וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק - אוסטרליה: הסוקרוז מחכים ל"ילד" שיביא את השינוי

האוסטרלים עולים למשחק השני בניסיון להציל את המונדיאל, ואן מרווייק מסרב להגיד אם ארזני, השחקן הצעיר בטורניר, יפתח בהרכב. שונה בהרכב הדני, הריידה מצפה לשיפור (ה', 15:00, כאן11)

מחזור 2הסתיים21/06/2018
דנמרק
  • אריקסן (7)
1:1
  • (38, פנדל) ידינאק
אוסטרליה
עריכת וידאו: מתן חדד

דנמרק

הנבחרת הדנית מתייצבת להתמודדות מול האוסטרלים תוך ידיעה שניצחון יעלה אותם כמעט בוודאות לשלב שמינית הגמר, זאת לאחר הניצחון 0:1 במשחק הפתיחה מול פרו משער של יוסוף פאולסן. וויליאם קוויסט שנפצע במשחק מול הפרואנים, גמר את הטורניר ובמקומו יפתח לאסה שונה. דנמרק תמשיך להתבסס על כריסטיאן אריקסן שיחפש את שערו ה-23 בהופעתו ה-80 במדי הנבחרת, וזאת בגיל 26 בלבד.

אגב, שחקני הנבחרת שילמו על מטוס פרטי כדי שהמגן יונאס קנודסן יוכל לטוס הביתה כדי לראות את בתו שנולדה כמה שבועות לפני הזמן המיועד. קנודסן קפץ לביקור קצר דנמרק וחזר לאימונים ביום שני. "צריך לזכור שאנחנו קודם כל בני אדם, לפני שאנחנו כדורגלנים", הסביר השוער קספר שמייכל. "כאבא בעצמי, אני לא יכול לדמיין כמה קשה היה ליונאס לקבל את ההודעה הזו ולא להיות שם לצד אשתו. יש הרבה אבות בסגל וכולנו רצינו לעשות הכול כדי שהוא יוכל לראות את בתו".

המאמן אוגה הריידה הוסיף במסיבת העיתונאים: "במשחק הראשון היינו מרוכזים יותר מדי בתוצאה ולא סיפקנו הופעה טובה, שכחנו מזה. אנחנו חייבים להיות חזקים מנטלית, זו הנקודה המרכזית. כשיש משחקים כאלה בתדירות גבוהה, אתה חייב לנוח ולהיות מוכן למשחק הבא, אבל קודם כל להיות מוכן בלב".

אוגה הריידה מאמן נבחרת דנמרק. רויטרס
רוצה הופעה טובה יותר. אוגה הריידה/רויטרס

אוסטרליה

אחרי ההפסד האכזרי משער עצמי של עזיז בהיץ' (2:1) במשחק הפתיחה נגד צרפת, האוסטרלים יודעים שהפסד נוסף יסיים את דרכם בטורניר. המאמן ההולנדי ברט ואן מרווייק אמנם שומר את הקלפים קרוב לחזה אך ההערכות גורסות כי דניאל ארזני (19), השחקן הצעיר בטורניר, שנכנס כמחליף מול צרפת, עשוי לפתוח הפעם בהרכב.

ואן מרווייק עצמו אמר השיב בלקוניות רבה לשאלות העיתונאים ואמר: "מה אני יודע על הנבחרת הדנית? על זה אדבר עם השחקנים שלי. הרכב ומערך? אתם יכולים לשאול אותי אלף פעם על הדברים האלו אבל לא אענה לכם. כל שחקן ששייך לסגל יכול לפתוח בהרכב. היכולת של דנמרק מול פרו? אני מתרכז רק בקבוצה שלי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ברט ואן מרווייק מאמן נבחרת אוסטרליה. רויטרס
לא שיתף פעולה עם העיתונאים. ברט ואן מרווייק/רויטרס

טריוויה

* שתי הנבחרות קיימו שלושה משחקים ידידות בשנים האחרונות, כשדנמרק ניצחה 1:3 ב-2007 ו-0:2 ב-2012, ואילו אוסטרליה ניצחה 0:1 במשחק הכנה לפני מונדיאל 2010.

* דנמרק תנסה להשיג ניצחון שני ברציפות במונדיאל, דבר שהצליחה לעשות רק בהופעת הבכורה שלה במקסיקו 1986, אז סיימה את שלב הבתים במאזן מושלם.

* דנמרק סופרת כבר 16 משחקים ללא הפסד, מאז ה-1:0 למונטנגרו במוקדמות המונדיאל באוקטובר 2016. רק ספרד (21) ובלגיה (20) עם רצף טוב יותר.

* קספר שמייכל לא ספג שער כבר 534 דקות ושבר את השיא הלאומי של אביו פטר (470 דקות).

* אוסטרליה הפסידה בכל ארבעת המשחקים האחרונים שלה במסגרת הגביע העולמי וניצחה יריבה אירופית רק פעם אחת מתוך תשעה ניסיונות במונדיאל (1:2 על סרביה ב-2010) לעומת שבעה הפסדים.

* מתוך 14 המשחקים שלה במונדיאל, אוסטרליה שמרה על שער נקי רק פעם אחת: 0:0 מול צ'ילה ב-1974.

*מאמן נבחרת אוסטרליה ואן מרוויק הדריך את עוזר מאמן דנמרק ג'ון דאל תומאסון בפיינורד בתחילת שנות ה-2000.

קספר שמייכל שוער נבחרת דנמרק. רויטרס
כיף בגשם. קספר שמייכל/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: אנטוניו מתאו לאהוס (ספרד)
אצטדיון: קוסמוס ארנה (סמארה)
קהל: 40727

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully