וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן - פורטוגל: קיירוש ינסה לשבור למולדתו את הלב: "הולכים על זה"

עם כל הכבוד לרונאלדו, פורטוגל מגיעה למשחק האחרון בבית המוקדם בידיעה שהפסד שולח אותה הביתה. סנטוס: "זה יהיה קרב גדול". איראן וקירוש מאמינים: "לא נתנו לנו סיכוי, אבל אנחנו נאבקים על החלום" (ב', 21:00, ערוץ הספורט)

מחזור 3הסתיים25/06/2018
איראן
  • אנסריפארד (90, פנדל)
1:1
  • (45) קווארסמה
פורטוגל
כריסטיאנו רונאלדו לצד ריקרדו קווארסמה נבחרת פורטוגל. רויטרס
עוד מישהו בפורטוגל מסוגל להבקיע? רונאלדו/רויטרס

פורטוגל

עם כל הכבוד למונדיאל הנהדר של כריסטינו רונאלדו, פורטוגל מגיעה למשחק האחרון בבית המוקדם בידיעה שהפסד שולח אותה הביתה. אלופת אירופה סחטה 3:3 דרמטי מספרד, ניצחה בקושי 0:1 את מרוקו, ובשני המשחקים לא ממש הרשימה, למרות ארבעת השערים של כריסטיאנו עד עתה בטורניר. על פי ההערכות, המאמן פרננדו סנטוס לא יעשה שינויים במערך שהביא לו עד עתה ארבע נקודות, במיוחד לנוכח העובדה שתיקו מעלה את הפורטוגלים לשלב הבא.

סנטוס אמר: "צפיתי בכל המשחקים של איראן, אני מכיר את החוזקות והחולשות שלה. הם נבחרת מאורגנת מאוד עם שחקנים איכותיים שכבר צברו ניסיון במונדיאל הקודם. הם לא רק קבוצה הגנתית, יש להם יכולת נהדרת לצאת להתקפות מפרצות. הם הוכיחו את זה נגד ספרד. זה יהיה משחק קשה מאוד, קרב גדול. הם יתנו את הכל, וכך גם אנחנו. אני רוצה ומאמין שאנחנו מסוגלים לנצח ולהעפיל לשלב הבא".

פורטוגל תקווה גם לסיים ראשונה את הבית (שאולי יוכרע על הפרש שערים), על אף שהיא לא יודעת מי תסיים ראשונה בבית המקביל - אורוגוואי או רוסיה, שיתמודדו ביניהן.

פרננדו סנטוס מאמן נבחרת פורטוגל. רויטרס
עדיין לא מסופק, ובצדק. סנטוס/רויטרס

איראן

האיראנים מגיעים למשחק בידיעה שרק ניצחון סנסציוני יעלה אותם לשלב הבא. האיראנים ייאלצו להסתדר בלי אחסן חג'סאפי, שנפצע מול ספרד, אבל יש להם יתרון: מאמן הנבחרת הוא קרלוס קירוש הפורטוגלי, שמכיר היטב את היריבה. "אנחנו הולכים על זה, עם אמונה גדולה", אומר קירוש, "נגיע עם נחישות במטרה לנצח. כשהגענו לכאן אף אחד לא נתן לנו סיכוי, אבל אנחנו עדיין נאבקים על החלום הגדול שלנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן נבחרת איראן, קרלוס קיירוש. רויטרס
כרגע לא אכפת לו מפורטוגל. קיירוש/רויטרס

טריוויה

* כריסטיאנו רונאלדו בן ה-33 כבש את כל השערים של נבחרתו עד עתה בטורניר. השער שלו מול מרוקו הפך אותו לכובש האירופאי הגדול בכל הזמנים במסגרת נבחרת לאומית, אבל יש מי שמקדים אותו בעולם: עם 109 שערים בנבחרת נמצא במקום הראשון עלי דאי... האיראני.

* שתי הנבחרות נפגשו במונדיאל 2006, אז פורטוגל ניצחה 0:2 משער של דקו ופנדל של רונאלדו הצעיר - היחיד ששיחק אז ונמצא בסגל גם הפעם. הקפטן האיראני מסעוד שוג'אי היה בסגל מנגד ולא שותף.

* השער של רונאלדו נגד איראן ב-2006 היה הראשון שלו במסגרת הגביע העולמי. אם יכבוש צמד הפעם, יגיע לתשעה שערים בסך הכול וישתווה לאוזביו האגדי כשיאן שערי המונדיאל של פורטוגל.

* ב-26 המשחקים של סנטוס כמאמן פורטוגל, הנבחרת רשמה 20 ניצחונות ורק שני הפסדים - אחד מהם בפנדלים מול צ'ילה בגביע הקונפדרציות. מתוך 20 הניצחונות - 10 היו בהפרש של שער בודד.

* המאזן של איראן מול נבחרות אירופיות במונדיאל: שישה הפסדים ותיקו אחד (1:1 מול סקוטלנד ב-1978).

* פורטוגל ניצחה שלושה מארבעת המפגשים שלה מול יריבות אסייתיות, כשההפסד היחיד היה לדרום קוריאה ב-2002.

* ז'ואאו מוטיניו ירשום את הופעתו ה-113 בנבחרת פורטוגל אם ישותף, ובכך יעקוף את נאני ויעלה למקום השלישי בטבלת שיאני ההופעות, כשלפניו רק לואיס פיגו (127) וכריסטיאנו רונאלדו (153).

הרכבי הקבוצות

שופט: אנריקה קאסרס (פרגוואי)
אצטדיון: מורדוביה ארנה (סרנסק)
קהל: 41685

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully