וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון מבשר רעות": ברשת קוטלים את "משחק האימים" בין אורוגוואי לסעודיה

הסלסטה הבטיחו את מקומם בשמינית הגמר, אבל ספגו ביקורות קשות על היכולת מול הסעודים החלשים: "משחק קשה לצפייה". אוסקר טבארס הודה: "הופתעתי מהרמה הנמוכה במחצית הראשונה"

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

נבחרת אורוגוואי הבטיחה הערב (רביעי) את מקומה בשמינית הגמר אחרי 0:1 דחוק על סעודיה החלשה. לואיס סוארס ניצל טעות שוער כדי לכבוש את שער הניצחון לסלסטה, שכמו מול מצרים ממש לא הרשימו אבל ניצלו הגנה חזקה ומאורגנת ושער דחוק ממצב נייח שמעלה אותם לשלב הבא בטורניר, בתקווה שבהמשך הם יציגו גם יכולת משודרגת, אחרת יהיה להם קשה מאוד להדיח את ספרד או פורטוגל בשלב הבא.

עוד בנושא:

סוארס כבש במשחקו ה-100, אורוגוואי בשמינית הגמר עם 0:1 על סעודיה
אוהדי נבחרת מרוקו תקפו אוהדים של נבחרת ישראל

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים. רויטרס
טיילו לשמינית הגמר. שחקני אורוגוואי חוגגים/רויטרס

המספרים

* לואיס סוארס רשם את משחקו ה-100 במדי אורוגוואי וכבש את שערו ה-52.

* סוארס הוא הראשון שכובש בשלושה מונדיאלים שונים עבור אורוגוואי.

* 15 מתוך 19 המשחקים במונדיאל הזה עד כה הוכרעו על חודו של גול או שלא הוכרעו. רק ארבעה משחקים הוכרעו ביותר מגול, שניים מהם על ידי רוסיה המארחת.

* אוסקר טבארס עבר את שלב הבתים בכל אחד מארבעת המונדיאלים בהם אימן את אורוגוואי: שמינית גמר ב-1990, 2014 ו-2018 (עם אפשרות להתקדם) וחצי גמר ב-2010.

שחקן נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס. רויטרס
שער בכורה במונדיאל. לואיס סוארס/רויטרס

סוארס, שכבש במשחקו ה-100 במדי נבחרת אורוגוואי וחגג עם הכדור מתחת לחולצה כדי לאשר שרעייתו והוא מצפים לילד שלישי, אמר בסיום: "אנחנו חייבים להיות מאושרים מהתוצאה, אבל יש לנו הרבה דברים לשפר. אנחנו לא משחקים טוב, אבל הכי חשוב שניצחנו".

המאמן אוסקר טבארס סיכם: "קיבלנו את התוצאה שרצינו, עכשיו רק הדירוג יכול לסבך אותנו. אנחנו כרגע במקום השני ויש לנו הזדמנות לנצח נגד הנבחרת הנוספת שכבר עלתה. שער אחד בכדורגל הוא לא יתרון מספיק, היו לנו מספיק הזדמנויות להגדיל את התוצאה ולא ניצלנו אותן. הדבר היחיד שהפתיע אותי במשחק היה הרמה הנמוכה של הנבחרת שלי במחצית הראשונה. אני משווה את זה להופעות קודמות שלנו, והיינו רחוקים מהרמה הרגילה. בירכתי את פיצי על האופן בו הכין את הנבחרת שלו. הם עשו עבודה טובה. בסך הכול, עברנו שני משחקים בלי שערי חובה, בלי כרטיסים צהובים, בלי פציעות. עכשיו הכול תלוי בנו".

חואן אנטוניו פיצי, מאמנה הארגנטינאי של ערב הסעודית, סיכם: "אני חושב ששתי הקבוצות החזיקו את הכדור בצורה שווה, והייתה לנו אפשרות להציג את הסגנון שלנו. למרות זאת, לא הצלחנו לכבוש את שער השוויון או להגיע למצבים ראויים".

אוהדת נבחרת אורוגוואי חוגגים בשוק החקלאי במונטבידאו. רויטרס
הקהלשל אורוגוואי במונטיבידאו/רויטרס

ברשת לא כל כך מתלהבים מאורוגוואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully