וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדיוש מיליק: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו זה הרבה מאוד זמן"

חלוץ פולין היה מאוכזב מאוד אחרי ההפסד 2:1 לסנגל: "זה הפסד כואב, אבל לא ניכנס לדיכאון". נבאלקה: "בטוח שנגיע חזקים למשחק מול קולומביה". מאמן המנצחת סיסה: "גאים לייצג את אפריקה"

מחזור 1הסתיים19/06/2018
פולין
  • קריכוביאק (86)
2:1
  • (37, גול עצמי) סייונק
  • (60) ניאנג
סנגל
שחקן נבחרת סנגל אמבאי ניאנג חוגג. רויטרס
ניאנג חוגג את שער הניצחון/רויטרס

נבחרת סנגל ניצחה הערב (שלישי) 1:2 את פולין בזכות שער עצמי של טיאגו צ'יונק בדקה ה-37 ושער מעט שנוי במחלוקת של אמבאי ניאנג בדקה ה-60. גז'גוז' קריכוביאק רק צימק בדקה ה-86, רוברט לבנדובסקי היה חלש ופולין נותרה ללא כלום לפני המשחק הקריטי שלה מול קולומביה ביום ראשון.

עוד בנושא:
סנגל ניצחה 1:2 את פולין

רוברט לבנדובסקי מתנשק עם אשתו אנה לבנדובסקה. רויטרס
לבנדובסקי מתנחם אצל אשתו, אנה/רויטרס

המספרים

* אחרי הניצחון היום, סנגל הפכה לנבחרת האפריקאית היחידה שמחזיקה במאזן חיובי בגביע העולם והיא עם שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד.

* פולין לא הצליחה לשמור על רשת נקייה בתשעת המשחקים האחרונים שלה בגביע העולם. הפעם האחרונה בה לא ספגה הייתה ב-0:1 שלה מול פורטוגל ב-1986.

* סנגל היא האפריקאית הראשונה שמנצחת במשחק בגביע העולם מאז שאלג'יריה גברה 2:4 על דרום קוריאה ב-2014.

* טיאגו צ'יונק כבש שער עצמי בדקה ה-37 וזה השער העצמי הראשון ממנו נהנית נבחרת אפריקאית בגביע העולם מאז אנדוני סוביסארטה כבש עצמי לזכות ניגריה מול ספרד ב-1998.

* צ'יונק חסר המזל גם הפך לשחקן הראשון שכובש שער עצמי בנבחרת פולין בגביע העולם.

* יקוב בלאשצ'יקובסקי רשם את ההופעה ה-100 שלו בנבחרת פולין והוא רחוק שני משחקים משיאן ההופעות של הפולנים, מיכאל זבלקוב.

* פולין ניצחה רק פעם אחת בשמונת משחקי הפתיחה שלה בגביע העולם. זה קרה ב-1974 כשגברה 2:3 על ארגנטינה. גם הפעם זה לא הלך לה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ארקדיוש מיליק חלוץ נבחרת פולין. רויטרס
מיליק/רויטרס

מאמן סנגל אליו סיסה אמר אחרי המשחק: "הצלחנו לשלוט במשחק מבחינה טקטי ורגשית. הניצחון הזה הוא הכניסה הכי טובה שיכולה להיות לגביע העולמי, אבל אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד מול יפן. אני בטוח שכל אפריקה תומכת בנו. אני מקבל טלפונים מכל מקום. אנחנו גאים מאוד לייצג את אפריקה".

מאמן פולין אדם נבאלקה אמר: "אני חושב שיש לנו הרבה כושר גופני וכוח בקבוצה כדי להתחיל חזק את המשחק מול קולומביה. אני משוכנע שנתאושש מהמשחק. נבוא עם גישה חיובית למשחק הבא". חלוץ פולין ארקדיוש מיליק: "שיחקנו רע מאוד היום. זה היה אחד המשחקים הרעים שלנו כבר הרבה זמן. לא הגענו למצבים. סנגל בנתה חומה ולא היינו מסוגלים לקפוץ מעליה. אני לא משוכנע אם סנגל שיחקה כל כך טוב או שאנחנו היינו כל כך גרועים. זה הפסד כואב אבל אנחנו לא יכולים להיכנס לדיכאון. יש לנו משחק מול קולומביה עכשיו ונצטרך לשפר הרבה דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully