וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוניסיה - אנגליה: סאות'גייט הודיע על ההרכב בשבת "כדי שלמאוכזבים יהיה זמן להתגבר"

המאמן בישר לשחקניו מי יפתח, בממלכה טוענים שיאנג והנדרסון ב-11: "כישלונות העבר לא יפריעו, זו חבורה רעננה". חאזרי כשיר בטוניסיה, מעלול גילה איך לנטרל את עלי (ב', 21:00, כאן11)

מחזור 1הסתיים18/06/2018
תוניסיה
  • סאסי (35, פנדל)
2:1
  • (11) קיין
  • (90) קיין
אנגליה
עריכת וידאו: שניר דבוש

טוניסיה

טוניסיה היא ללא ספק החלשה ביותר מבין נציגות אפריקה שהצליחו להעפיל לטורניר, אך במשחקי ההכנה היא דווקא נראתה לא רע, עם תוצאות תיקו מול פורטוגל וטורקיה, והפסד דחוק של 1:0 לספרד. הנבחרת של נביל מעלול, שהעפילה לטורניר לראשונה מאז 2006, יודעת שהפתעה מחר, בצירוף ניצחון על פנמה, תכניס אותה חזק לתמונת המאבק על השלב הבא, אך קל, מן הסתם, זה לא יהיה. הטוניסאים חסרים במונדיאל הזה את כוכבם יוסף מסאקני. ווהיב חאזרי מסנדרלנד לא שותף מאז אפריל בשל פציעה אך אמור להיות כשיר.

"אנגליה התקדמה משמעותית מאז אותו ניצחון על טוניסיה לפני 20 שנה", אמר המאמן מעלול במסיבת העיתונאים. "יש להם שחקנים צעירים, זו הנבחרת השלישית הכי צעירה שהם שלחו למונדיאל. אולי הם שינו מעט מהמנטליות, יש גישה אחרת. אני מאמין שזו נבחרת שיכולה לזכות במונדיאל, אבל גם עלינו יש לחץ עצום - אנחנו מייצגים את אפריקה והעולם הערבי, 12 מיליון טוניסאים יהיו מאחורינו". כאשר נשאל על הפזיזות של דלה עלי שיכול לספוג כרטיס אדום, ענה מעלול: "נתתם לי רעיון! לא חשבתי על זה. הוא וקיין משחקים יחד כל העונה ומשתפים פעולה נהדר, אם נפרק את החיבור הזה אז יהיה לנו יתרון".

נביל מעלול מאמן נבחרת טוניסיה. רויטרס
קיבל רעיון לגבי דלה עלי. נביל מעלול/רויטרס

אנגליה

נבחרת שלושת האריות מגיעה לעוד מונדיאל עם חשש מכישלון. האנגלים לא עברו את רבע הגמר בטורניר משמעותי מאז 2006 וספק אם זה יקרה הפעם. התקשורת, האוהדים והשחקנים עצמם מודים כי בניגוד לשנים עברו, הפעם אנגליה הגיעה לגביע העולמי עם ציפיות צנועות יותר, ואולי זה יהיה המתכון להצלחה (יחסית).

גארת' סאות'גייט כבר בישר לשחקניו מי יפתח, אך לא חשף זאת בפני התקשורת. בבריטניה העריכו כי המנג'ר צפוי לפתוח עם שלושה בלמים, כשהארי מגווייר יהיה אחד מהם. אשלי יאנג ככל הנראה יועדף על פני דני רוז באגף שמאל, בעוד ג'ורדן הנדרסון אמור לפתוח בקישור על חשבון אריק דייר. בחוד יוצב ראחים סטרלינג לצד הכוכב הגדול הארי קיין.

סאות'גייט התייחס במסיבת העיתונאים לניסיון לשפר את היחס של האוהדים לנבחרת: "היו הרבה דעות קדומות על השחקנים שלנו במשך זמן רב, ואני לא חושב שזו האמת. כישלונות העבר לא אמורים להפריע כי זו חבורה רעננה וחדשה, העתיד לפניהם. השחקנים האלה צריכים לחשוב מה אפשרי מבחינתם. השחקנים יודעים על ההרכב מאתמול, העדפתי שתהיה בהירות בנושא. זה נותן לכולם להתמקד ונותן מספיק זמן לאלו המאוכזבים להתגבר על כך. המטרה שלנו היא לעלות מהבית, בין אם זה יהיה חלק או בדקה ה-94 של המשחק האחרון. בדקות הפתיחה של משחק הפתיחה הכל יכול לקרות, אבל זה לא יכריע האם נעלה או לא. צריכים להיות חזקים מבחינה מנטלית".

הקפטן קיין הוסיף: "אנחנו רוצים לתקוף את הטורניר הזה. אנחנו רוצים ליצור הרבה מצבים ולכבוש שערים. כולנו מאוד קרובים אחד לשני ועשינו הרבה כדי להתקרב גם לאוהדים. אני נהנה כאן ונהנה מכך שאני קפטן, זו גאווה גדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת אנגליה הארי קיין. רויטרס
כל העיניים אליו. קיין/רויטרס

טריוויה

* שתי הנבחרות נפגשו פעמיים בעבר: 1:1 במשחק ידידות ב-1990 ו-0:2 לאנגליה בפתיחת שלב הבתים של מונדיאל 1998. גם אז זה היה בבית ז', כאשר המאמן הנוכחי גארת' סאות'גייט פתח בהרכב האנגלי בהופעת הבכורה שלו בגביע העולמי, והכובשים היו אלן שירר ופול סקולס.

* מאז, האנגלים ניצחו רק עוד משחק פתיחה אחד (מתוך ארבעה): 0:1 על פרגוואי ב-2006.

* הניצחון האחרון של אנגליה במונדיאל היה 0:1 על סלובניה, בדרום אפריקה 2010. אף שחקן ששותף במשחק ההוא לא נמנה על הסגל למשחק מחר. מאז הגיעו ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון.

* אנגליה לא הפסידה ב-10 משחקיה האחרונים. ההפסד הקודם היה לפני יותר משנה: 3:2 לצרפת ב-13 ביוני 2017. היא גם שמרה על רשת נקייה ב-9 מ-11 המשחקים האחרונים.

* טוניסיה משתתפת בגביע העולמי בפעם החמישית בתולדותיה, ועד כה ניצחה רק פעם אחת ב-12 משחקים. זה היה במחזור הפתיחה של מונדיאל 1978, אז גברה 1:3 על מקסיקו. מאז, היו לה ארבע תוצאות תיקו ושבעה הפסדים.

* בחמישה מתוך ששת משחקיה האחרונים מול יריבות אפריקאיות, שמרה אנגליה על רשת נקייה.

הרכבי הקבוצות

שופט: וילמאר רולדאן (קולומביה)
אצטדיון: וולגוגרד ארנה (וולגוגרד)
קהל: 41064

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully