וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו תמיד מחקה את מסי": ברשת לא מרחמים על כריסטיאנו רונאלדו

החמצת הפנדל של רונאלדו (6 החטאות מ-14 בעיטות) שעלתה לפורטוגל במקום הראשון, לא עברה בשקט. ז'ואאו מריו נגד ה-VAR: "יש יותר מדי עצירות". אדריאן סילבה: "תודה לאל, עמדנו במטרה"

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

פורטוגל הייתה במקום הראשון בבית ב' ואוהדיה כבר החלו לחלום על דרך קלה יותר לחצי הגמר, אבל אז הכול השתנה. אלופת אירופה ספגה את ה-1:1 מאיראן בתוספת הזמן, גם ספרד השוותה ל-2:2 מול מרוקו במשחק המקביל ובסופו של דבר לה רוחה היא מנצחת הבית. החמצת הפנדל של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-53 הערב (שני) הפכה מכרעת, כשהפורטוגלים ירדו למקום השני ויצטרכו לפגוש במוצאי שבת את אורוגוואי בשמינית הגמר, כשלמנצחת עשויה לחכות ברבע הגמר נבחרת צרפת. איראן סיימה את הטורניר עם ארבע נקודות והרבה מחמאות, כשרק החטאה גדולה של מהדי טארמי בדקה ה-94, מיד לאחר השוויון בפנדל של קארים אנסריפארד, מנעה עלייה היסטורית לשמינית הגמר.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
פורטוגל ספגה 1:1 בתוספת הזמן מול איראן וירדה למקום השני
ספרד חילצה 2:2 מול מרוקו בתוספת הזמן וסיימה ראשונה
תמונת שמינית הגמר: אורוגוואי מול פורטוגל, ספרד מול רוסיה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל תופס את הראש לאחר החמצת פנדל. רויטרס
חוטף אש. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

המספרים

* אחרי שני הפנדלים שנשרקו הערב, 20 בעיטות מ-11 מטרים כבר נבעטו במונדיאל 2018, יותר מבכל גביע עולם אחר בהיסטוריה.

* שיא חדש גם של שערים בתוספת הזמן: 13 גולים היו כבר אחרי הדקה ה-90, לעומת 12 במונדיאל 2014.

* ריקרדו קווארסמה בן ה-34 ו-272 ימים הוא המבוגר ביותר שכובש במונדיאל מאז יאיה גולמוחמאדי 35 שנים ו-84 ימים) הרשית במדי איראן ב-2006.

* רונאלדו הפך לשחקן פורטוגל הראשון בהיסטוריה שמחמיץ פנדל במונדיאל.

* רונאלדו החטיא 6 מ-14 הפנדלים שבעט במדי נבחרת פורטוגל.

* ריקרדו קווארסמה קטע רצף של חמישה שערי מונדיאל של פורטוגל שנכבשו על ידי רונאלדו.

* הפנדל של איראן שהובקע אחרי 92:48 דקות, היה השער המאוחר ביותר שפורטוגל אי פעם ספגה במונדיאל.

* המאזן של איראן מול נבחרות אירופיות במונדיאל: שישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו (1:1 מול סקוטלנד ב-1978 וגם הערב).

שחקן נבחרת פורטוגל ריקרדו קווארסמה חוגג. רויטרס
מועמד לשער הטורניר. ריקרדו קווארסמה/רויטרס

התגובות

ריקרדו קווארסמה, כובש השער של פורטוגל שוודאי יתמודד על תואר שער הטורניר, התגאה: "זה היה שער גדול, אבל הדבר החשוב ביותר היה לעמוד במשימה של כולנו והיא להעפיל לשלב הבא. שיחקנו טוב, יצרנו מצבים כדי להבקיע גם את השני והשלישי. עכשיו נתאושש ונחשוב על היריבה הבאה. ניקח את זה משחק אחרי משחק".

המאמן פרננדו סנטוס החמיא לקווארסמה: "זה היה שער מצוין, מהלך אופייני של ריקרדו. היה משחק קשה, היינו עדיפים, אבל צריך לברך את קרלוס שבנה נבחרת פנטסטית במהלך השנים. אם היינו עושים 0:2, המשחק היה גמור. חבל על הסיום. אחריות? בכדורגל, הראשון והיחיד שאחראי הוא המאמן, אף פעם לא השחקנים. דבר אחד כולם יודעים: הנבחרת הזו שייכת לכולנו. נהיה בשמינית ואחר כך נדבר על ההמשך".

אדריאן סילבה, קשרה של נבחרת פורטוגל, סיכם: "תודה לאל, השגנו את המטרה. רצינו לעבור את שלב הבתים ואת זה עשינו. עכשיו, שלב אחר שלב - נתייחס לכל משחק כמו לגמר. אנחנו רגילים לשחק במשחקים בלחץ הזה ובאווירה כזו".

החלוץ אנדרה סילבה הוסיף: "זה לא היה קל, גם המשחק של ספרד הסתיים בתיקו. ידענו איך להתמודד עם הלחץ, עשינו את המוטל עלינו. שמינית הגמר? זה לא משנה מי היריבה, יהיה קשה מול כל אחת ועבור כל אחת. אבל נגיע מוכנים וניתן את המקסימום".

ז'ואאו מריו לא התלהב מהשימוש ב-VAR: "הדבר הזה קשה, יש יותר מדי עצירות. אנחנו כאן כדי לשחק, לתת את הכול וזה הדבר הכי חשוב. הנוקאאוט זה עולם אחר, נשחק נגד נבחרת חזקה ואנחנו מקווים להגיע לרבע הגמר. חבל על השער בתוספת הזמן, זה לא מה שרצינו, אבל אנחנו שמחים בחלקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully