וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה - פנמה: דלה עלי בספק, סאות'גייט: "לא פחות טובים מאף אחד"

הקשר נאבק בפציעה ולופטוס צ'יק יחליפו במקרה הצורך, רשפורד עשוי להחליף את סטרלינג, המאמן האנגלי משדר ביטחון. הפנמים ישיגו ניצחון היסטורי מול יריבה אירופית? (א', 15:00, כאן11)

מחזור 2הסתיים24/06/2018
אנגליה
  • סטונס (8)
  • קיין (22, פנדל)
  • לינגארד (36)
  • סטונס (40)
  • קיין (45, פנדל)
  • קיין (62)
1:6
  • (78) פליפ
פנמה
עריכת וידאו: מתן חדד

הרכבי הקבוצות

שופט: ג'יהאד ג'רישה (מצרים)
אצטדיון: ניז'ני נובגורוד
קהל: 43319

אנגליה

נבחרת אנגליה פתחה בסערה את המונדיאל מול טוניסיה עם שער מוקדם, אך דעכה מאוד ונזקקה לשער ניצחון של הארי קיין בתוספת הזמן כדי להשיג ניצחון. כעת, כל תוצאה מלבד ניצחון רב שערים על פנמה החלשה, תפתיע ותאכזב מאוד את האנגלים. סימן השאלה היחיד בסגל של גארת' סאות'גייט הוא האם דלה עלי יהיה כשיר למשחק. קשר טוטנהאם נפצע מול טוניסיה והצליח לערוך רק אימון חלקי היום וייתכן שהוא יישמר לקרב הקשה יותר שמצפה לאנגליה מול בלגיה במחזור האחרון. ישנן הדלפות מהמחנה האנגלי לפיהן ראחים סטרלינג עלול לאבד את מקומו בהרכב לטובת מרכוס רשפורד ואילו רובן לופטוס צ'יק יפתח במידה שעלי לא יהיה כשיר.

גארת' סאות'גייט: "אין נבחרת שלא רוצה להשתפר, אבל הצלחנו להגיע לרמה שהיא לא פחותה משל אף אחת אחרת בטורניר. אני מאוד מרוצה מרוב הדברים שעשינו, ובעיקר מהמנטליות של השחקנים ששמרו על הסבלנות שלהם מול טוניסיה. לנצח את המשחק כמו שניצחנו היה נהדר, חשוב עבור השחקנים שיש להם כבר ניצחון בכיס. הם חוו איך זה מרגיש לנצח עם אנגליה בטורניר גדול, וזה זיכרון שיישאר עם כולם. עכשיו אנחנו צריכים לבנות על זה".

מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט. רויטרס
מרוצה מהשחקנים שלו. סאות'גייט/רויטרס

פנמה

הפנמים הצליחו לתת פייט לבלגיה במשחק הפתיחה, אבל התפרקו כצפוי במחצית השנייה והפסידו 3:0. כעת הם רוצים להדהים את האנגלים ומבחינת הסגל אין למאמן הרנן גומס שום חיסורים. אגב, אנגליה תהיה הנבחרת ה-11 מאופ"א שפנמה פוגשת והיא עדיין מחפשת ניצחון בכורה כשהמאזן שלה מול נבחרות מאירופה במשחקים רשמיים הוא 5 הפסדים, 5 תוצאות תיקו ו-0 ניצחונות.

המאמן הרנן דריו גומס אמר: "יהיה קשה מאוד. אנגליה נבחרת מאורגנת עם סגנון טקטי יוצא דופן, מדובר בנבחרת הקשה ביותר לשחק מולה בבית הזה. כששתי נבחרות טקטיות מנצחות, היכולת האישית המכרעת. אני מקווה שנהיה ביום טוב".

הרנן דריו גומס מאמן נבחרת פנמה. רויטרס
היכולת האישית תכריע. הרנן דריו גומס/רויטרס

טריוויה

* כל שבעת השחקנים שרשמו יותר מ-100 הופעות במדי נבחרת פנמה, נמצאים בסגל שלה ברוסיה.

* הנבחרות האחרונות שלא הצליחו להבקיע בשני משחקיהן הראשונים במונדיאל היו אנגולה וטרינידד ב-2006. פנמה יכולה להצטרף אליהן אם לא תבקיע מול אנגליה.

* אנגליה הפסידה שני משחקים בלבד מתוך ה-19 שבהם עמד גארת' סאות'גייט על הקווים.

* נבחרת שלושת האריות בלתי מנוצחת ב-11 משחקיה האחרונים.

* אם הארי קיין יכבוש מול פנמה הוא יהפוך לשחקן השני בלבד שכובש עבור האנגלים בשני המשחקים הראשונים של המונדיאל. היחיד שעשה זאת עד כה היה רון פלאוור ב-1962.

* הארי קיין הבקיע בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים של אנגליה.

* רק פעמיים בעבר אנגליה ניצחה את שני משחקי הפתיחה שלה במונדיאל (1982 ו-2006).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully