וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן - סנגל: האסייאתים חוששים ממאנה, שמרעיף מחמאות על המאמן שלו

שתי המנצחות הגדולות של המחזור הראשון נפגשות לעימות שהמנצחת בו תהיה עם רגל וחצי בשלב הבא (ראשון, 18:00, כאן11). המאמן היפני התבדח: "ביקשתי מהשחקנים לגבוה, אבל הם נכשלו"

מחזור 2הסתיים24/06/2018
יפן
  • אינוי (34)
  • הונדה (78)
2:2
  • (11) מאנה
  • (71) ווגה
סנגל
עריכת וידאו: ליר שפיגלר

יפן

המפגש בין שתי המנצחות הגדולות של המחזור הראשון בבית ח' יציב את המנצחת בו במרחק נגיעה משמינית הגמר (ראשון, 18:00, כאן 11). היפנים נראו נהדר ב-1:2 שלהם על קולומביה, ומסתמן שהמאמן אקירה נישינו לא יבצע שום שינוי בהרכב שניצח את הדרום אמריקאיים. היפנים לא נהנים לאחרונה כשהם פוגשים נבחרת אפריקאית: במשחקי הידידות האחרונים הם לא הצליחו לנצח את מאלי (1:1) והפסידו לגאנה (2:0), אבל הם ישאבו אופטימיות מהעובדה שהם ניצחו שתי יריבות אפריקאיות בעבר במסגרת משחקי גביע העולם. קייסוקה הונדה סובל מפציעה קלה, אך צפוי להיות כשיר ולהיות על הספסל של הסמוראים הכחולים.

"אפשר לעצור את מאנה", אמר נישינו, "אבל יש לו השפעה על הנבחרת שלו כולה וזה מה שמדאיג אותנו". לגבי היתרון הפיזי הברור של הנבחרת האפריקאית, הוא התבדח: "בימים האחרונים ביקשתי מהשחקנים להוסיף חמישה ס"מ וחמישה ק"ג, אבל הם נכשלו, אז נצטרך להשתמש באמצעים אחרים. נגבור עליהם דרך שליטה בכדור והזריזות שלנו. נצטרך להשתמש בשכל שלנו עדי לפעול נכון".

שחקן נבחרת סנגל סאדיו מאנה. רויטרס
זוכר את 2002. מאנה/רויטרס

סנגל

סנגל נראתה נפלא ב-1:2 שלה על פולין במחזור הפתיחה, וכשברקורד שלה רק מונדיאל אחד בו היא הגיעה עד שלב רבע הגמר (2002), היא תשמח להמשיך במומנטום, להשיג ניצחון נוסף שיקרב אותה אל שלב הנוקאאוט, ולחלום על שחזור אותו טורניר חלומי. היא תפגוש לראשונה במונדיאל יריבה מאסיה. הסנגלים מעולם לא הפסידו בשלב הבתים במונדיאל, ואם לא יפסידו גם מול היפנים, הרצף שלהם יעלה לחמישה משחקים ללא הפסד בשלב המוקדם. אליו סיסה צפוי לערוך שינוי אחד בלבד: לאמין גסאמה יקבל את ההזדמנות בעמדת המגן השמאלי במקום יוסוף סבאלי.

הכוכב הסנגלי, סאדיו מאנה: "אני גאה בכך שכולם מדברים עלי, אבל זו לא התוכנית הפרטית שלי אלא רוח של קבוצה. כל הנבחרת חשובה". כוכב ליברפול שיבח את המאמן סיסה: "הוא עושה את כל העבודה, מתכנן את האסטרטגיה וזה עובד. הייתי קטן שהנבחרת הגיעה לרבע הגמר ב-2002, ויש לי זיכרונות מדהימים. הם גרמו לכולנו גאווה". סיסה הוסיף: "תהיו בטוחים שיהיה קרב גדול".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן נבחרת יפן אקירה נישינו. רויטרס
רוצה לפעול מהשכל. נישינו/רויטרס
מאמן נבחרת סנגל אליו סיסה. רויטרס
יהיה קרב גדול. סיסה/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאלה אורסאטו (איטליה)
אצטדיון: האצטדיון המרכזי (יקטרינבורג)
קהל: 32572

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully