וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: פרדראג ראיקוביץ' מועמד להצטרף לפנרבחצ'ה

16.6.2018 / 19:13

שוערה של מכבי תל אביב, השוהה עם נבחרת סרביה במונדיאל, נמצא על הכוונת של סגנית האלופה הטורקית, המעוניינת לייצר תחרות לקפטן וולקן דמירל. ראיקוביץ' כבר הביע את רצונו להתקדם

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

פנרבחצ'ה מעוניינת לצרף את פרדראג ראיקוביץ' בקיץ הנוכחי, כך מדווחים היום (שבת) בטורקיה. מכבי תל אביב רוצה למכור את השוער הסרבי בן ה-22 וממתינה להצעה ראויה, ולטורקים שמחפשים שוער שיתחרה עם הקפטן הוותיק ווולקן דמירל, יש כסף לשלם. על פי הדיווח, פנרבחצ'ה עשויה לקדם את המהלך בימים הקרובים ומוכנה להוציא 3 מיליון יורו - הסכום אותו שילמה מכבי תל אביב לכוכב האדום בלגרד לפני שלוש שנים.

דמירל סיכם היום על חוזה לעונה נוספת, אבל קרלוס קאמני הקמרוני שהיה המחליף שלו, צפוי לעזוב לאנקרגוצ'ו. דמיאן קומולי, המנהל הספורטיבי החדש של פנר ומי שעבד לפני כן בטוטנהאם, ארסנל וליברפול, סימן את השוער הצעיר שנמצא כרגע עם נבחרת סרביה המתכוננת ברוסיה למשחק הפתיחה שלה במונדיאל מחר מול קוסטה ריקה.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב מנסה לצרף את המגן השמאלי מארין לאובץ
בן מנספורד: "גם בעונה הבאה יהיה למכבי תל אביב את התקציב הגבוה בליגה"
העוזרים של ג'ורדי ממשיכים הלאה: דני פויאטוס מונה למאמן אומוניה, קרלוס גרסיה עוזרו
ראיקוביץ': "מקווה שהסקאוטים של הקבוצות הגדולות ישימו לב אליי ברוסיה"

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
רוצה לעזוב ומכבי תל אביב רוצה למכור. פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

ראיקוביץ' נרכש על ידי מכבי תל אביב בסוף אוגוסט 2015, לאחר שהצהובים העפילו לשלב הבתים של ליגת האלופות. הוא חתם על חוזה לחמש שנים ועמד בשער הקבוצה בשלוש העונות האחרונות, במהלכן זכה רק בגביע הטוטו. השוער שהוביל את סרביה לזכייה באליפות העולם עד גיל 20 ב-2015, שמר על רשת נקייה יותר מכל שוער אחר בשנתיים האחרונות והביע בסיום העונה את רצונו להתקדם.

לפני המונדיאל אמר השוער: "אני מקווה להיכלל בסגל הסופי ושסקאוטים של קבוצות גדולות ישימו לב אליי בטורניר. הייתה לי עונה טובה ויש לי ביטחון רב בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully