וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנהוג בישראל, לעצור באירופה: המהפכה הקטנה שהגיעה לארץ

וואלה! NEWS בשיתוף דור אלון, וואלה! NEWS בשיתוף דור אלון

11.7.2018 / 7:41

קפה קר של illy עם חלב ללא לקטוז כבר שתיתם? ומה לגבי קפה עם חלב קוקוס או שקדים? עכשיו כבר לא צריך לחפש, האיכות של אירופה ממתינה לכם על הדרך

עם ישראל אוהב קפה. כמדינה קטנה, ישראל אינה "שחקנית" משמעותית בשוק העולמי, אבל אצלנו צורכים 3.5 כוסות אספרסו לאדם ביום - יותר מאיטליה, אחת מבירות הקפה של העולם, שם שותים בממוצע שלוש כוסות. רגע לפני שאתם זוקרים חזה מלא בגאווה לאומית, חשוב לציין שכמות אינה מעידה בהכרח על איכות. עד לפני מספר שנים הייתה אצלנו פחות מודעות לחשיבותו של קפה מקורי עם ארומטיות חזקה, אולם הדור הצעיר יותר כבר מבין את ההבדלים ומעדיף את הדבר האמיתי על פני הקפוצ'ינו ה"הפוך", שהוא אספרסו עם חלב המטשטש את הטעמים הבסיסיים של הקפה.

קפה קר של illy בתחנות דור אלון.
מעכשיו לא צריך לחפש במיוחד, הקפה המפורסם נגיש במיוחד

אם בעבר נהגנו פשוט לקחת כוס קפה "לדרך" בלי להתחשב בטעם, העולם השתנה וגם הצרכנים. הדור של היום כבר לא מסתפק בסתם עוד מוצר מדף, הוא רוצה את הטוב ביותר. כאמור, מי שזיהתה את מגמת השינוי היא רשת חנויות הנוחות אלונית מקבוצת דור אלון, שבשנה החולפת חתמה על הסכם בלעדי עם illy, מותג הפרימיום האיטלקי המייצר קפה משובח המורכב מ-100 אחוז פולי ערביקה. Illy הוקמה ב-1933 בטרייסטה שבאיטליה, ומאז מיצבה את עצמה בפסגה. כמעט כל בית קפה באירופה מתפאר בשלט האדום עם הכיתוב הלבן של illy, והחל מהשנה הקפה האיכותי נגיש בכל 140 חנויות הנוחות אלונית הפזורות ברחבי הארץ.

לאחרונה, החלה אלונית למכור את מכונת הקפסולות Francis Y3 הקומפקטית מבית illy. המכונה מעוצבת להפליא ופשוטה לתפעול, ויש לה קיבולת מיכל אגירה ל-8 קפסולות משומשות וקיבולת מיכל מים נשלף של ליטר. היא נמכרת בחנויות אלונית ב-299 שקל בלבד עם שנה אחריות במעבדות היבואן.

אלא שבעונה החמה של השנה לא די בכל אלה. הקיץ הישראלי חם במיוחד ודרוש עבורו פיתרון מסוג אחר, קר יותר. החידוש שמציגות חנויות אלונית: קפה קר של illly עם חלב ללא לקטוז. בקיץ הנהגים זקוקים למשקה צונן, אך באותה מידה גם כזה שיעורר אותם ויערב לחך. הפיתרון האידיאלי הוא קפה קר ואיכותי המיוצר מקפסולות illy. הלקוחות יוכלו לבחור מתוך שלושה טעמי חלב - רגיל, קוקוס ושקדים - של המותג Alpro, המוכר היטב לאוהבי הסוגים הללו ולשותי החלב ללא לקטוז. הקפה עם חלב הקוקוס והשקדים מהווה פיתרון איכותי לטבעונים ולרגישים ללקטוז, שחלב או מוצרים הכוללים חלב לא נמצא בתפריט היומי שלהם.

הקפה הקר של illy עם אפשרות של שילוב החלב של Alpro והאופציה לרכוש כמתנה לעצמכם או ליקיריכם את המכונה האיכותית להכנה ביתית, הופכים כל עצירה בחנויות הנוחות של אלונית למשתלמת במיוחד. דלק לרכב, קפה משובח לעצמכם - ואתם מוכנים להגיע לכל יעד.

וואלה! NEWS בשיתוף דור אלון, וואלה! NEWS בשיתוף דור אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully