וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליו סיסה: "אני מאוכזב, יפן הייתה טובה יותר מאיתנו"

מאמן סנגל לא היה שבע רצון מהיכולת של שחקניו ב-2:2 מול היפנים: "לא שיחקנו טוב כמו ששיחקנו במשחק מול פולין". סאדיו מאנה: "אנחנו מאוכזבים, היינו צריכים לנצח". וגם: נישיקורי מרוצה

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

שחקני נבחרת סנגל חוגגים. רויטרס
שחקני סנגל חוגגים/רויטרס

יפן וסנגל נפרדו היום (ראשון) ב-2:2 במסגרת המחזור השני בבית ח' של גביע העולם. סאדיו מאנה העלה את הסנגלים ליתרון בדקה ה-11, טקאשי אינוי איזן עם בעיטה יפה בדקה ה-34, מוסא ואגה החזיר את היתרון לאפריקאים (71), אבל קייסוקה הונדה המחליף קבע חלוקת נקודות עם שער בדקה ה-78 אחרי בישול של אינוי המצוין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טקאשי אינוי שחקן נבחרת יפן. רויטרס
סיפק עוד משחק מצוין. אינוי/רויטרס

מספרים

* מוסא ואגה הפך לשחקן האפריקאי הצעיר ביותר אי פעם שכובש בגביע העולם בגיל 19 ו-8 חודשים.

* קייסוקה הונדה הוא השחקן האסייתי הראשון אי פעם שמגיע לארבעה שערים בגביע העולם והוא עשה את זה בתשע הופעות.

* סנגל לא הפסידה ב-15 משחקים בהם סאדיו מאנה כבש (9 ניצחונות ו-6 תוצאות תיקו).

* סנגל שמרה על רשת נקייה רק פעם אחת בשבע הופעות שלה במונדיאל, זה קרה בהופעת הבכורה שלה בטורניר הגמר כשהדהימה את אלופת העולם צרפת עם 0:1.

* טקאשי אינוי כבש שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים שלו בנבחרת יפן כשלפני כן מצא את הרשת פעמיים בלבד ב-26 הופעות.

* סאדיו מאנה כבש את השער שלו בנגיעה הרביעית שלו בכדור.

שחקן נבחרת יפן, קייסוקה הונדה. רויטרס
שבר שיאים אסייתיים ויפנים. הונדה/רויטרס

סאדיו מאנה, שנבחר לשחקן המצטיין, אמר: "בכנות אנחנו מעט מאוכזבים וזה נורמלי כי יכולנו לנצח. הרגשתי שהתחלנו טוב את המשחק אבל אז נתנו להם להיכנס לעניינים. אנחנו לא יכולים לזלזל ביפן, היא יצרה הרבה מצבים וכבשה פעמיים. עכשיו מחכה לנו משחק מכריע בשבוע הבא ואנחנו הולכים להתכונן אליו כמו שצריך כדי לעלות, זה הדבר היחיד שנשאר לנו לעשות".

מאמן סנגל אליו סיסה אמר: "כמובן שאנחנו מתחרטים על כמה דברים שעשינו לא נכון. אנחנו צריכים להבין למה לא ראינו היום משחק טוב שלנו כמו זה נגד פולין. לא היינו כל כך טובים ויפן הייתה טובה יותר, אני חייב להודות בזה. למרות זאת, הובלנו פעמיים ואני מאוכזב מאוד משני השערים שספגנו. יפן שיחקה כמו שציפינו, היא נבחרת טכנית מאוד עם איכות גבוהה. לחצנו עליהם טוב בהתחלה והם עשו כמה טעויות שהצלחנו לחשוף ולנצל. אבל ברגע שנתנו להם קצת מרווחים, המשחק הפך לקשה מאוד עבורנו. עכשיו אנחנו צריכים לקוות לניצחון מול קולומביה".

מאמן יפן אקירה נישינו אמר: "היה משחק קשה וידענו שזה יהיה משחק קשה. ידענו שסנגל היא נבחרת שלא נוכל לנצח בקלות או משהו כזה. אבל השחקנים הצליחו לשמור על קור רוח אחרי שספגנו את השערים וזה חיובי וטוב מאוד שהצלחנו לחזור מפיגור פעמיים. בנינו התקפות בצורה יפה ושיחקנו בקצב שלנו. החילופים גם עבדו טוב ואני חושב שתזמנו אותם בצורה מוצלחת. השחקנים היו בטוחים מאוד וחיוביים ואני בעצמי חשבתי שאנחנו יכולים ללכת על ניצחון. רצינו מאוד לנצח, אבל סנגל נבחרת חזקה ואני מקווה שהתוצאה היום תוביל להצלחה גדולה יותר במשחק הבא".

הטניסאי היפני יושיהטו נישיוקה צייץ אחרי המשחק: "יפן ממש נהדרת, אני באמת מעריץ אותך". גם קיי נישיקורי היה מרוצה כשצפה במשחק בפאב באמסטרדם וצייץ משם.

נישיקורי היה מרוצה מהנקודה

הלך לראות את המשחק בפאב

יושיהיטו פרגן לשחקנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully