וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר התעמת עם טיאגו סילבה אחרי שהחזיר כדור ליריבה: "אני עצוב בשבילו"

קפטן הסלסאו חשף תקרית נוספת במהלך המשחק מול קוסטה ריקה: "אני תמיד מנסה לדאוג לו, אבל הפעם הופתעתי מאוד מההתנהגות שלו". בברזיל מבקרים אותו: "לא נורמלי לבכות בשלב הבתים"

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

ניימאר ממשיך להיות הנבל של מונדיאל 2018, לטוב ולרע. אחרי שאמש (שישי) התחזה, בכה וכבש ב-0:2 של ברזיל על קוסטה ריקה וספג ביקורות רבות על התנהגותו, החלוץ הגן על עצמו וכתב: "לא כולם יודעים מה עברתי כדי להגיע לכאן. הבכי היה בכי של שמחה, של שחרור. שום דבר לא היה קל בחיים שלי".

אבל גם פוסט האינסטגרם הנרגש של ניימאר לא הסיט את האש ממנו. טיאגו סילבה, ששימש אמש קפטן הסלסאו, סיפר לעיתון הברזילאי "אוגלובו" שהיום הסוער של חברו לנבחרת לא הסתיים בכך. לטענתו, במהלך המשחק ניימאר התעמת איתו לאחר שהפגין ספורטיביות והחזיר לקוסטה ריקה כדור אחרי ששחקן שלה נפצע.

"היום הייתי קצת עצוב בשביל ניימאר", הודה טיאגו סילבה. "כשהחזרתי להם את הכדור, הוא קילל אותי במשך כמה דקות. תיאורטית הוא צודק, כי הם באמת שיחקו די מלוכלך ולא בטוח שזה הגיע להם. אבל הכדור הזה לא גרם להם לנצח או משהו. הופתעתי מאוד מההתנהגות שלו".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל מאוכזב. רויטרס
המתח משבש אותו? ניימאר/רויטרס

הבלם הוסיף ש"מבחינתי ניימאר הוא כמו אח קטן. אני מנסה לדאוג לו ולפרוש עליו חסות. אבל לפעמים הוא עובר את הגבול". אגב, ניימאר גם התעמת עם השופט במנהרה במחצית המשחק, לטענת התקשורת הברזילאית.

אמש יצא הקפטן להגנתו של ניימאר והסביר מדוע בכה. "זה היה בכי של שחרור. לבכות זה טוב, לפעמים. היה חשוב לו להבקיע כאן כי משהו השתחרר, ואני משוכנע שבמשחק הבא הוא יהיה הרבה יותר טוב", אמר.

כך או כך, לא כולם בברזיל אהבו את התפרצות הרגשות של ניימאר. ב"אוגלובו" נכתב בטור דעה: "לא, ניימאר, זה לא נורמלי לבכות אחרי ניצחון על קוסטה ריקה בשלב הבתים", וצוין כי "זה מראה על חולשה, על שבריריות. כנראה שהנבחרת שלנו תלויה בשחקן לא יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully