וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "רצינו להשיג יותר מאשר בשני המשחקים הראשונים"

חלוץ אורוגוואי היה מרוצה אחרי ה-0:3 מול רוסיה וסיום בית א' במאזן מושלם: "אנחנו ממשיכים לגדול כנבחרת ולעשות היסטוריה. במשחקים הראשונים היינו לחוצים והיום היינו משוחררים יותר"

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

שחקן נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס. רויטרס
סוארס נותן הוראות/רויטרס

נבחרת אורוגוואי רשמה היום (שני) את הניצחון השלישי בשלושה משחקים במונדיאל 2018 עם 0:3 מול רוסיה במחזור האחרון בבית א'. הדרום אמריקאים נעלו את הבית במקום הראשון כמובן בזכות שערים של לואיס סוארס בכדור חופשי (10), שער עצמי של דניס צ'רישב (23) ושער נוסף של אדינסון קבאני (90). הרוסים נותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-36 אחרי שאיגור סמולניקוב ספג צהוב שני וגמר את המשחק.

עוד בנושא:
אורוגוואי הביסה 0:3 את רוסיה
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן נבחרת רוסיה איגור סמולניקוב מורחק. רויטרס
נכנס להיסטוריה לא מוצלחת במיוחד. סמולניקוב/רויטרס

מספרים

* אורוגוואי הפכה לנבחרת הרביעית שמסיימת שלב בתים במאזן מושלם וללא ספיגה. קדמו לה: ברזיל (1986), איטליה (1990) וארגנטינה (1998).

* איגור סמולניקוב, שהורחק בדקה ה-36, הוא שחקן השדה הראשון שמורחק לנבחרת המארחת את המונדיאל מאז מרסל דסאיי מצרפת ספג כרטיס אדום במונדיאל 1998 מול ברזיל.

* סמולניקוב הוא הרוסי הראשון שסופג כרטיס אדום במונדיאל מאז סרגיי גורלוקוביץ' ב-1994.

* לואיס סוארס כבש שבעה שערים עבור אורוגוואי בגביע העולם, רק אוסקר מיגס (8) כבש יותר ממנו עבור הסלסטה.

* אדינסון קבאני מצא את הרשת בניסיון ה-13 שלו במונדיאל הזה וכך יש לו שער בכל אחד משלושת הטורנירים האחרונים של הגביע העולמי.

* כל שלוש האירופיות האחרונות שאירחו את גביע העולם סיימו את שלב הבתים עם מאזן מושלם (גרמניה 2006, צרפת 1998 ואיטליה 1990). רוסיה לא הצליחה לעשות את זה.

* בעשרת המונדיאלים האחרונים קרה רק פעם אחת ששחקן כבש יותר שערים בטורניר אחד מאשר השערים העצמיים במונדיאל הזה (6). זה היה רונאלדו הברזילאי, שהרשית 8 פעמים ב-2002.

* השער העצמי של דניס צ'רישב היה העצמי השישי בגביע העולם הנוכחי וזה השווה את השיא שנקבע ב-1998.

* אורוגוואי כבשה שני שערים במחצית הראשונה, דבר שהיא לא הצליחה לעשות מאז כבשה שני שערים במחצית הראשונה מול צרפת ב-15 ביולי 1966.

* לואיס סוארס כבש את השער הראשון של אורוגוואי בכדור חופשי בגביע העולם מאז דייגו פורלאן מול גאנה ביולי 2010.

* רודריגו בנטנקור, שחוגג היום 21, קיבל כרטיס "ברכה" (צהוב, דקה 59) והפך לכדורגלן השני אי פעם שסופג כרטיס ביום ההולדת שלו במונדיאל אחרי ג'אנפרנקו זולה האיטלקי שספג כרטיס בשמינית הגמר ב-1994.

אדינסון קבאני שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
קבאני עדיין ללא שער במונדיאל/רויטרס

ציטוטים

חלוץ אורוגוואי לואיס סוארס אמר אחרי המשחק: "ברור שזה מה שרצינו, רצינו להמשיך לגדול תוך כדי גביע העולם ואחרי שניצחנו 0:1 בשני המשחקים הראשונים, היום רצינו להשיג יותר. רצינו לשחק באותה הדרך בה שיחקנו לפני כן. ברמה האישית אני שמח שעלינו ואנחנו ממשיכים לעשות היסטוריה. כקבוצה אנחנו חושבים לגבי מה שהכי טוב לסגל וזה מה שחשוב. אני גם רוצה להודות לכל האורוגוואים שהגיעו לכאן ותמכו בנו, אני שמח שהצלחנו להחזיר להם עם התוצאה. כמובן שבשני המשחקים הראשונים היינו לחוצים כי לא רצינו לעשות טעויות או להפסיד. טעות אחת יכולה להיות יקרה מאוד. היום הגענו למגרש עם גישה שונה ופרספקטיבה אחרת וזה מה שעזר לנו. זה גם מה שראיתם על המגרש".

מאמן אורוגוואי אוסקר טבארס אמר: "רוסיה ניסתה לדחוף אותנו לפינה ולא רק שמנענו ממנה לעשות את זה, אלא גם הצלחנו לדחוף אותה לחצי המגרש שלה במחצית הראשונה. יכולנו לנצח בהפרש שערים גדול יותר. לא הצלחנו לכבוש למרות שהגענו לכמה מצבים מצוינים במתפרצות. לפעמים התזמון לא היה מושלם. אנחנו צריכים להשתפר מהר מאוד כי כל משחק בשמינית הגמר יהיה קשה מאוד. התוצאה והעובדה שסיימנו ראשונים בבית משמחים אותי מאוד. אני גם שמח מאוד מזה שלא ספגנו אף שער. אהבתי את ההקדשה והמחויבות של הקבוצה שלי. הם היו מרוכזים עד הסוף והוציאו לפועל את תכנית המשחק שלנו".

מאמן רוסיה סטניסלב צ'רצ'סוב אמר: "אפילו כשהיינו בעשרה שחקנים, אורוגוואי המשיכה לשחק חזק וניסתה לכבוש שערים נוספים וזו הסיבה שבגללה עשיתי חילוף. מבחינה פסיכולוגית אנחנו מוכנים היטב למשחקים הבאים. אני מאמין שאנחנו צריכים להסיק כמה מסקנות מהמשחק הזה וניישם אותן באימונים הקרובים. זה דבר אחד, אבל כשאתה מגיע לשחק זה דבר אחר לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully