וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר קיבל טיפול מיוחד, טיטה: "ההתרגשות פגעה בנו בצורה קשה"

כוכב ברזיל הציג יכולת חלשה ב-1:1 עם שוויץ והפך לראשון מאז מונדיאל 1998 שסוחט לפחות 10 עבירות. הסלסאו לא ניצחו משחק פתיחה בפעם הראשונה מאז 78'. טיטה: "הלחץ היה עצום"

רויטרס

בווידאו: יוכין נקלע לתהלוכה מקסיקנית במוסקבה

כמו גרמניה, ספרד וארגנטינה לפניה, גם ברזיל לא הצליחה לנצח במשחק הראשון שלה במונדיאל 2018. הסלסאו נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 משוויץ והשחקנים בצהוב נראו מאוד מאוכזבים בסיום. ניימאר שהיה אמור להיות האיש של ברזיל ב-ה' הידיעה, הציג יכולת חלשה. הכוכב גם זכה לטיפול מיוחד של שחקני נבחרת שוויץ ובראשם ואלון בהראמי הוותיק, וסחט 10 עבירות. אבל התגובות המוגזמות אחרי העבירות והעיסוק המוגזם בשיער, הפכו את ניימאר לבדיחת רשת אחרי ההופעה הערב.

היום במונדיאל:

רק 1:1 לברזיל נגד שוויץ
גרמניה הפסידה למקסיקו 1:0
סרביה גברה על קוסטה ריקה 0:1

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

התגובות

מאמן ברזיל, טיטה: "ברור שאני לא מרוצה מהתוצאה, רצינו לנצח. אבל ההתרגשות פגעה בנו בצורה קשה והלחץ היה עצום. היינו לא מדויקים בהזדמנויות שהיו לנו - חלק מהם היו ממש טובים והיינו חייבים להיות יותר חדים".

פיליפה קוטיניו שכבש את השער של ברזיל ונבחר ל"איש המשחק": "ניסינו לחדור את ההגנה שלהם, אבל זה היה קשה. אני חושב שהיו הרבה דברים חיוביים וניקח אותם איתנו למשחק הבא".

מאמן שוויץ, ולדימיר פטקוביץ': "שיחקנו בצורה חכמה והוכחנו שאנחנו תמיד מאמינים בעצמנו. נתייצב למשחק הבא נגד סרביה בדיוק באותו אופן. אני מקווה שישימו לב אלינו יותר, זה נכון שלפעמים לא ממש מתייחסים לשוויץ וזה חבל כי אנחנו משחקים מצוין".

שחקן נבחרת שוויץ, פביאן שר, מול שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. רויטרס
פביאן שר עוצר את ניימאר/רויטרס

המספרים

* ואלון בהראמי הפך הערב רשמית לשוויצרי היחיד בהיסטוריה שמופיע בארבעה מונדיאלים (2006, 2010, 2014, 2018).

* התיקו הערב היה משחק הפתיחה השלישי בלבד מ-19 האחרונים בו ברזיל לא מנצחת. הפעם האחרונה בה הסלסאו לא ניצחו את המשחק הראשון שלהם בגביע העולמי הייתה ב-1978 (1:1 נגד שבדיה).

* סטיבן צובר שכבש הערב, היה מעורב ב-6 שערים ב-6 המשחקים בהם פתח בהרכב של נבחרת שוויץ (4 שערים, 2 בישולים).

* הערב היה המשחק השישי ברציפות במונדיאל בו ברזיל סופגת. זה הרצף הכי ארוך שלה מאז ומעולם.

* ניימאר סחט הערב 10 עבירות. השחקן הקודם שסחט כמות דו ספרתית של עבירות במונדיאל היה אלן שירר ב-1998 (אנגליה נגד טוניסיה).

* שוויץ לא הפסידה בחמישה משחקי פתיחה רצופים (ארה"ב, צרפת, ספרד, אקוודור, ברזיל). הפעם האחרונה בה היא הפסידה במשחק פתיחה למונדיאל הייתה ב-1966.

* זו הפעם הראשונה בה ברזיל, ארגנטינה וגרמניה לא מנצחות את משחק הפתיחה שלהן באותו טורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully