וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לשלב מערכת יחסים עם צפייה במונדיאל? יש לנו את כל הסודות

וואלה! NEWS בשיתוף GIORGIO ARMANI, וואלה! NEWS בשיתוף Giorgio Armani

15.7.2018 / 8:01

אין ספק שהיא האחת. אתה חולה על הבישולים שלה, מוכן ללכת אחריה לכל מקום ותמיד נשאר נאמן אליה גם כשהיא שוברת לך את הלב פעם אחר פעם. מה לעשות, ככה זה כשאוהדים קבוצת כדורגל מכל הלב. ואם אתה חושב שהרומן שלך עם המונדיאל לא מפריע לאשה האמיתית שלך - אתה טועה בגדול

גפר צופה בטלוויזיה ובת זוגו מסתירה לו. ShutterStock
מונדיאל זה כיף, אבל מה היא חושבת על זה שאתה כל הזמן צמוד למסך?/ShutterStock

חגיגות המונדיאל הגיעו ואיתם עשרות סיבות לבירות עם החבר'ה. כל הברים מציעים צ'ייסרים על כל גול, פתאום כל החבר'ה מגיעים לערב מונדיאל אצלך בסלון וגרעינים שחורים כבר מזמן הפכו לפריט חובה בארון שלך. וכל גבר יודע שאין דבר טוב יותר מכמה חברים, בירות וכדורגל. אבל בתוך כל הכיף הזה, יש אחת שלא כל כך יודעת מה זה פנדל, מי זה הדגלן שרץ מצד לצד או מי זאת הקרן הזו שאתה כל הזמן צועק את השם שלה. היא רק רוצה שתשחרר כבר את הטלוויזיה ואת החברים ותחזיר לה את השקט והניקיון לסלון. אז כדי שהמנצחת האמיתית תהיה הזוגיות שלך, קבל 5 טיפים שיעזרו לך לצלוח את התקופה עם מקסימום אחוזי צפייה ומינימום חיכוכים עם האישה.

מה שרטוב נקי

כל פושע אמיתי יודע, לא משאירים עקבות בזירת הפשע. הגרעינים בין חריצי הספה או הפקקים של הבירות יכולים לשמש נגדך כראיות מפלילות, כשהיא תעשה לך משפט שדה ברגע שהיא תחזור הביתה. תזכור שלעצלנות קטנה יש מחיר גדול ותנקה את כל הבלגן שאתה והחבר'ה שלך עשיתם. הטריק האמיתי זה להעביר סמרטוט רצפה רגע לפני שהיא מגיעה. כי מה שרטוב נקי, ומה שצבוע - חדש.

מי יותר חתיך, רונאלדו או מסי?

אז היא לא מבינה בכדורגל, אבל היא מבינה בגברים. תראה לה קצת תמונות של השחקנים לפני המשחק ותגרום לה לבחור בעד מי היא. ותיזהר, היא עוד עלולה להתאהב (ראה ערך קורל סימנוביץ').

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו לאחר המשחק נגד ברזיל במונדיאל 2010. GettyImages
זהירות, סכנת התאהבות/GettyImages

מאהב איטלקי

אז איטליה לא במונדיאל. אבל אתה, גבר רומנטי ומפנק כמוך יכול להביא את איטליה לתוך הזוגיות שלכם. תבשל לה ארוחה איטלקית מפנקת, תתלבש כמו גבר איטלקי ותלחש לה מילות אהבה באיטלקית. ואם אתה לא יודע איך? פשוט תתבשם בבושם של ARMANI. לדוגמה, ACQUA DI GIÒ ABSOLU יעשה בשבילך את כל העבודה.

איפה כל החברות שלך

תדבר עם דנה, או מיכל, או הדר. תגיד להן שמרגיש לך שהן התרחקו וזה כבר לא מה שהיה פעם. ואם יש משהו שחשוב לך זה החברות ביניהן. תפנה אל הלב שלהן ותקבל ערב בנות שיפנה לך עוד קצת זמן לצפות בניימאר שוכב על הדשא בזמן שכולם משחקים.

"מתנות קטנות, מישהו שלח לי מתנות קטנות"

כרטיס להופעה של ביונסה, סופש עתידי בחו"ל או כל מתנה שוות ערך יכולים להגדיל משמעותית את אישור היציאה שלך מהבית. ותזכור תמיד שיהלומים נוצרים בתנאי לחץ.

ביונסה קואצ'לה. GettyImages
תן לה כרטיס לביונסה - ולא תשמע תלונות/GettyImages
וואלה! NEWS בשיתוף GIORGIO ARMANI, וואלה! NEWS בשיתוף Giorgio Armani
  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully