וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרביה - ברזיל: טיטה משוכנע ש"הדמעות של ניימאר לא נבעו מחולשה"

המאמן הגן על הכוכב שלו: "גם אני בכיתי אחרי אקוודור". מירנדה יהיה הקפטן השלישי של הסלסאו במונדיאל, תיקו יספיק כדי להמשיך לשמינית הגמר. קולארוב: "זה המשחק החשוב בקריירה שלי. למה שלא נעלה?" (ד', 21:00, כאן 11)

מחזור 3הסתיים27/06/2018
סרביה
    0
    • (36) פאוליניו
    • (68) סילבה
    ברזיל
    עריכת וידאו: מתן חדד

    סרביה

    הסרבים יעלו לשמינית הגמר עם ניצחון סנסציוני. גם תיקו יספיק להם, בהנחה ששוויץ תפסיד לקוסטה ריקה במשחק המקביל בשני שערים ומעלה. אף ששישה שחקנים שלו סוחבים כרטיס צהוב, מיותר לציין שמלאדן קרסטאיץ' יעלה עם ההרכב החזק ביותר שלו, ושוקל לבצע שינוי אחד: פיליפ קוסטיץ' עשוי לפנות את מקומו לאדם ליאיץ'.

    הקפטן אלכסנדר קולארוב: "זה המשחק החשוב ביותר בקריירה שלי. אני חושב שמעבר לפן הטקטי והפיזי, הדבר הכי חשוב במשחק מחר יהיה הפן המנטלי. בברזיל מדברים הרבה על לחץ, אבל גם עלינו יש הרבה לחץ. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעלות. למה לא? אנחנו תלוים בעצמנו, אנחנו רק צריכים לנצח ואנחנו מסוגלים לנצח כל נבחרת בטורניר הזה".

    המאמן מלאדן קרסטאיץ': "ברור לכולם שברזיל זאת אחת מהנבחרות החזקות בטורניר הזה. ברזיל זאת אומת כדורגל מובילה, אנחנו מבינים את הסיטואציה בה אנחנו נמצאים ומתרגשים ממנה. אנשים בברזיל אמנם רגועים בחיי היום-יום, אבל אני בטוח שהנבחרת מאוד לחוצה. הם זקוקים כאן לתוצאה טובה, הם יתנו את כל כולם ואנחנו צריכים להתכונן לזה. אסור שהתוצאות הקודמות שלהם יטעו: הם נבחרת פשוט נהדרת, לדעתי הם מסוגלים לזכות במונדיאל. אנחנו ניתן את כל כולנו ואחרי ההפסד המאכזב לשוויץ ננסה לשמח את האומה הסרבית".

    עוד בנושא

    לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
    המשחק השני בבית - שוויץ - קוסטה ריקה: אמבולו יקבל הזדמנות להשלים את המשימה?

    אלכסנדר מיטרוביץ' שחקן נבחרת סרביה. GettyImages
    רגע האמת. מיטרוביץ'/GettyImages

    ברזיל

    המצב של הסלסאו פשוט מאוד: ניצחון יסדר להם כרטיס לשלב הבא מהמקום הראשון, שעלול להוביל למפגש עם גרמניה בשמינית הגמר. גם תיקו יספיק לברזיל כדי להמשיך לשלב הבא, אך במקרה כזה היא עלולה לאבד את הפסגה לשוויץ. במקרה של הפסד, תתפלל להפסד של שוויץ במשחק המקביל לקוסטה ריקה. טיטה לא צפוי לערוך שינויים בהרכב, כשדנילו ודוגלאס קוסטה הפצועים ייעדרו וגבריאל ז'סוס ישמור על מקומו בחוד.

    המאמן טיטה התייחס לדמעות של ניימאר בסיום המשחק מול קוסטה ריקה: "הדמעות לא נבעו מחולשה. אסור לחשוב שרגע בו חושפים רגשות או סימן לחוסר איזון רגשי. צריך להיות איזון בין הראש לאמוציות. יש רגעים שאתה צריך להיות קר, רגוע וצלול. אני רוצה לספר לכל האומה הברזילאית שבכיתי לאחר העלייה למונדיאל בניצחון על אקוודור. כשהתקשרתי לאשתי, בכיתי משמחה, מספיק, כי אני רגיש מטבעי. בכיתי בגאווה".

    הבלם מירנדה, שיענוד את סרט הקפטן מול סרביה, אחרי שמרסלו שימש כקפטן במשחק הראשון וטיאגו סילבה בשני, אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא חושבים על מה שקרה נגד קוסטה ריקה, כל הפוקוס שלנו הוא על סרביה ואיך לנצח אותה. אנחנו מקדמים את הקולקטיב על פני האינדיבידואל. כבוד להיות הקפטן בנבחרת של כל כך הרבה קפטנים. אשמח להיות עם הסרט גם בגמר, אבל הכי חשוב שנזכה. סרביה נבחרת מאוד פיזית ונצטרך להיות זהירים במצבים הנייחים. התמקדנו בזה באימונים האחרונים. אנחנו רוצים לנצח, ואחר כך? מה שיהיה, יהיה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

    בשיתוף סאנופי
    מירנדה שחקן נבחרת ברזיל עם המאמן טיטה. רויטרס
    שיחה על רגשות. טיטה עם מירנדה/רויטרס

    טריוויה

    * ברזיל לא הודחה בשלב הבתים של המונדיאל מאז 1966.

    * ברזיל וסרביה נפגשו פעם אחת בלבד - במשחק ידידות ב-2014, אז ניצחו הברזילאים 0:1.

    * ברזיל לא הפסידה ב-13 משחקיה האחרונים (9 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו).

    * בשבעת מפגשיה האחרונים עם יריבות אירופיות במונדיאל, ברזיל ניצחה פעם אחת בלבד (1:3 על קרואטיה ב-2014), והשיגה שתי תוצאות תיקו לצד ארבעה הפסדים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: עלירזה פגאני (איראן)
    אצטדיון: אוטקריטיה ארנה (מוסקבה)
    קהל: 44190

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully