וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין: "כרגע, כריסטיאנו רונאלדו ברמה אחרת לגמרי ממסי"

הפתיחה האדירה למונדיאל גרמה לרבים לחרוץ שהפורטוגלי עדיף על הפרעוש. שחקן העבר האירי: "הוא גאון, הוא מעל מסי". מרכוס רשפורד: "כריסטיאנו הטוב בעולם, עושה דברים בלתי רגילים"

עריכה: מתן חדד

שני משחקים חלפו בגביע העולמי, וכריסטיאנו רונאלדו מעל כולם - לפחות בנוגע למלכות השערים. כוכב נבחרת פורטוגל הפציץ שלושער מול ספרד ואחד מול מרוקו, קירב מאוד את אלופת אירופה לשלב הבא וממשיך לכתוב את שמו בספרי ההיסטוריה של הענף.

למעשה, יש מי שחושבים שההופעות האחרונות של CR7 גם סגרו את הדיון על זהות השחקן הטוב בעולם כיום. אחד מהם הוא רוי קין. "אני חושב שבחצי השנה האחרונה היה ויכוח גדול אם זה הוא או מסי, אבל כרגע רונאלדו ברמה אחרת לגמרי", חרץ עוזר מאמן נבחרת אירלנד. "זו לא רק היכולת הטבעית העילאית שלו, כי אם גם עבודה קשה. יש לו המון אומץ, הוא פשוט גאון. בכושר בו הוא נמצא בחודשים האחרונים, הייתי מדרג אותו מעל מסי".

ורוי קין לא לבד בדעה הזו. שחקן העבר איאן רייט, שמפרשן בצוותא עם קין את המונדיאל עבור רשת ITV, אמר: "במונדיאל הרביעי שלו, עם כל הלחץ, הוא פשוט קוצר את הפירות על העבודה שלו לאורך השנים. הוא עבר בליגות שונות, יצא מאיזורי הנוחות שלו, ואנחנו ברי מזל לחזות בו ומסי בשיא כוחם. בשנים שנותרו, עבורי רונאלדו יהיה גדול יותר".

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו על הזקנקן שלו: "אמרתי שאם אכבוש מול ספרד, אמשיך עם זה"
מונדיאל 2018: כריסטיאנו רונאלדו כבש, צפו ב-0:1 של פורטוגל על מרוקו
סרחיו ראמוס: "כולם בארגנטינה יודעים שמראדונה שנות אור ממסי"

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער נבחרת פורטוגל. AP
מעל כולם. רונאלדו/AP

סלאבן ביליץ', שישב גם הוא בפאנל, אמר: "אחד הדברים הכי טובים ברונאלדו זה שהוא משנה את צורת המשחק שלו. אני משוכנע שזה לא המאמן שלו, זה הוא עושה. הוא שינה את המשחק שלו בזמן שהיה אחד משני השחקנים הטובים בעולם. אפשר לדבר על מי בכושר יותר טוב, כמובן שהוא התחיל את המונדיאל יותר טוב מכל אחד אחר, אבל עבורי, מסי הוא הגדול ביותר".

בניגוד לביליץ', שחקן נבחרת אנגליה מרכוס רשפורד במחנה רונאלדו: "הוא עושה דברים בלתי רגילים ברגעים הכי גדולים. האם הוא הטוב בעולם כרגע? לדעתי כן. הוא כל הזמן מגיע לפסגות חדשות. להגיע לרמות הללו מצריך שנים על גבי שנים של לעשות את אותו הדבר בדיוק באימונים".

עוד באותו נושא

רונאלדו על הזקנקן שלו: "אמרתי שאם אכבוש מול ספרד, אמשיך עם זה"

לכתבה המלאה

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully