וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי - ערב הסעודית: לואיס סוארס יערוך את הופעתו ה-100 במדי הנבחרת

החלוץ יהפוך לשישי בהיסטוריה שרושם 100 הופעות או יותר, וינסה לכבוש נגד הסעודים, שהובסו במשחק הפתיחה נגד רוסיה (רביעי, 18:00, שידור בכאן 11). כריסטיאן רודריגס צפוי לפתוח

מחזור 2הסתיים20/06/2018
אורוגוואי
  • סוארס (23)
0
    ערב הסעודית
    צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

    אורוגוואי

    הסלסטה מגיעים למשחק באנרגיות חיוביות אחרי 0:1 דרמטי על מצרים במשחק הפתיחה שלהם. נבחרתו של אוסקר טבארס יודעת שניצחון על הסעודים יקרב אותה מאוד אל שמינית הגמר, אליו היא רוצה להעפיל מונדיאל שלישי ברציפות. השאלה העיקרית בנבחרת מגיעה מחוליית הקישור, ולפי שעה נראה שהמאמן טבארס מעוניין להמשיך לתת קרדיט לחוליית הקישור שפתחה נגד מצרים. הוא צפוי לבצע שינוי אחד בלבד: כריסטיאן רודריגס אמור לפתוח במקום ג'ורג'אן דה ארסקאטה. בסלסטה חושבים גם על הפרש שערים, ובשל ה-5:0 של רוסיה על ערב הסעודית, יודעים שהם צריכים לנסות לנצח בהפרש כמה שיותר גבוה כדי להגיע למשחק האחרון בבית נגד רוסיה עם יתרון גם בהפרש השערים. רוב העיניים יופנו אל עבר לואיס סוארס, שאחרי משחק חלש נגד מצרים יערוך את הופעת ה-100 שלו בנבחרת.

    "הזמן טס", אמר המאמן אוסקר טבארס על כוכבו. "100 הופעות זה עניין חשוב מאוד, זה לא רק המספר, זה אומר הרבה יותר מזה. ברוב המשחקים הללו, סוארס היה שחקן מכריע. הוא כבש שערים חשובים, בישל, כולנו מסכימים שההופעה שלו מול מצרים לא היתה הטובה ביותר, אבל הפוטנציאל קיים. יש לי הרבה ביטחון בנבחרת שלי לקראת מחר, אבל אם למדתי משהו, זה שהכל יכול לקרות במונדיאל".

    מאמן ערב הסעודית חואן אנטוניו פיצי. רויטרס
    סעודיה רוצה להראות משהו אחר. חואן אנטוניו פיצי/רויטרס

    ערב הסעודית

    אכזבה עצומה נרשמה במחנה הסעודי אחרי ה-5:0 הכואב למארחת רוסיה במשחק הפתיחה. מעבר לכל, החולשה של הירוקים במשחק כל כך נחשב ולעיני כל העולם כאבו מאוד למחנה הנבחרת, שרוצה להוכיח נגד אורוגוואי שאולי הספידו אותה מוקדם מדי. המאמן חואן אנטוניו פיצי סיפר שהוא יפתח עם הרכב טיפה יותר התקפי במטרה לנסות ולעקוץ את הדרום אמריקאיים. מדובר בפעם הראשונה שערב הסעודית פוגשת יריבה דרום אמריקאית בטורניר גמר, והיא תקווה להראות שיש בה יותר ממה שהראתה במשחק הנפל נגד רוסיה. הסעודים ינסו גם לשכוח מהתקרית שקרתה להם בשדה התעופה, כשהמנוע שלהם התחיל לעלות באש אך למזלם האירוע הסתיים בשלום.

    sheen-shitof

    תוצאות מהיום ה-1

    הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

    בשיתוף נומייר פלוס
    שיקן נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס. רויטרס
    תהיה לו חגיגה גדולה? לואיס סוארס/רויטרס

    טריוויה

    * לואיס סוארס ירשום את הופעתו ה-100 במדי נבחרת אורוגוואי. הוא יהפוך לשחקן השישי בהיסטוריה שעושה זאת, והוא כבר מלך השערים של הסלסטה בכל הזמנים עם 51 כיבושים.

    * ערב הסעודית מעולם לא פגשה יריבה דרום אמריקאית במונדיאל, והיא תקווה להוציא תוצאה טובה כשהיא תעשה זאת בפעם הראשונה.

    * הנבחרות נפגשו בעבר פעמיים ולמרבה ההפתעה, הירוקים מעולם לא הפסידו: במשחק הידידות ב-2002 ערב הסעודית ניצחה 2:3, ובמשחק הידידות ב-2014 הנבחרות נפרדו ב-1:1.

    * אם תפסיד, תרשום סעודיה הפסד חמישי רצוף בכל המסגרות.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: קלמון טורפן (צרפת)
    אצטדיון: רוסטוב ארנה (רוסטוב)
    קהל: 42678

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully