרס
    מתחילים מחדש. ג'אנקרלו גונסאלס לצד מאמנו אוסקר ראמירס/רויטרס

    סרביה

    אחרי שנעדרה מהמונדיאל הקודם, סרביה חוזרת עם סגל מוכשר שהיה צריך להתמודד שוב עם חילופי מאמנים. בלם העבר מלאדן קרסטאיץ' הגיע באוקטובר האחרון במקום סלבוליוב מוסלין, שעלה מהמוקדמות ופוטר בעיקר בגלל עימות עם הכוכב העולה סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', שכעס כשלא נכלל בסגל למשחק הידידות מול ישראל לפני שנתיים וזכה לגיבוי מההתאחדות. כוכב לאציו, עליו מוכנות הקבוצות הגדולות באירופה לשלם 150 מיליון יורו על פי הדיווחים, יעמוד במוקד העניינים מול ההגנה הקשוחה של קוסטה ריקה.

    קרסטאיץ' נשאל במסיבת העיתונאים לגבי חוסר ניסיונו כמאמן והשיב: "אין לי בעיה כי אני עובד עם שחקנים מקצוענים שהוכיחו עצמם במועדונים בכל רחבי אירופה. המצפון שלי נקי כי אנחנו עובדים חזק מאוד יחד כבר שלושה שבועות. זה מאוד משמח אותי". על קפטן ברניסלב איבנוביץ', שיהפוך לשיאן ההופעות עם משחקו ה-104, אמר המאמן: "בעזרת השם, הוא ישבור את השיא. מגיע לו. הוא זכה בתארים רבים, יש לו את האיכויות של הרמות הגבוהות והוא נותן לנו מוטיבציה".

    sheen-shitof

    מחיר חסר תקדים

    המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

    בשיתוף Epilady
    מלאדן קרסטאיץ' מאמן נבחרת סרביה במסיבת עיתונאים. רויטרס
    המצפון שלו נקי. מלאדן קרסטאיץ'/רויטרס

    טריוויה

    * תיקו או ניצחון יאפשרו לקוסטה ריקה להשוות את שיא היבשת (צפון ומרכז אמריקה) עם שישה משחקים ללא הפסד במשחקי הגביע העולמי, שיא שקבעה מקסיקו בין מונדיאל 94' ל-98'.

    * סרביה ניצחה את כל שלושת המשחקים הקודמים שלה מול נציגות מצפון ומרכז אמריקה - כולם בימיה כיוגוסלביה, כולם בשלב הבתים.

    * סרביה הפסידה חמישה מששת המשחקים האחרונים שלה בשלב הבתים של המונדיאל, כשהניצחון היחיד היה מול גרמניה ב-2010.

    * ברניסלב איבנוביץ' יהפוך לשיאן ההופעות של סרביה עם משחקו ה-104 בנבחרת

    ברניסלב איבנוביץ' שחקן נבחרת סרביה באימון. רויטרס
    השיאן החדש. ברניסלב איבנוביץ' באימון בסמארה/רויטרס

    הרכבי הקבוצות

    שופט: מלאנג דיידיו (סנגל)
    אצטדיון: קוסמוס ארנה (סמארה)
    קהל: 41432

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully