וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד תוקפים את הנבחרת: "מישהי תחסל אותם". היירו: "היה לנו מזל"

התקשורת לא ריחמה על לה רוחה, ששוב אכזבה וניצלה על ידי VAR: "ההגנה בדיחה, איסקו נקודת האור היחידה". המאמן הודה: "לא הגיע לנו לסיים ראשונים". המרוקאים תוקפים את השיפוט

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

איזו דרמה גדולה קיבלנו אמש (שני) במסגרת בית ב' של מונדיאל 2018, כאשר שני שערים מאוחרים בשני מגרשים נפרדים קבעו מהפך של הרגע האחרון ועזרו לנבחרת ספרד לסיים במקום הראשון, בדרך למפגש עם המארחת רוסיה. כמעט במקביל לשער השוויון המאוחר של יאגו אספס ב-2:2 של הלה רוחה מול מרוקו, כבשה איראן בפנדל מול פורטוגל והורידה את כריסטיאנו רונאלדו וחבריו למקום השני, והם יפגשו את אורוגוואי החזקה בשמינית הגמר. בסופו של דבר, שתי הפייבוריטיות להעפיל מהבית אכן צלחו את שלב הבתים, אבל איראן ומרוקו הערימו הרבה יותר קשיים מהצפוי וראויות למחמאות רבות. לאלופת אירופה ולספרדים, שעדיין מתאוששים מהחילוף שעשו על הקווים רגע לפני פתיחת הטורניר, יש עוד הרבה עבודה אם הן רוצות ללכת עד הסוף בטורניר הזה.

בסיום המשחק, הועלו מצד המרוקאים (אך לא רק) לא מעט טענות נגד החלטות השיפוט במשחק. ליתר דיוק, לא מעט אנשים חשבו שזה תמוה שעבירה חריפה של ג'רארד פיקה ובהמשך נגיעת יד שלו ברחבה, לא זכה לבדיקה של מערכת ה-VAR, ודווקא בתוספת הזמן השתמש השופט בווידאו כדי לאשר את השוויון הספרדי.

עוד בנושא

מונדיאל 2018: ספרד סחטה 2:2 מול מרוקו וסיימה ראשונה בבית
מונדיאל 2018: פורטוגל עלתה לשמינית הגמר אחרי 1:1 עם איראן

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

נורדין אמרבאט המרוקאי: VAR זה בולשיט

המספרים

* נשבר שיא השערים בתוספת הזמן במונדיאל, עם 13 כאלה עד כה ברוסיה. השיא הקודם: 12 במונדיאל הקודם.

* מרוקו ספגה ארבעה כרטיסים צהובים במחצית הראשונה מול ספרד. זו הכמות הגדולה ביותר במחצית ראשונה של משחק מונדיאל מאז המרוקאים הוצהבו חמש פעמים מול הולנד ב-1994.

* איסקו היה מעורב ב-12 שערים ב-15 המשחקים האחרונים שלו במדי ספרד (10 שערים, שני בישולים).

* ספרד לא הפסידה כבר 23 משחקים (מאז שמינית גמר היורו מול איטליה).

* כל הנקודות שמרוקו אי פעם השיגה במונדיאל היו מול נבחרות מאירופה.

* ספרד ספגה 12 שערים בששת משחקיה האחרונים במונדיאל, אותה כמות כמו ב-18 המשחקים שלפני כן.

* יאגו אספס היה מעורב בשמונה שערים בשמונת משחקיו האחרונים במדי ספרד (חמישה שערים, שלושה בישולים).

* אן נסרי, שכבש עבור מרוקו, הפך לחמישי אי פעם שמשחק בליגה הספרדית וכובש מול ספרד במונדיאל. קדמו לו מוטיו הניגרי, זינדין זידאן, אדוארדו ורגאס וכריסטיאנו רונאלדו.

* ספרד לא ניצחה במשחק האחרון של שלב הבתים במונדיאל לראשונה מאז אירחו את הטורניר ב-1982.

פרננדו היירו מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
היירו יודע שזה לא מספיק/רויטרס

התגובות

פרננדו היירו: "אנחנו צריכים לבקר את עצמנו, כי זו לא הדרך שלנו. אנחנו לא יכולים לאפשר ליריבות כל כך הרבה. ידענו ששלושת המשחקים הראשונים ידרשו מאיתנו הרבה. אם אנחנו רוצים להגיע לאן שאנחנו חולמים, אנחנו חיביים להשתפר ולהתאים את עצמנו. אנחנו ברי מזל שסיימנו במקום הראשון, זו היתה המטרה והשגנו אותה, אבל כעת צריך לדרוש מעצמנו יותר. אם נספוג שערים כל כך קלים, יהיה לנו קשה להגיע למטרה הסופית".

יאגו אספס: "העניין עם ה-VAR שהוא לפעמים גורם לנו לחכות יותר מדי. נקווה שבעתיד זה יילך מהר יותר. עבדנו קשה כדי לעלות לשלב הבא. היה לנו קשה מאוד, ככה שהשער שכבשנו בסוף והעבודה שסיימנו ראשונים בבית שימחה אותנו מאוד. רוסיה היא המארחת ויהיה קשה מולה".

איסקו: "הגענו הססנים, אנחנו לא יכולים להמשיך לספוג ככה. אנחנו חייבים לשחק כדורגל פשוט יותר ולעשות פחות טעויות עם הכדור. ה-VAR עושה את מה שהוא נועד לעשות, הוא בא לטובת כולם".

הרווה רנאר אמר אחרי המשחק: "היינו שמחים לנצח את ספרד ולשם כך הגענו לפה הערב. סבלנו, כמו כל נבחרת שמשחקת מול ספרד, כי ההרכב שלה מורכב משחקני ריאל מדריד וברצלונה וכולם שחקנים מעולים. אני חושב שהשחקנים שלנו, כל הקבוצה צריכה לקבל מחמאות על גביע העולם. חסר לנו ניסיון והיו משחקים שהיינו יכולים וצריכים להוציא בהם יותר. אבל הראינו שאנחנו יכולים להתמודד שווה בשווה עם שתיים מהנבחרות הטובות ביותר בעולם, ולייצג את מרוקו בצורה מוצלחת. נשמור את גביע העולם הזה בראש שלנו לתמיד. אלה היו רגעי קסם עבורנו ואני לאחל בהצלחה לקבוצות שעלו לשמינית הגמר ובמיוחד לשתי הקבוצות האפריקאיות שמנסות לעלות".

איסקו שחקן נבחרת ספרד חוגג. רויטרס
"לא יכולים להמשיך לספוג כככה". איסקו/רויטרס

גם בעיתונים ברחבי העולם הודו ש-VAR סייע לספרד. "ספרד, דרך הדלת הקטנה", היתה כותרת ה"לאקיפ"; "ה-VAR הציל את ספרד", נכתב ב"בילד"; "בצל הספקות, ספרד עולה למפגש עם רוסיה", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט".

הפרשנים השונים לא ריחמו על לה רוחה. "לא ייאמן שספרד סיימ ראשונה אחרי חצי משחק טוב, משחק אחד רע ומשחק אחד מזעזע", כתב רוברטו פלומאר ב"אס". "ספרד נהנתה מה-VAR מול מרוקו, אבל אם תמשיך ככה, נבחרת כלשהי תחסל אותה. יכול להיות שזו תהיה רוסיה. ההגנה היא בדיחה, וזה מתחיל עם דה חאה, שנראה חסר ביטחון. רק איסקו היה נקודת אור, יתר השחקנים לא ממש הופיעו".

הוגו סרסו מאותו עיתון הוסיף: "ספרד לא תוכל לזכות במונדיאל ככה. יש לה מאמן רוקי, הגנה שלא משדרת ביטחון ושוער חסר ביטחון. פרננדו היירו לא הגיב למצב וביצע חילוף עד הדקה ה-74, וזה מדאיג. יש שישה ימים להשתפר עד רוסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully