וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא הוכמן טס למונדיאל וכל העולם התגייס כדי לפתור לו את הבעיה

גיא הוכמן בשיתוף פריגו, וואלה! NEWS בשיתוף אגיסטן

2.7.2018 / 7:36

גיא הוכמן טס למוסקבה כדי להיות חלק מהחוויה האדירה וכן, הוא ראה באצטדיון את רונאלדו משחק. רק בעיה אחת קטנה הטרידה אותו, בעיה לא נעימה שחייבה אותו למצוא פתרון מהיר ויעיל. אז כל העולם בערך התגייס לעזרתו. צפו

צילום מסך

אחח המונדיאל, חלום של כל אחד. רצף מטורף של משחקי כדורגל מלאים בדרמות, שיאים ואקשן, הרחובות מלאים באלפי אנשים מכל העולם שחוגגים עם מוזיקה, תלבושות צבעוניות, פאבים מלאים, פאן זון שבו מתרגשים יחד עם האוהדים, בקיצור - חוויה אדירה!

גיא הוכמן טס למוסקבה כדי להיות חלק מהחוויה האדירה הזאת. כן, הוא ראה באצטדיון את כריסטיאנו רונאלדו משחק, כובש ומנצח. שער נגיחה אחד, אבל איזה שער. גולאסו. לפני ואחרי המשחקים הוא עף על מוסקבה. עיר עצומה, מלאה באטרקציות והכי חשוב בימים אלו - עיר של כדורגל, כדורגל, כדורגל. רק בעיה אחת קטנה הטרידה אותו, בעיה לא נעימה שחייבה אותו למצוא פתרון מהיר ויעיל. פתרון שיעלים אותה ויעזור לו להתרכז בכדורגל. ובאוהדות. אז הוא התחיל לחקור, וחוץ מגוגל טרנסלייט וכמה מילים שבורות באנגלית לא ממש הייתה לו דרך להסביר אותה. וגם אחרי שהסביר, ללא ממש הייתה לו דרך למצוא את הפתרון שחיפש. עד שמצא! עכשיו הבעיה היותר קשה שיש לו היא לצאת מהמונדיאל הזה ולנחות על הקרקע. כן, כפות הרגליים שלו עכשיו בסדר, אבל הראש עדיין בעננים. אחח המונדיאל, המונדיאל.

הסוד לריבועים בבטן מתחיל בכלל בכפות הרגליים. צפו

העור מגרד לכם? זה הפתרון הטבעי הכי טוב

גיא הוכמן בשיתוף פריגו, וואלה! NEWS בשיתוף אגיסטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully