וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוידי: "הקהל שלהם מדהים, הרגשנו כמו במשחק חוץ", דשאן "מרוצה"

קיליאן אמבפה הפך לכובש הצעיר ביותר של נבחרת צרפת במונדיאל כשכבש ב-0:1 מול פרו, חברו מפ.ס.ז' החמיא לאוהדים הפרואנים. גארקה: "מאכזב לסיים כך את הטורניר, רצינו לשמח את האוהדים"

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

נבחרת צרפת שוב הייתה רחוקה מלהרשים אך הפכה לשלישית שהעפילה רשמית לשמינית הגמר. זאת לאחר שהחבורה של דידייה דשאן השיגה 0:1 של נבחרת פרו משער של קיליאן אמבפה (34). מנגד, נבחרת פרו סיימה את דרכה בטורניר ויכולה להזמין כרטיסים הביתה עוד לפני תחילתו של המשחק השלישי.

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת. רויטרס
הוא כבש ב-16 הגדולות של הטורניר/רויטרס

תגובות

מאמן צרפת דידייה דשאן אמר אחרי המשחק: "סבלנו במחצית השנייה, הייתה לנו בעיה להשיג את הכדור וגם כשהצלחנו להשיג אותו לא הצלחנו לשמור עליו. אבל המצב היה דומה גם עבור פרו. זה ניצחון שני, עלינו ועמדנו במטרה שלנו. אני מרוצה מאוד ממה שהשחקנים עשו היום. עכשיו המטרה שלנו היא להשיג את המקום הראשון דרך ניצחון במשחק השלישי".

בלס מטוידי אמר: "אנחנו מרוצים מאוד שניצחנו פעמיים בשני המשחקים. לגבי היכולת, ברור שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. עשינו את מה שהיינו צריכים כדי לנצח, הגענו למצבים במחצית הראשונה. הצלחנו להתמודד עם פרו מבחינה פיזית למרות שהם הקשו עלינו מאוד. הם קיבלו דחיפה גדולה מהקהל, הרגשנו כאילו אנחנו משחקים במשחק חוץ. גם בדקות הפחות טובות שלנו, נשארנו יציבים וחזקים מאוד. לכולם קשה בגביע העולם. ברכות לפרו שאמנם הודחה, אבל שיחקה מצוין. אני לא שחקן של אחד על אחד, אני מנסה לעזור לקבוצה. ניסיתי לעשות את הטוב ביותר שלי כדי שננצח. אני מרוצה מאוד".

שוער צרפת הוגו לוריס, שחגג את ההופעה ה-100 שלו, אמר: "אנחנו מרוצים מאוד שהשלמנו את המשימה שלנו. אנחנו צריכים לשמור על המקום הראשון וכדי לעשות את זה, נצטרך לא להפסיד לדנמרק. פרו הקשתה עלינו עד הסוף, אבל הצלחנו להישאר חזקים וממושמעים. החילופים הביאו שינוי, הם הכניסו אנרגיה ואפשרו לנו לשמור על התוצאה. היינו צריכים לשלוט בכדור מעט יותר".

ריקרדו גארקה, מאמנה הארגנטינאי של נבחרת פרו, כאב את ההדחה: "מאכזב לסיים את דרכנו בשלב כזה, רצינו לתת לאוהדים שלנו טורניר גדול. ננסה לנצל את המשחק האחרון כדי להעניק להם שער. הייתה לנו מספיק שליטה במשחק, שיחקנו טוב. באנו מתוך כוונה להתחרות ולנצח, אבל צרפת הגנה היטב. אני לא יכול לבוא לשחקנים שלי בתלונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן נבחרת פרו ריקרדו גארקה. רויטרס
לא הצליח להביא שמחה למדינה. מאמן פרו ריקארדו גארקה/רויטרס

מספרים

*צרפת הפכה לנבחרת השלישית שעלתה לשמינית הגמר אחרי רוסיה ואורוגוואי.

*פרו עדיין ללא ניצחון במונדיאל מאז ה-1:4 על נבחרת איראן בשנת 1978. פרו שיחקה מאז שמונה משחקים בטורניר ולא הצליחה להשיג ניצחון באף אחד מהם.

*שוער נבחרת צרפת הוגו לוריס שמר על שער נקי בהופעתו המאה במדי הטריקולור.

*זהו טורניר שני רצוף בו צרפת עוברת את שלב הבתים. בפעם הקודמת זה קרה לצרפת בטורנירים של 1982 ו-1986.

*צרפת שמרה בפעם השביעית ברציפות על רשת נקיה מול נבחרות דרום אמריקאיות במונדיאלים. השער האחרון שספגה היה מול ברזיל במונדיאל של 1986.

*קיליאן אמפבה הפך לכובש הראשון של שער בגביע העולמי שנולד לאחר הזכייה של הטריקולור בתואר במונדיאל הביתי של 1998. כמובן שהוא גם הכובש הכי צעיר של צרפת בתולדות המונדיאלים.

גם אנדרה פייר ז'יניאק חוגג את ההעפלה לשמינית הגמר

בהצדעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully