וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקאו התרגש: "כל המדינה חוגגת". התקשורת בפולין: "אסון בקאזאן"

חלוץ קולומביה חגג שער בכורה במונדיאלים ב-0:3 על פולין: "מקדיש את זה למשפחה, לחברים ולכל המדינה". אוספינה ייבדק: "מקווה שהפציעה לא רצינית". לבנדובסקי: "חסרה לנו איכות"

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

נבחרת פולין איבדה אמש (ראשון) כל סיכוי לעלות לשמינית גמר גביע העולם 2018. רוברט לבנדובסקי החלש וחבריו הובסו 3:0 על ידי קולומביה במחזור השני של בית ח' ונותרו ללא נקודות וללא סיכוי לסיים בין שתי הראשונות בבית. קולומביה תלויה רק בעצמה לקראת מחזור הסיום אחרי שערים של ג'רי מינה (30), רדאמל פלקאו (70) וחואן קוארדדו (75). אוהדי פולין היו מאוכזבים מאוד בסיום כמובן ונראו דומעים. רוברט לבנדובסקי, שהיה מלך שערי המוקדמות באירופה, רשם עוד משחק מאכזב בטורניר עצמו והתנחם בסיום בזרועותיו של חאמס רודריגס המצטיין, איתו שיתף פעולה בעונה החולפת בבאיירן מינכן. רודריגס, אגב, נבחר לשחקן המצטיין.

עוד בנושא:
קולומביה הביסה 0:3 את פולין

הכותרת באתר הספורט הפולני הנפוץ sport.pl למשחק הייתה "סיום נורא לדרך של פולין במונדיאל" כשכותרת המשנה זעקה: "חיכינו וציפינו לגביע העולם ברוסיה, אבל מה שקיבלנו היה טרגדיה. בקאזאן פולין כבר הפכה לאסון אמיתי".

שחקן נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי מאוכזב. רויטרס
ערב אומלל במיוחד ללבנדובסקי ופולין/רויטרס

המספרים

* חאמס רודריגס היה מעורב בעשרה שערים בשבע הופעות בגביע העולם עבור קולומביה: שישה שערים וארבעה בישולים.

* קשר באיירן מינכן גם הצטרף לרשימת שחקנים שבישלו לפחות שני בישולים בשני מונדיאלים שונים. קדמו לו: דייויד בקהאם, בסטיאן שווינשטייגר ופייר ליטברסקי.

* הערב שוחק המשחק ה-32 מתוך 64 בגביע העולם ועדיין אין 0:0 בטורניר.

* פולין היא הנבחרת האירופית הראשונה שמודחת רשמית וסופית ממונדיאל 2018.

* 14 שערים נכבשו בשלושת המשחקים היום, זו הכמות הגדולה ביותר שנכבשו ביום אחד במונדיאל (מקסימום שלושה משחקים) מאז 10 ביוני 1990 כשגם אז נכבשו 14 שערים.

* קולומביה ניצחה בשלושה מחמשת המפגשים האחרונים שלה מול קבוצות אירופיות בגביע העולם (שלושה ניצחונות ושני הפסדים). לפני כן היא לא הצליחה לנצח בחמישה מפגשים מול נבחרות אירופיות (שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים).

* שלושה מארבעת השערים של ג'רי מינה עבור נבחרת קולומביה היו בנגיחות.

* זה הניצחון הראשון של מאמן ארגנטינאי בטורניר (מתוך חמישה מאמנים מארגנטינה). המאזן שלהם עכשיו עומד על ניצחון, תיקו ושמונה הפסדים.

רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין עם חאמס רודריגס שחקן נבחרת קולומביה. רויטרס
רודריגס ולבנדובסקי נפרדים/רויטרס

קולומביה

רדאמל פלקאו שהחמיץ את המונדיאל הקודם בגלל פציעה, כבש הערב שער בכורה בטורניר הגדול מכולם. "אני מודה לאלוהים על השער הזה ומקדיש אותו למשפחה שלי, לחברים שלי ולכל קולומביה. עכשיו נחגוג עם כל המדינה, אבל מחר כבר נתחיל להתכונן לסנגל".

אחד מגיבורי הניצחון של קולומביה היה דויד אוספינה, שעצר את 2-3 ההמצבים שפולין הגיעה אליהם. השוער נפצע בשלב מוקדם מאוד במשחק ונאבק בכאבים בקרסול עד הסיום. "מחר אבדק, אני מקווה שזה לא משהו רציני", אמר אוספינה בסיום, "עשינו הערב עבודה גדולה. אני תמיד עושה הכל בשביל הנבחרת ובשביל המדינה ואני מאוד גאה הערב".

מאמן קולומביה חוסה פקרמן אמר: "שיחקנו עם הרבה לחץ כי היינו חייבים לנצח. שתי הנבחרות הפסידו במשחק הראשון אז לא היה מקום לטעויות. הצלחנו להתמודד עם האחריות הזו עם משחק יפה וכדורגל יצירתי. הנבחרת שיחקה כיחידה אחת והכדורגל צמח וגדל מהאחדות הזו. זה הוביל לשערים שלנו ועכשיו אנחנו במקום טוב יותר. אנחנו צריכים להבין מה זה כדורגל, מה זו תחרות כמו מונדיאל. אנחנו צריכים לשכוח מהר מכל שיפוט או דעה קדומה שיש לנו. אני חושב שקולומביה התקדמה מאוד, השחקנים שלי יודעים לבקר את עצמם, הם תחרותיים מאוד ומלאי שאיפות. הם יכולים להתגבר על קשיים והם נותנים לנו תקווה".

שחקן נבחרת קולומביה, רדאמל פלקאו. רויטרס
פלקאו מתרגש/רויטרס

חאמס רודריגס: "אנחנו עדיין בחיים, חברים"

פולין

רוברט לבנדובסקי המאכזב אמר בסיום: "הרבה דברים לא עבדו עבורנו כמו שהם היו צריכים לעבוד, לחימה לבד לא עובדת, צריך להוסיף איכות ואנחנו לא היינו מספיק איכותיים".

מאמן פולין אדם נבאלקה סיכם: "אני חושב שהשחקנים שלנו עשו את המיטב שלנו עד סיום המשחק, אבל הפסדנו לנבחרת חזקה מאוד ואנחנו צריכים לקבל את זה. דעתי הלילה: המשחק היה די מאוזן עד שספגנו את השער הראשון. לאחר מכן, שינינו את השיטה שלנו לשיטה התקפית יותר ואני מצטער מאוד שהפסדנו. מחר יהיה יום חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully