וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו את ההצגות של ניימאר ותתחילו להתרכז במה שבאמת חשוב

צח סימון בשיתוף GIORGIO ARMANI, בשיתוף Giorgio Armani

9.7.2018 / 8:25

אתה רווק בזמן המונדיאל? כיף לך. אתה יכול לראות כמה משחקים שאתה רק רוצה ואין מי שיעצור אותך. אבל כשהמשחקים נגמרים אתה שוב חוזר לישון באלכסון. אז אם אתה רוצה זוגיות רצינית יותר מהקשר שלך עם ניימאר, המדריך הזה הוא בשבילך

בחורה ובחורה מאוהבים. ShutterStock
יש לך עוד מה ללמוד מהצ'ארמר האיטלקי/ShutterStock

כל אישה יודעת שאין יותר צ'ארמר מהגבר האיטלקי. השפה, המראה והמחוות האביריות הפכו את הגברים האיטלקים שם נרדף לרומנטיקה. מאהב איטלקי הוא אחד שדואג לה, שמכין לה ארוחות מפנקות, לוחש לה מילות אהבה באיטלקית ותמיד הולך לעבודה כשהוא לובש את החליפות העדכניות ביותר. אבל בוא נודה על האמת, הפעם היחידה שתלבש חליפה תהיה כנראה בחופה שלך והדבר הכי קרוב לאיטליה שתראה במונדיאל הזה הוא את ג'יג'י בופון מפרשן. אבל זה שאתה מנהל רומן עכשיו עם רונאלדו וניימאר על בסיס יומי ודרך הטלוויזיה לא אומר שאתה חייב לישון באלכסון.

אז אמנם איטליה לא במונדיאל, אבל הנוכחות שלה תמיד קיימת, גם בלי שהיא מתמודדת על הגביע העולמי. הנה ארבע דרכים איטלקיות שיעזרו לך לכבוש את לבה של כל אישה בתקופת המונדיאל. שיהיה בהצלחה, או כמו שבופון היה אומר לך - In bocca al lupo.

"יש לך מבט יפה בעיניים"

בזמן המונדיאל כל מי שמגיע לברים לראות משחק הופך לפרשן מקצועי. משפטים כמו "אחי, אם הוא היה מוריד ת'גוף זה היה גול", נשמעים לא פעם ובזמן שכולם סביבך עסוקים בלפרשן, אתה חופשי ללכוד את מבטן של אלו שהגיעו לבר סתם כי בא להן דרינק.

"יש לך ריח של אני אוהב אותך"

את ריח הבושם של האהבה הכי גדולה שלך, כנראה לעולם לא תשכח. אז כדי לייצר יתרון במגרש האהבה ולגרום לה לשאול באיזה בושם אתה משתמש לפני שהיא יודעת איך קוראים לך, תתיז על עצמך קצת ניחוחות איטלקיים, ואין טוב יותר למשימה מאשר בושם יוקרתי של GIORGIO ARMANI, לדוגמה ACQUA DI GIÒ ABSOLU.

"אין לך שיכור כמה שאני מושג"

בירות ללא תחתית לחבית הן רק חלק קטן ממה שהברים מציעים בזמן המונדיאל. צא ושתה (באופן אחראי, כמובן) וזכור שאין סיפור אהבה טוב שהתחיל עם סלט, אבל יש סיפורי אהבה מעולים שהתחילו בצ'ייסר.

סנדלי שורש? לא מגניב

אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. נכון שהכי כיף לצאת בכפכפים ושורטס, אבל ככה לא מוצאים אהבה. תשקיע בעצמך קצת יותר ותזכור שאתה לא בא רק לראות משחק, אתה בא לשחק.

צח סימון בשיתוף GIORGIO ARMANI, בשיתוף Giorgio Armani

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully