וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגה הריידה: "היינו צריכים להיות טיפשים כדי לתקוף את צרפת"

מאמן דנמרק היה מרוצה מאוד אחרי ה-0:0 מול סגנית אלופת אירופה: "היא הנבחרת עם ההתקפות המתפרצות הכי טובות בעולם. העיקר שעלינו מהבית". וראן: "היה קשה להגיע למצבים מולם"

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

מאמן דנמרק אוגה הריידה. רויטרס
הריידה/רויטרס

בפעם הראשונה במונדיאל 2018 נגמר משחק ללא שערים. דנמרק וצרפת נפרדו ב-0:0 במסגרת המחזור השלישי בבית ג' של גביע העולם, תוצאה שמשרתת את שתי הנבחרות בצורה די מוצלחת. צרפת סיימה במקום הראשון בבית ודנמרק, שהייתה בסכנת אי עלייה לפני שריקת הפתיחה, סיימה שנייה. עכשיו הן מחכות לראות מה יעלה בגורל בית ד' על מנת לדעת מי יהיו היריבות שלהן בשמינית הגמר. הכותרת בל'אקיפ הצרפתי בסיום המשחק הייתה: "ראשונים, זה הכול" כרמיזה על כך שאין יותר מדי מה לכתוב על המשחק החלש שהיה נגד דנמרק.

עוד בנושא:
צרפת ודנמרק סיימו ב-0:0 ששירת את שתיהן
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

מי שתפסה הרבה תשומת לב היא אלינה גולרט קיאר, אשתו של בלם נבחרת דנמרק סימון קיאר. היא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה הרבה תמונות, כולל אחת של קעקוע שעשתה לפני המשחק ועליו הוטבע תאריך החתונה שלהם, 23 ביוני 2017. בסיום המשחק צולמה קיאר בטלוויזיה ועל המסך הענק באצטדיון כשהיא בוכה מרוב התרגשות ובעלה עלה ליציע כדי לחבק אותה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת במסיבת עיתונאים. רויטרס
דשאן היה מרוצה מהמקום הראשון/רויטרס

* בנז'מן מנדי הוא שחקן צרפת ראשון שמצליח להגביה כדור במהלך משחק בגביע העולם הזה.

* דנמרק בעטה רק פעם אחת לשער במהלך המחצית הראשונה מול צרפת. זו כמות הבעיטות הנמוכה ביותר שלה לעבר השער במשחק במונדיאל מאז שפגשה את צרפת ביוני 2002.

* סטיב מנדנדה עמד היום בשער של הצרפתים ובכך נקבע שבפעם הראשונה מאז מונדיאל 1986 שיתפה צרפת שני שוערים שונים באותו טורניר (אז אלה היום אלבר רוסט וז'ואל באטס).

* לפני הופעת הבכורה שלו בטורניר גדול, מנדנדה ישב על הספסל ב-19 משחקים ביורו ובגביע העולם (יורו 2008, 2012 ו-2016 ומונדיאל 2010 ו-2018).

* דידייה דשאן רשם את ההופעה ה-79 שלו כמאמן נבחרת צרפת ובכך השתווה לשיאן ריימונד דומנק.

* פרסנל קימפמבה הוא השחקן הרביעי שרושם הופעת בכורה בהרכב של צרפת בגביע העולם במאה ה-21. קדמו לו פרנק ריברי ב-2006 מול צרפת ומורגן שניידרלין ולוקא דין מול אקוואדור ב-2014.

* בפעם הרביעית אי פעם צרפת הצליחה לסיים כראש בית בגביע העולם. זה קרה לפני כן ב-1958, 1998 וב-2014, גם אז תחת דשאן.

* ה-0:0 בין צרפת לדנמרק היה הראשון במונדיאל 2018.

אלינה גולרט קיאר אשתו של סימון קיאר. אתר רשמי
הקעקוע שעשתה אשתו של קיאר/אתר רשמי

מאמן צרפת דידייה דשאן אמר: "עשינו יותר מהם, אבל מאוחר מדי במשחק ולא הצלחנו לייצר מזה משהו. התוצאה טובה לשתי הנבחרות. הייתה לנו הזדמנות לנצח במשחק, אבל הם עשו את מה שהיו צריכים כדי להוציא נקודה. אנחנו הצלחנו לעמוד במשימה שלנו שהייתה המקום הראשון בבית. שלב הבתים היה מסובך, נבחרות הגיעו מוכנות מאוד. השינויים הרבים שעשינו לעומת המשחקים הקודמים פגעו מעט בשטף של המשחק, אבל זה טוב כי כל השחקנים מעורבים".

בלם צרפת רפאל וראן אמר: "הייתה לנו יריבה שרצתה להשיג ושיחקה על תיקו. לא היה קל לייצר קצב, אבל אנחנו מרוצים כי הצלחנו לעמוד במשימה שלנו. היינו חייבים להישאר רציניים ומרוכזים. לא הגיעו נגדנו ליותר מדי מצבים ולא ספגנו. עכשיו אנחנו מחכים לראות את מי נקבל בשמינית הגמר. נהיה חייבים להרים את רמת המשחק שלנו, נוכל לראות את הפוטנציאל שלנו רק מהשלבים הבאים".

אנגולו קאנטה, שנבחר לשחקן המצטיין, אמר: "ניסינו לשחק כדי לנצח. התמודדנו מול נבחרת שחיפשה להשיג תיקו בשביל הנקודה. עלינו מהמקום הראשון וזה מה שרצינו והצלחנו לעמוד בזה. ניסינו אבל זו אותה הבעיה תמיד. אנחנו משחקים נגד קיר. ניסינו לפתוח את המשחק. היה שלב הבתים מורכב, אבל הצלחנו לסיים ללא הפסדים".

מאמן דנמרק אוגה הריידה אמר בסיום: "היינו זקוקים לנקודה אחת ושיחקנו נגד אחת מהנבחרות עם ההתקפות המתפרצות הטובות ביותר בעולם, אז היינו צריכים להיות טיפשים כדי לצאת ולתקוף. אנחנו מרוצים מאוד מה-0:0. המטרה שלנו הייתה לעלות לשמינית הגמר מבית קשה, אחד הקשים ביותר. למעשה, פרו שסיימה עם שלוש נקודות אולי שיחקה את הכדורגל הטוב ביותר. אבל הכדורגל הוא תהליך מתמשך ואתה צריך לדעת להתמודד עם סגנונות שונים. זו הייתה הופעה טובה של השחקנים, ממושמעת מאוד והם הקריבו הכול כדי לקחת אותנו לשלב הבא. עבור הנבחרת זה נהדר".

אלינה גולרט קיאר אשתו של סימון קיאר. אתר רשמי
קיאר חוגגת את העלייה בסיום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully