וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: פוטר מעבודתו לאחר שתועד מבריח וויסקי ליציע ברוסיה

האוהד הקולומביאני שהפך לסלב בעקבות סרטון ההברחה שילם במשרתו, ההאשטאג של השחקן החתיך במונדיאל צובר תאוצה, הפרשן הצרפתי הסתבך באמירה גזענית, וגם: אוהדי ניגריה וארגנטינה בחגיגה משותפת

עריכת וידאו: מתן חדד

האוהד שהבריח וויסקי ליציע התפרסם - ופוטר מעבודתו

קבוצת אוהדים קולומביאנית תועדה ביציע במהלך המשחק בין קולומביה ליפן ביום שלישי האחרון שותה וויסקי שהוברח ליציע בדרך מקורית למדי. האוהדים מילאו משקפות מזויפות במשקה החריף, וכך התחמקו מהאיסור להכניס אלכוהול ליציעים ברוסיה. מאז שפורסם הסרטון הפכה החבורה למפורסמת ברחבי קולומביה, ובמקביל גם נשמעו ביקורות על כך ש"ביזו את המדינה". אמש הגיע גם העונש: חברת התעופה "אביאנקה", שמעסיקה את אחד מהאוהדים, הודיעה כי הוא מפוטר מיידית. "ההתנהגות של העובד מנוגדת לכל הערכים של החברה. הוא הפר את קוד ההתנהגות שלנו", נכתב. כנראה שהתהילה לא תמיד משתלמת.

הסרטון המדובר

הודעת הפיטורים

אוהדי ניגריה וארגנטינה חוגגים יחדיו (ביום שני הם כבר יהיו יריבים)

כדורגלן העבר הצרפתי הסתבך בשערורייה גזענית

גרגורי פייזלי, כדורגלן עבר עם היסטוריה ארוכה בליגה הצרפתית, נאלץ להתנצל אחרי אמירה גזענית במהלך שידור המשחק אמש בין ניגריה לאיסלנד (פייזלי שימש כפרשן הרשת BeIN). במהלך המחצית הראשונה, אחרי שגיאה של קשר ניגריה ווילפרד אנדידי, הציע לו פייזלי "לשתות בנאניה", משקה שנודע בצרפת בתקופת הקולוניאליזם כתרופה לשחורים הסובלים ממחלות. "ההערה הייתה מיותרת וסרת טעם", נכתב בהתנצלות.

שחקן נבחרת איסלנד רוריק גיסלאסון. רויטרס
כוכב המונדיאל האמיתי. רוריק גיסלאסון/רויטרס

השחקן החתיך במונדיאל ממשיך להיות כוכב הטורניר (מחוץ למגרש)

בוודאי כבר הספקתם לשמוע על מעלליו של רוריק גיסלאסון האיסלנדי, שהפך בין לילה מכדורגלן אלמוני לכוכב רשת בזכות מראהו החיצוני. מתברר שככל שהימים עוברים, ההמולה סביב גיסלאסון רק הולכת וגדלה. נכון להיום מספר העוקבים שלו באינסטגרם עומד על 760 אלף והאשטאג שנושא את שמו, #sexyrurik ("רוריק הסקסי"), נחשב אחד ההאשטאגים השמישים ביותר ברשת החברתית בימים האחרונים. כמובן שבהתאם למספר העוקבים, כך גם היקף הפעילות ותחזוקת העמוד של גיסלאסון גדלה. הימור שלנו: עד סוף המונדיאל, רף מיליון העוקבים ייחצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully